Zakuiony golf mk3 i pytania zwiazane z nim
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pn lut 19, 2007 14:47
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zakuiony golf mk3 i pytania zwiazane z nim
Witam wszystkich!
Chcialem sie zapytac na poczatek czy byly montowane w golfach mk3 (moj rocznik to 95) silniki wysokoprezne 75km? Jezeli tak to jest to TDi, TD a moze SDi? Samochod wyprodukowano w Niemczech i jest wlasnie w trakcie rejestracji. Jedyne oznaczenie jaki mam to 1HX0 -moze wam to cos powie. Malo tego samochod postal pare dni i kiepsko krecil wiec domyslam sie, ze akumulator bedzie do wymiany. Jeszcze jest taka sprawa, jak sie wylacza silnik to mocno trzesie-to znaczy ze poduszki pod silnikiem sa do wymiany? Wracajac do silnika to na zyczenie moge zrobic zdjecie, bo boje sie ze jest on poprostu przelozony z innego samochodu. Jeszcze jest taka ciekawostka. odpalilem go na dluzej, zagrzal sie do 90st bardzo szybko, ale wiatraki przy chlodnicy nie krecily sie w ogole. Natomiast wydobywala sie para lub bialy dym od chlodnicy. Szczerze mowiac srednio znam sie na samochodach wiec prosze odpowiadac tak zebym cos zrozumial w miare mozliwisci.
Pozdrawiam ;]
Chcialem sie zapytac na poczatek czy byly montowane w golfach mk3 (moj rocznik to 95) silniki wysokoprezne 75km? Jezeli tak to jest to TDi, TD a moze SDi? Samochod wyprodukowano w Niemczech i jest wlasnie w trakcie rejestracji. Jedyne oznaczenie jaki mam to 1HX0 -moze wam to cos powie. Malo tego samochod postal pare dni i kiepsko krecil wiec domyslam sie, ze akumulator bedzie do wymiany. Jeszcze jest taka sprawa, jak sie wylacza silnik to mocno trzesie-to znaczy ze poduszki pod silnikiem sa do wymiany? Wracajac do silnika to na zyczenie moge zrobic zdjecie, bo boje sie ze jest on poprostu przelozony z innego samochodu. Jeszcze jest taka ciekawostka. odpalilem go na dluzej, zagrzal sie do 90st bardzo szybko, ale wiatraki przy chlodnicy nie krecily sie w ogole. Natomiast wydobywala sie para lub bialy dym od chlodnicy. Szczerze mowiac srednio znam sie na samochodach wiec prosze odpowiadac tak zebym cos zrozumial w miare mozliwisci.
Pozdrawiam ;]
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony wt lut 20, 2007 16:33 przez krwawykostek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
jesli masz 75KM to moze to byc tylko AAZ. powinna byc nalepka na obudowie rozrzadu i na niej powinno pisac jaki silnik. ostatecznie wlepa w bagazniku. daj zdjecie to dowiesz sie na 100%. jesli jest szarpniecie przy gaszeniu to poduchy do sprawdzenia. jesli stal kilka dni i nie chcial odpalic to rzeczywiscie moze byc aku. ostatecznie swiece, ale to wyjdzie w praniu.
golfir![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
golfir
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
souler zacznij moze dobrze czytac bo pyta czy były montowane 75-konne a ty twierdzisz ze ma AAZ-ta
i jak nie masz kodu na obudowie to twoj problem ja w orginale mam i nie musze pryciac po bagazniku
a jak nie mam to moze sobie sprawdzic ja tylko daje najprostszy sposób bo akurat u mnie widac ze niewiedomy by dostrzegł wiec nie wiem czemu to ci sie takie dziwne wydaje??
![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
Raczej masz na pewno AAZ, co do temperatury to 90 stopni jest to temperatura prawidłowa awentylator ci się włączy jak się nie myle od 92-3 stopni,a co do tej pary to ja miałem identyczny objaw. U mnie delikatnie pociła sie chłodnica w dwóch dolnych rogach i po nagrzaniu parował płyn. Wlałem uszczelniacz do chłodnic i wszystko jest ok.
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
golfir jak widziales AAZ innego niz 75KM to jestes super gosc. chyba ze mowisz o moim
a tak poza tym to ja tez mam naklejke na oslonie paska, ale wiekszosc sprowadzonych autek ich nie ma, bo bylo juz przy nich kopane, a czesto takze byl napisany przebieg ostatniej wymiany, wiec handlarze zmywaja/zdzieraja przebieg/naklejki, bo troche by to nie pasowalo do przebiegu na zegarach ![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
krwawykostek, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=78255 zerknij tu gdzie nr szukać 3 post od góry
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości