1,9 TDI 1Z dwa powazne problemy
: śr lut 14, 2007 22:36
Witam
Wiec mam maly problem a wlasciewie mialem, z praca owego silnika powyzej 4000 rpm, gdy go przygazuje to takich obrotow, to chodzi moze zaledwie na 2 cylindrach i kopci strasznie na bialo.
Doszlismy do tego ze jest za duze cisnienei oleju przezco wypycha regulatory i nei domykazaworow.
Pomiar cisnieneia wykazal 4 bar przy 2000 rpm i okolo 6 bar przy okolo 4000 rpm.
to stanowczo za duzo, bo przy 2000 rpm ma ono wynosic 2 bar.
po wyjeciu i rozebraniu pompy gdzie oczywiscienic nie znalezlismy, zmontowaniu i wlozeniu jej spowrotem problem znikna, a rzecz stala sie po malym remonciku silnika glowica panewki pierscionki itp.
Czy moze ktos to wyjasnic naukowo??
Drugim problemem jets pasek rozrzadu, ktory troszecze sie przyciiera przy zewnetrznej krawedzi, rolka i napinacz zmienione na orginal INA.
Any ideas ???
Pozdrawiam
Wiec mam maly problem a wlasciewie mialem, z praca owego silnika powyzej 4000 rpm, gdy go przygazuje to takich obrotow, to chodzi moze zaledwie na 2 cylindrach i kopci strasznie na bialo.
Doszlismy do tego ze jest za duze cisnienei oleju przezco wypycha regulatory i nei domykazaworow.
Pomiar cisnieneia wykazal 4 bar przy 2000 rpm i okolo 6 bar przy okolo 4000 rpm.
to stanowczo za duzo, bo przy 2000 rpm ma ono wynosic 2 bar.
po wyjeciu i rozebraniu pompy gdzie oczywiscienic nie znalezlismy, zmontowaniu i wlozeniu jej spowrotem problem znikna, a rzecz stala sie po malym remonciku silnika glowica panewki pierscionki itp.
Czy moze ktos to wyjasnic naukowo??
Drugim problemem jets pasek rozrzadu, ktory troszecze sie przyciiera przy zewnetrznej krawedzi, rolka i napinacz zmienione na orginal INA.
Any ideas ???
Pozdrawiam