AFN 110KM brak mocy ,ale wiadomo juz dlaczego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

AFN 110KM brak mocy ,ale wiadomo juz dlaczego

Post autor: Golf GTi » śr lut 14, 2007 14:26

Witam , po długich medytacjach i kombinaciach ,juz wiem co jest nie tak z tym golfem , przez to ze auto mialo uszkodzony przeplywomierz i ktos tak jezdzil ok 2 lat o tym nie wiedzac padl czojnik w komputerze ,ale to jeszcze nie wszystko padl tez czujnik cieczy w rozgalesniku kolo glowcy wiec komputer "myslal" ze silnik tak nagrzany ze trzeba mu odcianac paliwo, Kto ma koncepcje jak ominac lub przerobic ten czujnik w komputerze zeby calu czas wtryb awaryjny nie przerzucal i zaczal normalnie jezdzic,dodam tylko tyle ze czujnik od chlodziwa juz wyminiaony i jest o wiele lepiej , tylko to podcisnienie mi żle torbna struje wiec napiszcie jak to ominac lub cos innego... z gory dziekowa



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lut 15, 2007 10:25

Golf GTi pisze:Kto ma koncepcje jak ominac lub przerobic ten czujnik w komputerze zeby calu czas wtryb awaryjny nie przerzucal i zaczal normalnie jezdzic
nie popsuł Ci się czujnik - tylko pękła gumka od króćca wystającego z obudowy a MAP sensorem na płycie ECU...
a poniewaz obudowa jest hermetyczna turbina dmucha do środka zwiąkszając ciśnienie (nie podciśnienie :P ) atmo i czujnik wariuje i turbolader przeładowuje

koszt naprawy 0,50 groszy za 5 cm wężyka, czas około 20 minut...

wrzuć logi z kanału 010 - i zobaczysz dziwne wartości na poz. 3 :P\

pozdro !



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » pt lut 16, 2007 01:12

kurde wlasnie ze wezyk jest ok , jak sie okazalo ktos juz jakis czas temu rozebral "hermetyczna " obudowe Map sens. nawet gosc ktory "wymiata" w TDI stwierdzil jak rozebralismy kompa ze ktos tam cos juz grzebal , i nie ma wogole oporu na Map sensorze wiec to trez nie takie proste

[ Dodano: Pią Lut 16, 2007 00:15 ]
to co sie znajdule w tej obudowie gdzie turbinka pcha cisnienie jest zepsute , i ponoc jest to nie do naprawy,chociarz ktos na forum kiedys pisal ze tam sie jakis opornik daje na plytke czy cos.... nie wiem w kazdym badz razie to urzadzonko gdzie idze cisnienie z weza od turba nie dziala prawidlowo - o ile wogole cos dziala



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pt lut 16, 2007 01:43

Golf GTi pisze:w kazdym badz razie to urzadzonko gdzie idze cisnienie z weza od turba nie dziala prawidlowo - o ile wogole cos dziala
Skąd wiesz??



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » pt lut 16, 2007 21:51

A od czego mam kody bledow ,bo auto bylo na diagnozie na VAG, i ewidentnie widac ze czujnik cieczy uszkodzony i czujnik cisnien w konputerze , a tak na dodatek to juz z czystej ciekawosci podlaczylem wskaznik doladowania do kolektora ssacego i przy ok 120 km/h calkowie przestaje turbo ladowac,czyli spawa do 0. wiec wniosek wiadomy komp w tryb awaryjny. A oto kody beldow 00575 , 00519, 00553, 01262, 00527 , blad nr 00519 nie dal sie skasowac i czaly czas sie pojawia w czasie kolejnej diagnozy. Wiec niech ktos napisze jak sensowne ominac ten czujnikw kompie ,bo mnie noprmalnie krew zaleje.



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pt lut 16, 2007 22:26

uysy pisze:Skąd wiesz??
Uysy nei czepiaj sie bo dostaniesz takie same zjeby jak ja ostanio :grin:
GolfGTI to uznany mechanik i wie wszysko i ma diagnoze VAG wiec on wie co najlepiej. Niech wymienia czujnik wogule jak cos to mam org komputer z mapsensorem (to jest ten czujnik co ma blad) na sprzedaz :rotfl:


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » pt lut 16, 2007 22:37

Rob a masz znowu cos do powiedzenia ,i znowu nic madrego, napisalem konkretny topic i mam miec jakas konkreta odpowiec a nie jakies twoje *#cenzura#* teksty ,jak sie nie znasz to wogule nic nie pisz, a tak pozatym to jest forum VW a nie jakis tam pochodnej typu Seat czy cos tam , tu tylko Cowboy moze sprawe uratowac bo to jest gosc co kuma dobrze Diesle,

[ Dodano: Pią Lut 16, 2007 21:38 ]
A tak propos to od ciebie bym nawet składak nie kupic a co dopiero komputer do takiej świetnej maszyny :P



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt lut 16, 2007 23:03

Golf GTi pisze:Rob a masz znowu cos do powiedzenia ,i znowu nic madrego, napisalem konkretny topic i mam miec jakas konkreta odpowiec a nie jakies twoje kochany teksty ,jak sie nie znasz to wogule nic nie pisz, a tak pozatym to jest forum VW a nie jakis tam pochodnej typu Seat czy cos tam , tu tylko Cowboy moze sprawe uratowac bo to jest gosc co kuma dobrze Diesle,

[ Dodano: Pią Lut 16, 2007 21:38 ]
A tak propos to od ciebie bym nawet składak nie kupic a co dopiero komputer do takiej świetnej maszyny :P
kolego chyba nie wiesz co piszesz.

po pierwsze blad mapsensora mozna wywaolac nie tylko jego uszkodzeniem
po drugie to ze ktos ma seata nie znaczy sie ze nie zna sie na sprawach VW ( bo w koncu siedza te same silniki)
po trzecie osoby ktore staraly Ci sie pomoc w tym temacie znaja sie na pewno na swoim fachu lepiej niz Ty czy ja
po czwarte nie fikaj :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » sob lut 17, 2007 19:13

Golf GTi pisze:A od czego mam kody bledow
kody błędów są bardzo pomocne w lokalizacji usterki, jest tylko warunek którego nie spełniłeś - umiejętna ich interpretacja :)



Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » sob lut 17, 2007 19:26

ewidentnie widac ze czujnik cieczy uszkodzony i czujnik cisnien w konputerze, a co z pozostalymi bledami ktore pokazal vag.


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob lut 17, 2007 20:50

Scotto pisze:ewidentnie widac ze czujnik cieczy uszkodzony i czujnik cisnien w konputerze, a co z pozostalymi bledami ktore pokazal vag.

wcale tego nie widac ewidentnie bo kody bledow o niczym nie swiadcza

jesli wywali 00575 to tez wymienicie odrazu n-75? a moze najpierw sprawdzicie wezyki??


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » sob lut 17, 2007 21:34

Adamm, i wlasnie o to mi chodzilo czy posprawdzal i wyeliminowal pozostale, nie pisze mu zeby wymienil n75 bo mial blad 00575 , bo z postu wyzej zozumialem ze tylko jeden niedal sie usunac, a jak wiemy samo usuniecie nic nieda trzeba znalezc przyczyne


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob lut 17, 2007 22:09

Scotto pisze:Adamm, i wlasnie o to mi chodzilo czy posprawdzal i wyeliminowal pozostale, nie pisze mu zeby wymienil n75 bo mial blad 00575 , bo z postu wyzej zozumialem ze tylko jeden niedal sie usunac, a jak wiemy samo usuniecie nic nieda trzeba znalezc przyczyne
aa to sorka bo zle zrozumialem Twoja wypowiedz


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » sob lut 17, 2007 22:21

Adamm, niema problemu :pub: ja wiem ze wiesz na ten temat troszke tylko sie zastanawiam czy piszacy posta wniknal we wszystkie sprawy? w temacie nawet popelnil blad podcisnienie, czy to jest mozliwe?

tak szczeze to ja za cienki w uszach jestem zeby mu konkretnie pomuc, a dwie dosc wybitne osobowosci jak mniemam na forum nie chcialy sie dokladnie wypowieziec (byc moze mialy swoje powody) jedyne co ja moge to sie domyslac co jest nie tak z jego maszyna, powodzenia w pracach na d usterkami,z ciekawosci bede obserwowal ten post


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości