dawka paliwa 1z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

dawka paliwa 1z

Post autor: woojas25 » ndz lut 18, 2007 18:22

czesc ustawiłem sobie dzis dawke na 2.6 (na wolnych obr)nastawnikiem,samochod duzo lepiej chodzi lepiej sie zbiera,czy może byc walsnie taka dawka ,nie zaszkodzi silnikowi?,czy nie wzrosnie spalanie?,dodam ze wczsniej miałem 3.4
i samochod byl lekko ospały,teraz to żyleta



daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

dawka

Post autor: daro31ie » ndz lut 18, 2007 18:31

oj kolego dosadziles normalnie dawka na cieplym silniku -wolne obroty wacha sie miedzy 3.2- 3.6 to jest norma ty troszke przesadziles!
paliwo jest tanie w polsce wiec nie ma sie czym martwic :rotfl:

[ Dodano: 18 Lut 2007 16:34 ]
zostaw to silnikowi nie szkodzi a cieszy wlasciciela!!


nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni

Awatar użytkownika
marrcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: wt cze 27, 2006 16:55
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Post autor: marrcin » ndz lut 18, 2007 19:29

Według tabeli http://www.dieselschrauber.de/Solldaten ... er_VE.html jest od 2,2-9 ja mam tyle co Ty nawet chyba 2,4mg/R



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lut 18, 2007 20:00

ja ustawiam maks 3 bo tyle podaje vag dla 1Z nie wiem skad sa dane w tych tabelach wiec lepiej nie przesadzac mozna ustawic i 1 mg aut odrazu bedzie mialo wieksze obroty i super kopa :P

(dla porownania dodam ze po podpieciu A6 z AVG pokazywalo 2,2 - 9)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » ndz lut 18, 2007 20:59

czyli radzicie dygnąc go na ok 2.8 3.0?



hayabusarider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob kwie 09, 2005 16:58
Lokalizacja: LBN

Post autor: hayabusarider » ndz lut 18, 2007 21:19

Ja dawkę miałem 1,6 i było very very fun, nic sie nie działo,oprócz zasłony dymnej przy ostrym starcie,ale jaki wykop!!!!!!!, ale na zimę zmieniłem na 2,6 aby mniej palił. Na wiosnę powrót do 1,6, oczywiscie mój silnik po chipie



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » ndz lut 18, 2007 21:20

chyba zostawie 2.6

[ Dodano: Nie Lut 18, 2007 20:35 ]
jedyne co zauważyłem to okopcona chromowana końcówka tlumika



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lut 18, 2007 23:32

woojas25 pisze:chyba zostawie 2.6

[ Dodano: Nie Lut 18, 2007 20:35 ]
jedyne co zauważyłem to okopcona chromowana końcówka tlumika
Twoje auto Twoja sprawa, lepiej ciut mniej niz wiecej , ja bym sie jednak trzymal 3.0 - 3.2


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » wt sty 20, 2009 21:25

odkopuje ba mam ciekawą historię, moz tak ma być??.
jest niby tak ze rzeczywista dawka jest odwrotnie proporcjonalne do wartości czyli 2mg jest większą jak 4mg.
więc się podpiąłem i są jajca , a moze tak ma być, silniczek ma temp 20st. dawka jest 6mg, a jak złapie 90st. dawka ma wartość 3.8mg, to ja czegoś nie rozumię, chyba na zimnym silniku powinna byc większa dawka niż na ciepłym :blush:
kto mi to dobrze wytłumaczy :helm:



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » wt sty 20, 2009 21:54

hayabusarider pisze:Ja dawkę miałem 1,6 i było very very fun, nic sie nie działo,oprócz zasłony dymnej przy ostrym starcie,ale jaki wykop
umnie jak zmienilem sterownik na afn dawka spadla do 1,6 - 1,4 mg , Nie dymi i dobrze sie jezdzi tak wiec nie zamierzam jej zmieniac



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » wt sty 20, 2009 22:09

piter_s pisze:odkopuje ba mam ciekawą historię, moz tak ma być??.
jest niby tak ze rzeczywista dawka jest odwrotnie proporcjonalne do wartości czyli 2mg jest większą jak 4mg.
więc się podpiąłem i są jajca , a moze tak ma być, silniczek ma temp 20st. dawka jest 6mg, a jak złapie 90st. dawka ma wartość 3.8mg, to ja czegoś nie rozumię, chyba na zimnym silniku powinna byc większa dawka niż na ciepłym :blush:
kto mi to dobrze wytłumaczy :helm:
czy ktoś mi odpowie??



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt sty 20, 2009 22:15

piter_s pisze:więc się podpiąłem i są jajca , a moze tak ma być, silniczek ma temp 20st. dawka jest 6mg, a jak złapie 90st. dawka ma wartość 3.8mg, to ja czegoś nie rozumię, chyba na zimnym silniku powinna byc większa dawka niż na ciepłym :blush:
tak ma być .... dlatego dawkę zawsze ustawia się na rozgrzanym silniku , min. 80st.
DANIEL LHR pisze:umnie jak zmienilem sterownik na afn dawka spadla do 1,6 - 1,4 mg , Nie dymi i dobrze sie jezdzi tak wiec nie zamierzam jej zmieniac
a jak spalanie :chytry:



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » wt sty 20, 2009 22:24

damcio151 pisze:tak ma być .... dlatego dawkę zawsze ustawia się na rozgrzanym silniku , min. 80st.
czyli na zimnym ma być mniejsza dawka jak na ciepłym??, ciekawe, zawsze myślałem ze ma być odwrotnie heheh.

[ Dodano: Wto Sty 20, 2009 21:25 ]
a to dlaczego na zrypanym czujniku wszyscy piszą ze więcej pali tak samo na niedogrzanym silniku, terorytycznie powinien mniej bo jest mniejsza dawka na zimnym???



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » wt sty 20, 2009 22:48

damcio151 pisze: a jak spalanie :chytry:
_________________
na bardzo podobnym poziomie jak przed , zalezy tylko od nogi



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości