turbo w AFN

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Tomi132
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt sty 02, 2007 13:14
Lokalizacja: Opole

turbo w AFN

Post autor: Tomi132 » sob lut 10, 2007 11:44

jak sprawdzić czy działa zminna geometria? czy można to ocenić gołym okiem na postoju?



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » sob lut 10, 2007 12:53

nie wiem czy tak sprawdzisz nalepiej pod vaga podpiać, ale jezeli auto sie zbiera dobrze od dołu i równo ciągnie to chyba jest ok. od jakis 1500 obr powinien juz isc a od 2tys ma takie jakby doładowanie mówie to z autopsji ale na passacie wiec u Ciebie to bedzie jeszcze szybciej


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Re: turbo w AFN

Post autor: rob555 » sob lut 10, 2007 13:39

Tomi132 pisze:jak sprawdzić czy działa zminna geometria? czy można to ocenić gołym okiem na postoju?
Odpalasz silnik podnosisz maske. Do gruchy przy turbinie idzie taki cienki wezyk podcisnieniowy. Zdejmujesz go (powinna sie zmienic praca motorka) i sztanga opasc ok 2cm. Nastepnie zakladasz i w ciagu 2sek powinna podniesc sie o te 2cm i znowu zdejmujesz itd.
Sztanga powinna chodzic bez oporów i skoków do krancowych polozen. A wrazenia w czasie jazdy tak jak kolega wyzej napisal...


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 233 gości