Strona 1 z 1
koncowki wtryskiwaczy
: pn lut 12, 2007 00:05
autor: mular
czy ktos z was wymienial koncowki wtryskiwaczy i ile to kosztuje do 1z
: pn lut 12, 2007 01:24
autor: Bula88
mular, ogolnie koncowki od 1zeta sa niedostepne, nowe wtryski kosztuja tysiac zlotych sztuka a sterujacy dwa tysace w serwisie ale mozesz uznac za niewiarygodnie bo sprawdzalem okolo dwa lata temu. ale jak jestes zainteresowany wtryskami calymi to sie odezwij do mnie na priv bo mam lezac dobre wtryski w bardzo dobrej cenie. pozdro
: pn lut 12, 2007 10:05
autor: Adamm
Bula88 pisze:mular, ogolnie koncowki od 1zeta sa niedostepne, nowe wtryski kosztuja tysiac zlotych sztuka a sterujacy dwa tysace w serwisie ale mozesz uznac za niewiarygodnie bo sprawdzalem okolo dwa lata temu. ale jak jestes zainteresowany wtryskami calymi to sie odezwij do mnie na priv bo mam lezac dobre wtryski w bardzo dobrej cenie. pozdro
a kto patrzy po cenach ASO
ja kupilem 4 nowe wtryski od ASV za 1000zl a nie po 1tys szt.;p
: pn lut 12, 2007 21:03
autor: domek
ASO wcale nie jest najdrozsze
W aso maja zazwyczaj regenerowane(zostawiasz swoje stare) sa tansze - cena ok 800 x3 + sterujacy ok 1300. Nowe w Boschu - szkoda nawet pisac bo sie rozlaczylem po podaniu ceny
Ale tez slyszalem ze cos sie ruszylo w cenach i mozna kupic juz za ok. 1000 zl na allegro
: wt lut 13, 2007 18:08
autor: mular
Dzieki. slyszalem ze ktos te koncowki regeneruje,ale odkladam ten problem na pozniej musze wczesniej skontaktowac sie z Adamm-em bo na bank mam nastawnik do czyszczenia
: wt lut 13, 2007 22:13
autor: ventil
Końcówki we wtryskach tdi sa wymienne i mozna je wymieniać - bardzo dobre końcówki (równiez o wyższej wydajności) są w ofercie firmy FRATELLI BOSIO -
LINK DO FIRMY - jest również przedstawiciel tej firmy w Polsce. Cena najwydajniejszych RACE 520 (sam mam takie w aucie) to około 1400 zł za 4 szt. - na nich można osiągnać ponad 200 KM -
TU PRZYKŁAD
Pozdrawiam.
: wt lut 13, 2007 22:16
autor: maluch
ja jak szukałem wtrysków to znalazłem tylko w jednym sklepie końcówki do 1z orginalne bosch po 290zł za sztuke w innych sklepach mówili że nigdzie tego nie dostane a wtym jednym sklepie mieli
: śr lut 14, 2007 00:42
autor: Bula88
Adamm pisze:a kto patrzy po cenach ASO ja kupilem 4 nowe wtryski od ASV za 1000zl a nie po 1tys szt.;p
Adamm, sorry ale zapomnialem doodac wlasnie o allegro, sam sie do nich przymierzam
: pt sty 02, 2009 22:10
autor: piter_s
odkopuje temat.
jak to jest z ta regulacja w 1z, czy do korpusu takiego wtryskiwacza mozna zapodac końcówke od afn-a, da sie to wyregulowac??.
jak mam korekcje w granicach do +0.80 to nie ruszac i dac sobie jeszcze spokój, bo denerwuje mnie jedno, czuc strasznie spaliny, w innych tdi o takim silniku nie smierdzi az tak spalinami.
niby wszytko poustawiane jest ok, kat na 43st, oleju nie bierze, turbo dmucha, uszczelka głowicy ok, wiec czemu tak czuc spalinami na jałowym, a i po depnieciu na postoju troszke na biało zakopci.
: wt sty 13, 2009 13:02
autor: Pruszkowiak
piter_s pisze:jak to jest z ta regulacja w 1z, czy do korpusu takiego wtryskiwacza mozna zapodac końcówke od afn-a, da sie to wyregulowac??.
Do korpusów od 1Z wchodzą od AFN,ASV(czyli od wszystkich 110KM) i hybrydowe 216 to max jakie włożysz
: wt sty 13, 2009 13:37
autor: Velthar
a jak sprawdzić czy wtryski są całe??
Bo ja mam problem taki, że jak rano odpalam to najpierw jest spory niebieski "bączek". Auto wciąga tak z pół litra oleju na 10k km więc nie są to raczej uszczelniacze. Zasugerowano mi, że to właśnie mogą być wtryski. To jak je sprawdzić aby mieć pewność?. Dodam, że nie kopci mi na czarno anie na niebiesko podczas jazdy. tylko przy uruchomieniu po dlugim staniu.
Pozdrawiam
: wt sty 13, 2009 14:31
autor: piow11
Velthar, Trza wymontować wtryski i sprawdzić na przyrządzie. Dobry pompiarz zrobi to błyskawicznie. Ja wczoraj wymieniałem w AFNie. Sterujacy mi lał konkretnie i zapychał sadzą turbinę. Wymieniłem wszystkie.
Pozdrawiam
dodam jeszcze że ten lejący wtrysk miał słabiutkie ciśnienie - 130 bar
: wt sty 13, 2009 18:39
autor: piter_s
a jak sie maja korekcje z vaga do stanu rzeczywistego wtryskiwaczy?.
taki mechanior powiedział mi ze to nie idzie wyczaic po korekcjach, bo tak naprawde to jeden wtrysk ma tylko sterowanie, a reszta to z kąd??, przecierz zadnych kabli nie ma do nich.
mówiłe własnie ze najlepiej sciągnąć i do przyrządu na sprawdzenie.
jeszcze jedno, jak wtryski troche leja, tzn. sa poprzestawiane i maja niskie cisnienie, to sama regulacja jest wykonalna, czy juz tylko nowe końcówki???.
tez mam taki motyw przy odpaleniu zimnego silnika troche przykopci i zawsze czuc spaliny, a wszystko jest dobrze ustawione kąt 46st, turbo suche, pali dobrze na mrozach, za pierwszym razem tylko troszke przebierze i pracuje równo, oleju mało podpija tez pewno z 0,5l na 10tys.
nie wiem juz co to moze być, zostały mi tylko wtryski, korekcje maja
+0,70/+0,45.
czy sama regulacja pomoże???
[ Dodano: Wto Sty 13, 2009 17:42 ]
no i zje paliwka tak z 7-7,5l