N75

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

TomekKolba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob lut 03, 2007 15:58
Lokalizacja: rybnik
Kontakt:

N75

Post autor: TomekKolba » pn lut 19, 2007 13:09

Mam pytanie czy jak wymienie ten zawór N75 musze jechac na komputer cos ustawiac



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lut 19, 2007 13:41

nic nie musisz ustawiać, wymieniać i jeździsz :)



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pn lut 19, 2007 17:35

podłacze sie do tematu a tak przy okazji jaki jest orientacyjny koszt tego nieszczesnego N75??



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pn lut 19, 2007 18:42

golfir pisze:podłacze sie do tematu a tak przy okazji jaki jest orientacyjny koszt tego nieszczesnego N75??

Tu masz orientacyjne ceny: :dol:
http://allegro.pl/search.php?string=zaw ... ew=0&pay=0



Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » pn lut 19, 2007 20:16

Pruszkowiak, to sa zawory sterujace EGR-m i n-75 ale nie od 1z ,jak sie nie myle?


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pn lut 19, 2007 20:16

dzieki Pruszkowiak



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn lut 19, 2007 20:22

w ASO koszt to ok 170 zl


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pn lut 19, 2007 23:01

Scotto pisze:Pruszkowiak, to sa zawory sterujace EGR-m i n-75 ale nie od 1z ,jak sie nie myle?

W tym linku co podałem to i są do 1Z:
http://allegro.pl/item167210032_czujnik ... skoda.html



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pn lut 19, 2007 23:16

Pruszkowiak pisze:W tym linku co podałem to i są do 1Z:
http://allegro.pl/item167...seat_skoda.html
Niby tak, tylko z koncowka N zamiast F i zauwaz ze jest inne gniazdo :bajer: Trzeba by pewnie wtyczke dokupic w ASO, albo rzezbic.

Tez dzisiaj szukalem N75 do swojego na allegro. No i niewiadomo czy tylko gniazdem sie rozni :-k

Sa jeszcze takie:
Wcale nie jest to EGR http://allegro.pl/item166422774_zawor_e ... _nowy.html

[ Dodano: Pon Lut 19, 2007 22:17 ]
http://allegro.pl/item166072605_zawor_e ... _skod.html

[ Dodano: Pon Lut 19, 2007 22:29 ]
Obrazek
Jesli w AGR byl stosowany 028 906 283 N, a tam z tego co wiem jest wastegate jak i w AHU, czy 1Z to pomijajac kwestie gniazda powinno banglac :-k
Co o tym myslicie ?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lut 20, 2007 10:20

inek01 pisze:Jesli w AGR byl stosowany 028 906 283 N, a tam z tego co wiem jest wastegate jak i w AHU, czy 1Z to pomijajac kwestie gniazda powinno banglac :-k
Co o tym myslicie ?
myślę że będzie banlać podobnie jak zaworki 1J0 z AHF i ASV banglają w AFN (powinien być 1H0) po przerobieniu wtyczki...zasda działania jest taka sama..



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt lut 20, 2007 14:31

Dzisiaj zmieniłem z kolegą N75 i banan na twarzy , zero notlaufu i auto ciągnie powyżej 4kkm . :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt lut 20, 2007 15:26

twardy pisze:Dzisiaj zmieniłem z kolegą N75 i banan na twarzy , zero notlaufu i auto ciągnie powyżej 4kkm .
No i co, tez kupujesz 028 906 283 N i przerabiasz wtyczke ?
028 906 283 F w ASO kosztuje ok 160zl.

BTW Ciagniecie powyzej 4000obr/min chyba nie ma sensu, bo moc max jest wlasnie przy 4000obr/min :-k



TomekKolba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob lut 03, 2007 15:58
Lokalizacja: rybnik
Kontakt:

Post autor: TomekKolba » wt lut 20, 2007 15:45

Jednego nie moge zrozumiec dlaczego N75 ze wtyczkom N mozna bez problemu kupic na allegro a F nie czy to jest przestazały model



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt lut 20, 2007 18:36

TomekKolba pisze:Jednego nie moge zrozumiec dlaczego N75 ze wtyczkom N mozna bez problemu kupic na allegro a F nie czy to jest przestazały model
Na to wyglada, ze troche tak...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 104 gości