dawka paliwa 1z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
dawka paliwa 1z
czesc ustawiłem sobie dzis dawke na 2.6 (na wolnych obr)nastawnikiem,samochod duzo lepiej chodzi lepiej sie zbiera,czy może byc walsnie taka dawka ,nie zaszkodzi silnikowi?,czy nie wzrosnie spalanie?,dodam ze wczsniej miałem 3.4
i samochod byl lekko ospały,teraz to żyleta
i samochod byl lekko ospały,teraz to żyleta
dawka
oj kolego dosadziles normalnie dawka na cieplym silniku -wolne obroty wacha sie miedzy 3.2- 3.6 to jest norma ty troszke przesadziles!
paliwo jest tanie w polsce wiec nie ma sie czym martwic
[ Dodano: 18 Lut 2007 16:34 ]
zostaw to silnikowi nie szkodzi a cieszy wlasciciela!!
paliwo jest tanie w polsce wiec nie ma sie czym martwic
[ Dodano: 18 Lut 2007 16:34 ]
zostaw to silnikowi nie szkodzi a cieszy wlasciciela!!
nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni
Według tabeli http://www.dieselschrauber.de/Solldaten ... er_VE.html jest od 2,2-9 ja mam tyle co Ty nawet chyba 2,4mg/R
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
ja ustawiam maks 3 bo tyle podaje vag dla 1Z nie wiem skad sa dane w tych tabelach wiec lepiej nie przesadzac mozna ustawic i 1 mg aut odrazu bedzie mialo wieksze obroty i super kopa
(dla porownania dodam ze po podpieciu A6 z AVG pokazywalo 2,2 - 9)
(dla porownania dodam ze po podpieciu A6 z AVG pokazywalo 2,2 - 9)
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: sob kwie 09, 2005 16:58
- Lokalizacja: LBN
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Twoje auto Twoja sprawa, lepiej ciut mniej niz wiecej , ja bym sie jednak trzymal 3.0 - 3.2woojas25 pisze:chyba zostawie 2.6
[ Dodano: Nie Lut 18, 2007 20:35 ]
jedyne co zauważyłem to okopcona chromowana końcówka tlumika
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
odkopuje ba mam ciekawą historię, moz tak ma być??.
jest niby tak ze rzeczywista dawka jest odwrotnie proporcjonalne do wartości czyli 2mg jest większą jak 4mg.
więc się podpiąłem i są jajca , a moze tak ma być, silniczek ma temp 20st. dawka jest 6mg, a jak złapie 90st. dawka ma wartość 3.8mg, to ja czegoś nie rozumię, chyba na zimnym silniku powinna byc większa dawka niż na ciepłym
kto mi to dobrze wytłumaczy
jest niby tak ze rzeczywista dawka jest odwrotnie proporcjonalne do wartości czyli 2mg jest większą jak 4mg.
więc się podpiąłem i są jajca , a moze tak ma być, silniczek ma temp 20st. dawka jest 6mg, a jak złapie 90st. dawka ma wartość 3.8mg, to ja czegoś nie rozumię, chyba na zimnym silniku powinna byc większa dawka niż na ciepłym
kto mi to dobrze wytłumaczy
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
czy ktoś mi odpowie??piter_s pisze:odkopuje ba mam ciekawą historię, moz tak ma być??.
jest niby tak ze rzeczywista dawka jest odwrotnie proporcjonalne do wartości czyli 2mg jest większą jak 4mg.
więc się podpiąłem i są jajca , a moze tak ma być, silniczek ma temp 20st. dawka jest 6mg, a jak złapie 90st. dawka ma wartość 3.8mg, to ja czegoś nie rozumię, chyba na zimnym silniku powinna byc większa dawka niż na ciepłym
kto mi to dobrze wytłumaczy
tak ma być .... dlatego dawkę zawsze ustawia się na rozgrzanym silniku , min. 80st.piter_s pisze:więc się podpiąłem i są jajca , a moze tak ma być, silniczek ma temp 20st. dawka jest 6mg, a jak złapie 90st. dawka ma wartość 3.8mg, to ja czegoś nie rozumię, chyba na zimnym silniku powinna byc większa dawka niż na ciepłym
a jak spalanieDANIEL LHR pisze:umnie jak zmienilem sterownik na afn dawka spadla do 1,6 - 1,4 mg , Nie dymi i dobrze sie jezdzi tak wiec nie zamierzam jej zmieniac
czyli na zimnym ma być mniejsza dawka jak na ciepłym??, ciekawe, zawsze myślałem ze ma być odwrotnie heheh.damcio151 pisze:tak ma być .... dlatego dawkę zawsze ustawia się na rozgrzanym silniku , min. 80st.
[ Dodano: Wto Sty 20, 2009 21:25 ]
a to dlaczego na zrypanym czujniku wszyscy piszą ze więcej pali tak samo na niedogrzanym silniku, terorytycznie powinien mniej bo jest mniejsza dawka na zimnym???
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości