napinacz paska wieloklinowego
: sob lut 17, 2007 23:50
witam
jak w temacie ślizga się pasek wydając straszny dzwięk przy tym trzeszczy, oczywiście wszystko dzieje się przy skręcaniu kołami.Ale SEDNO SPRAWY - te wszystkie objawy spowodowane są wibracją napinacza, wszystko dzieje się na wolnych obrotach - napinacz wpada w duże wibracje aż go słychać na zewnątrz wtedy słychać pasek i trzeszczenie, przy wyższych obrotach napinacz stoi w miejscu i bez problemu można skręcać kołami.
Wymieniłem płyn, napinacz, pasek oraz pompę wspomagania i dalej to samo - kupe kasy no ale tak doradzali fachowcy z BOSCH SERVIS
Zauważyłem też, że z pojewieniem się tych obiawów, toważyszy mu inny objaw.
t.z. jadąc na drugim, trzecim biegu przy jednostajnym naciskaniu gazu - samochód jakby tracił na chwile moc a później ją odzyskiwał (takie pływanie przy jednostajnym przyciskaniu gazu).
Po tych wszystkich manewrach doszedłem do wniosków że to może być wina przek. kierowniczej (gdzieś coś się przytkało i powoduje blokowanie się pompy wspomagania) i wtedy napinacz wpada w wibracje a "pływaniu" towarzyszy nagły opór pompy wsp.
Oczywiście to są przypuszczenia - dlatego na czwartek umówiłem się na wizytę w SERWISIE VW na poradę...
NO ALE MOŻE COŚ WY PORADZICIE.... wcześniej
jak w temacie ślizga się pasek wydając straszny dzwięk przy tym trzeszczy, oczywiście wszystko dzieje się przy skręcaniu kołami.Ale SEDNO SPRAWY - te wszystkie objawy spowodowane są wibracją napinacza, wszystko dzieje się na wolnych obrotach - napinacz wpada w duże wibracje aż go słychać na zewnątrz wtedy słychać pasek i trzeszczenie, przy wyższych obrotach napinacz stoi w miejscu i bez problemu można skręcać kołami.
Wymieniłem płyn, napinacz, pasek oraz pompę wspomagania i dalej to samo - kupe kasy no ale tak doradzali fachowcy z BOSCH SERVIS
Zauważyłem też, że z pojewieniem się tych obiawów, toważyszy mu inny objaw.
t.z. jadąc na drugim, trzecim biegu przy jednostajnym naciskaniu gazu - samochód jakby tracił na chwile moc a później ją odzyskiwał (takie pływanie przy jednostajnym przyciskaniu gazu).
Po tych wszystkich manewrach doszedłem do wniosków że to może być wina przek. kierowniczej (gdzieś coś się przytkało i powoduje blokowanie się pompy wspomagania) i wtedy napinacz wpada w wibracje a "pływaniu" towarzyszy nagły opór pompy wsp.
Oczywiście to są przypuszczenia - dlatego na czwartek umówiłem się na wizytę w SERWISIE VW na poradę...
NO ALE MOŻE COŚ WY PORADZICIE.... wcześniej