ktory silnik lepszy pod swap?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ktory silnik lepszy pod swap?
wiem ze przynudzam juz ale laikiem jestem w tej dziedzinie i prosze o wyrozumialosc.
Chce w moim golfie zmienic silnik. obecnie mam 1,6 TD. i nie wiem czy wsadzic z powrotem 1,6 TD czy moze 1,9 TD. mam zamiar potem silniczek troche stuningowac. I tu moje pytanie: Ktory z tych silnikow bedzie lepszy do modyfikacji. Czy do tego 1,9 TD tez mozna intercooler dolożyc?
[ Dodano: 07 Lut 2007 22:57 ]
Please!!! napiszcie laikowi!
Chce w moim golfie zmienic silnik. obecnie mam 1,6 TD. i nie wiem czy wsadzic z powrotem 1,6 TD czy moze 1,9 TD. mam zamiar potem silniczek troche stuningowac. I tu moje pytanie: Ktory z tych silnikow bedzie lepszy do modyfikacji. Czy do tego 1,9 TD tez mozna intercooler dolożyc?
[ Dodano: 07 Lut 2007 22:57 ]
Please!!! napiszcie laikowi!
20 years Golf GTI
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
musisz rozwazyc jak mocno bedziesz chcial pozniej dlubac... jezeli chcesz naprawde ostro dlubac 1.9 TD to musisz kupic boost pin lub zmienic pompe, turbinke tez ma z tych malych, dolozyc IC, jezeli jest to silnik z golfa 3 to sprzeglo ma 210mm itp...
jezeli zadowoli cie okolo 100 koni to mozesz poszukac 1.6TD SB/RA i uzyskasz to sama regulacja bez wymiany niczego
jezeli zadowoli cie okolo 100 koni to mozesz poszukac 1.6TD SB/RA i uzyskasz to sama regulacja bez wymiany niczego
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Re: ktory silnik lepszy pod swap?
a czemu nie TDI ?luki202 pisze: 1,6 TD czy moze 1,9 TD
w mk2 to lekkie autko i kazdy z nich jest dobry ale jak masz kaske
i cierpliwość i umiejętności oraz dostęp do forum to już najlepiej TDI

a czy 1,6 TD czy 1,9TD to sam pomyśl ile masz kasy na jedno i drugie
oraz na resztę przeróbek tylko że z większej pojemności więcej uzyskasz
no i do czego autko ma służyć później


[ Dodano: Sro Lut 07, 2007 23:52 ]
oczywiście że możnaluki202 pisze:Czy do tego 1,9 TD tez mozna intercooler dolożyc?
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
w tym przypadku nie ma większej różnicy, a w 1,9 trzeba jednak więcej włożyć kasy. najlepiej SB + kilka modów by forum. no i opdpada problem częsty w AAZ - koło na waleRobertP pisze:tylko że z większej pojemności więcej uzyskasz

PS luki202 załóż jeden temat, co cie konkretnie interesuje, bo robi sie tłok
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
no właśnie to wszystko zależy od zasobności portfela kierownikaCinek pisze:w tym przypadku nie ma większej różnicy, a w 1,9 trzeba jednak więcej włożyć kasy.RobertP pisze:tylko że z większej pojemności więcej uzyskasz
i to święta prawdaCinek pisze:no i opdpada problem częsty w AAZ - koło na wale


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
dokladnie, niby sporo wieksza pojemnosc a roznica niekoniecznie wieksza. Ostatnio wymienialem sie PW z jednym kolesiem z vwdiesel.net i on mowi ze 1.9 ma pewne bolaczki ktorych sie nie da przeskoczyc przy pewnej mocy. Powymienial korby na takie z tdi PD, ma problemy z szczelnoscia glowicy na metalowej uszczelce i "sportowych" srubach ARP (ktore nawiasem mowiac kosztuja ladnych pare stówek). Wiec jezeli juz ladowac duzo kasy to lepiej pomyslec o M-TDICinek pisze:w tym przypadku nie ma większej różnicy
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
orzesz , widziałem te ceny komplecik do 1,9 kosztował jakoś 570złzaprzal pisze: "sportowych" srubach ARP (ktore nawiasem mowiac kosztuja ladnych pare stówek).
kurde na same śrubki nie wydałbym tyle kasy do aaz-ta,
lepie pozbierać i kupić tdi
dokładnie tak jak Trochim zrobił to TUTAJzaprzal pisze:Wiec jezeli juz ladowac duzo kasy to lepiej pomyslec o M-TDI
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
one nie sa takie jak fabryczne, to jest taki wkrecany bolec z gwintem i do tego oddzielna nakretka, ponoc lepiej trzyma niz zwykla srubaorzesz , widziałem te ceny komplecik do 1,9 kosztował jakoś 570zł
kurde na same śrubki nie wydałbym tyle kasy do aaz-ta,
lepie pozbierać i kupić tdi
jakby sie ktos zdecydowal to potrzebne sa takie jak w escorcie cosworth, koszt okolo 100 funtow jakos
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
luki202, jeżeli rozpatrujesz tylko te dwa silniki kup 1.6 TD SB, zrób kilka modów z forum wrzuć IC tanim kosztem osiągniesz 100 pare kucy. A jeżeli ktoś się zastanawia nad włożeniem TDi to wolałby wrzócić 2.8 VR6 i ten silnik zaturbić !!!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości