Strona 1 z 6

AFN butowanie na max - 5 bieg - 120km/h - notlauf

: ndz lut 11, 2007 16:23
autor: melon77
Witam
Używalem juz trybu szukaj w naszym forum wiem ze moze to byc :zapieczone lopatki , N75 , przeplowomierz itp itd
Ale tak na goraco na kazdym biegu daje mu do 4 tys obrotow ladnie ciagnie wbijam piatke 120km/h i lapie tryb awaryjny reset silnika i jest ok i co ciekawe czasem powyzej 120km/h jest notlauf czasem nie go nie ma przy opisanej jezdzie
Dodam ze mialem pol roku temu czyszczona turbine bo lopatki mi sie zapiekly potem bylo ok az do teraz co to moze byc do doswiadczonych pytanie pozdr

: ndz lut 11, 2007 16:34
autor: Grzesiekk1982
Witam.
Takie coś wskazuje na notlauf z powody N-75. Cowboy kiedyś pisał, że w tym silniku, napeży zamienić miejjscami zawory N75 z zaworem EGR i spróbować się przewieść. Jeśli się poprawi, to oznazca że N-75 do wymiany , lub czyszczenia- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926
Pozdrawiam.

Re: AFN-Butowanie na max-5 bieg -120km/h - notlauf

: ndz lut 11, 2007 16:34
autor: rob555
melon77 pisze: Dodam ze mialem pol roku temu czyszczona turbine bo lopatki mi sie zapiekly potem bylo ok az do teraz co to moze byc do doswiadczonych pytanie pozdr
Pewnie znowu kierownice sie zapiekły.

Re: AFN-Butowanie na max-5 bieg -120km/h - notlauf

: ndz lut 11, 2007 16:41
autor: melon77
rob555 pisze:
melon77 pisze: Dodam ze mialem pol roku temu czyszczona turbine bo lopatki mi sie zapiekly potem bylo ok az do teraz co to moze byc do doswiadczonych pytanie pozdr
Pewnie znowu kierownice sie zapiekły.
Myslisz ze znow sie zapiekly ........w tak krotkim czasie???

: ndz lut 11, 2007 23:08
autor: cowboy
melon77 pisze:Myslisz ze znow sie zapiekly ........w tak krotkim czasie???
jest to mozliwe :)

musisz zrobić logi dynamicznie, nez tego to możemy tylko powrózyć :P

: śr lut 14, 2007 11:39
autor: melon77
VAG wykazal blad 575 ten sam co pol roku wczesniej :((((((((( przeladowanie:((

: śr lut 14, 2007 12:51
autor: cowboy
melon77 pisze:VAG wykazal blad 575 ten sam co pol roku wczesniej :( (((((((( przeladowanie:((
no to że przeładowanie, to przecież wiadomo...


pisałem że potrzebne logi dynamiczne - zobaczymy jak przeładowuje

1. sprawdź czy sztanga szybko opada i swobodnie chodzi..
2. zamien miejscami zaworki


przecież to jest 20 minut roboty...nie szkoda wam turbinek ?

: śr lut 14, 2007 17:49
autor: melon77
Cowboy sorry ze pyatm po prostu nie wiem : co uzyskam jak zamienie zaworki? i druga sprawa czzemu piszesz ze nie szkoda wam turbinek ???o co z tym chodzi? pozdr

[ Dodano: Sro Lut 14, 2007 16:53 ]
a co do logow moj mechanior nie moze zapisac logow bo ma stacje dyskow uszkodzona (stary laptop ):(

: śr lut 14, 2007 19:31
autor: rob555
melon77 pisze:Cowboy sorry ze pyatm po prostu nie wiem : co uzyskam jak zamienie zaworki? i druga sprawa czzemu piszesz ze nie szkoda wam turbinek ???o co z tym chodzi? pozdr (
Zamieniajac zaworki wyeliminujesz uszkodzenie n75 bo ten z czarnym łbem (od EGR) jest blizniaczy i moze pracowac jako n75.
Co do turbawek to one łapia tryb awaryjny po kilkusekundowym przeladowaniu/niedoladowaniu. Jezeli przeladowywuje to szybciej jej zgon nadejdzie.

: śr lut 14, 2007 20:11
autor: cowboy
rob555 pisze:Zamieniajac zaworki wyeliminujesz uszkodzenie n75 bo ten z czarnym łbem (od EGR) jest blizniaczy i moze pracowac jako n75.
Co do turbawek to one łapia tryb awaryjny po kilkusekundowym przeladowaniu/niedoladowaniu. Jezeli przeladowywuje to szybciej jej zgon nadejdzie.
nic dodać nic ująć :)

jak się zacina n75 to lepiej niech on się przycina sterująć EGR-em

jak przeładowuje to znaczy ze za mocno dmucha, jak za mocno dmucha znaczy że za szybko się kręci, jak się za szybko kręci... to się ukręci :)

może jestem zboczony ale patrzę na wskazówke od cisnienia doładowania bardziej niz na speedometr czy obrotek :) w dodatku tak jak pisał Corvax to przy okazji niezły econometer :)

: śr lut 14, 2007 21:30
autor: melon77
i wszystko wiadomo dzieki pany pozdr

: pt lis 23, 2007 15:54
autor: Pawlito
gdzie znajduje sie n75

: pt lis 23, 2007 15:57
autor: cowboy
Pawlito pisze:gdzie znajduje sie n75
po lewej stronie patrząc od przodu auta, pomiędzy filtrem powietrza a paliwa

: pt lis 23, 2007 16:23
autor: Pawlito
mam golfaIV 110km filtr paliwa mam po lewej stronie silnika a powietrza po prawej