Strona 1 z 2
CZUJNIK WZNIOSU IGLICY
: śr lut 14, 2007 19:48
autor: mular
WITAM.Za rada kolegow z forum pojechalem do mechaniora i wyszlo ze mam padniety czujnik wzniosu iglicy na 3-ecim cyl.Chcialbym sie zapytac ile mozna dac mechaniorowi za uzywane wtryski [jutro je wezme i sprawdze na maszynie czy nie leja] i co sadzicie o uzywanych czy lepiej nowe .Dzieki
: śr lut 14, 2007 21:22
autor: vagin
nowe końcówkxi, a nie używane wtryskiwacze.
: śr lut 14, 2007 21:28
autor: mular
Tylko ze same koncowki mi nie wystarcza bo walnal mi jeszcze czujnik a on jest we wtryskiwaczu.Silnik 1z
: śr lut 14, 2007 23:52
autor: leo...
ceny są różne ...
na allegro komplet nowych wtryskiwaczy do AFN'a kosztuje około 800 PLN - i taki komplet ci polecam - dostaniesz gift w postaci kilku KM dodatkowo ...
używane chodzą po około 100 pln za sztukę - i jedna uwaga - jeśli ktoś rozkręcał wtrysk do TDI - jest duże prawdopodobieństwo że wtryskiwacz nadaje się do kosza - to samo z wtryskiwaczami w których były czyszczone końcówki (rozpylacze) ...
moim skromnym zdaniem - wydatek 800 pln za komplet nowych wtrysków - raz na około 300 kkm to nie tak źle ...
[ Dodano: Sro Lut 14, 2007 22:53 ]
vagin pisze:nowe końcówkxi, a nie używane wtryskiwacze.
chyba jednak nie w tym silniku ...
: śr lut 14, 2007 23:54
autor: vagin
chyba jednak nie w tym silniku ...
no w sumie nawet nie ma wypisane jaki to silnik.
: czw lut 15, 2007 00:00
autor: mular
vagin dwa posty nizej jest wpisane ze to 1z.800 ZL TO OK zaraz wskocze na allegro
: czw lut 15, 2007 10:28
autor: BIGkiller
No bardzo mnie ciekawi czy kupisz wtryski do AFN-a za 800 zł... Jak trafisz taką aukcję to się pochwal bo za taką cenę to bym sam kupił
A teraz do problemu - wiem coś o tym bo 2 miechy to przerabiałem - błąd czujnika położenia iglicy...
Sprwadź dokładnie ten wtryskiwacz bo całkiem możliwe że poprostu rozleciał ci się tylko kabelek i ECU ni dostaje sygnału, bo iglica działa 100% tylko z "czujnikiem" jest coś nie tak. Posprawdzaj czy sygnał nie gubi się gdzieś na kabelkach... Gdyby iglica pozostała w położeniu "0" to byś auta wogóle nie odpalił. Ogólnie to jest bardzo mało prawdopodobne żeby padł ten czujnik bo jest prosty jak budowa cepa... Iglica idzie do góry, zamyka obwód i pokazuje że wszystko OK. TAM NIE MA SIĘ CO ZEPSUĆ !!! Ja taż miałem złamany kabelek ale dokładnie przy samym wtrysku więc nie dało się już tego w żaden sposób dosztukować
Aha a wtryski kupiłem na forum za 200 zł za kpl.
POZDRAWIAM i życze powodzenia
: czw lut 15, 2007 10:58
autor: Adamm
BIGkiller pisze:No bardzo mnie ciekawi czy kupisz wtryski do AFN-a za 800 zł... Jak trafisz taką aukcję to się pochwal bo za taką cenę to bym sam kupił
A teraz do problemu - wiem coś o tym bo 2 miechy to przerabiałem - błąd czujnika położenia iglicy...
Sprwadź dokładnie ten wtryskiwacz bo całkiem możliwe że poprostu rozleciał ci się tylko kabelek i ECU ni dostaje sygnału, bo iglica działa 100% tylko z "czujnikiem" jest coś nie tak. Posprawdzaj czy sygnał nie gubi się gdzieś na kabelkach... Gdyby iglica pozostała w położeniu "0" to byś auta wogóle nie odpalił. Ogólnie to jest bardzo mało prawdopodobne żeby padł ten czujnik bo jest prosty jak budowa cepa... Iglica idzie do góry, zamyka obwód i pokazuje że wszystko OK. TAM NIE MA SIĘ CO ZEPSUĆ !!! Ja taż miałem złamany kabelek ale dokładnie przy samym wtrysku więc nie dało się już tego w żaden sposób dosztukować
Aha a wtryski kupiłem na forum za 200 zł za kpl.
POZDRAWIAM i życze powodzenia
jesli juz to najlepiej kupowac wtryski od ASV jakis czas temu kupilem 4 szt nowki za 1000 zl
: czw lut 15, 2007 12:38
autor: Corvax
BIGkiller pisze:No bardzo mnie ciekawi czy kupisz wtryski do AFN-a za 800 zł.
rok temu kupowałem komplet do ASV za 900 - nie polecam uzywek - nie warto, jesli wtryski były wyjete z auta i nie lezały w ropie to i tak z duzym prawdopodobienstwem mozna zakladac ze sa do niczego
: czw lut 15, 2007 18:59
autor: mular
To prawda Corvax wziolem od kumpla caly wtryskiwacz 3 eci i troche u niego lezal i sprawdzilem na maszynie i byl zly to wsadzilem swoja koncowke do jego wtrysku podlaczylem u mechaniora pod kom i powiedzial mi ze wszystko ok .Czuje jednak ze troszeczke jest slabszy w dolnym zakresie obrotow,czy moze zakladajac ten wtryskiwacz nalezalo przestawic dawke paliwa oto nr wtryskiwacza 046130202A moj byl 028130201j nie wiem czy na tym jezdzic czy szykowac sie na inne
: czw lut 15, 2007 20:13
autor: leo...
mular pisze:To prawda Corvax wziolem od kumpla caly wtryskiwacz 3 eci i troche u niego lezal i sprawdzilem na maszynie i byl zly to wsadzilem swoja koncowke do jego wtrysku podlaczylem u mechaniora pod kom i powiedzial mi ze wszystko ok .Czuje jednak ze troszeczke jest slabszy w dolnym zakresie obrotow,czy moze zakladajac ten wtryskiwacz nalezalo przestawic dawke paliwa oto nr wtryskiwacza 046130202A moj byl 028130201j nie wiem czy na tym jezdzic czy szykowac sie na inne
wtryskiwacz który wsadziłeś jest z audi - 2,5 l (115 KM) - ten wtryskiwacz ma większy wydatek niż twoje z 1Z ... sprawdź VAG'iem jakie korekcje dawek masz teraz
moim zdaniem szukaj kompletu AFN/ASV ->allegro
BTW - co do dawek - nie jesteś w stanie domowym sposobem (ani nawet podstawowym sprzętem warsztatowym) ustawić poprawnie dawek na wtryskiwaczach z TDI ...
: pt lut 16, 2007 12:16
autor: Corvax
leo... pisze:BTW - co do dawek - nie jesteś w stanie domowym sposobem (ani nawet podstawowym sprzętem warsztatowym) ustawić poprawnie dawek na wtryskiwaczach z TDI
E no bez przesady, majac VAGa i pare kluczy ustawi dawke, chyba ze mowisz o mechanicznych ingerencjach we wtryskiwacz.
: pt lut 16, 2007 21:33
autor: mular
Serdeczne dzieki za wszystkie odpowiedzi jeszcze raz chce podkreslic ze takie wiadomosci jak tu macie to nie jednemu mechanikowi daleko jeszcze ......A w mojej sprawie .leo napisal ze to od 2,5tdi ale go zalozyle BIGkiller podpowiada mi ze to przewod ale sprawdzalem przewod ok .Wsadzony mam teraz ten od 2,5 tylko koncowke mam swoja ,motor chodzi dobrze tylko wczesniej przy nizszych obrotach ok 1800 ciagnal lepiej teraz musze go krecic miedzy 2000 do 3000 obr.Mechanik co podpinal mi sie z tym laptopem nie mogl sprawdzic mi jak chodza wtryski kitowal ze mam stary sterownik a ja wim ze jak kupilem auto 3 lata temu to pojechalem do goscia i vag-iem sprawdzal mi.Turbo mam chyba ok bo gdy na postoju dalem na ok 3600obr to pokazal 1,8 bar poczatek wtrysku 2.9 . Tylko mobroty biegu jalowego chyba za niskie 840.JAak mu kazalem zwiekszyc troche dawke i obroty na nastawniku to za cholere nie chcial sie zgodzic.Jak kupie wtryski to sie odezwe do ADAMMa i on mi to wszystko ustawi a mam do niego 260 kilosikow .
[ Dodano: 16 Lut 2007 21:35 ]
A te wtryski od ASV jakie maja oznaczenie
: sob lut 17, 2007 03:15
autor: leo...
Corvax pisze:
E no bez przesady, majac VAGa i pare kluczy ustawi dawke, chyba ze mowisz o mechanicznych ingerencjach we wtryskiwacz.
nie ogarnąłem ... cały czas myślalem że on chce dawkę na wtryskiwaczu ustawić
[ Dodano: Sob Lut 17, 2007 02:16 ]
mular pisze:Serdeczne dzieki za wszystkie odpowiedzi jeszcze raz chce podkreslic ze takie wiadomosci jak tu macie to nie jednemu mechanikowi daleko jeszcze ......A w mojej sprawie .leo napisal ze to od 2,5tdi ale go zalozyle BIGkiller podpowiada mi ze to przewod ale sprawdzalem przewod ok .Wsadzony mam teraz ten od 2,5 tylko koncowke mam swoja ,motor chodzi dobrze tylko wczesniej przy nizszych obrotach ok 1800 ciagnal lepiej teraz musze go krecic miedzy 2000 do 3000 obr.Mechanik co podpinal mi sie z tym laptopem nie mogl sprawdzic mi jak chodza wtryski kitowal ze mam stary sterownik a ja wim ze jak kupilem auto 3 lata temu to pojechalem do goscia i vag-iem sprawdzal mi.Turbo mam chyba ok bo gdy na postoju dalem na ok 3600obr to pokazal 1,8 bar poczatek wtrysku 2.9 . Tylko mobroty biegu jalowego chyba za niskie 840.JAak mu kazalem zwiekszyc troche dawke i obroty na nastawniku to za cholere nie chcial sie zgodzic.Jak kupie wtryski to sie odezwe do ADAMMa i on mi to wszystko ustawi a mam do niego 260 kilosikow .
[ Dodano: 16 Lut 2007 21:35 ]
A te wtryski od ASV jakie maja oznaczenie
szukaj wtrysków ze zlotą kropką (ASV) lub z zieloną (AFN) ...