Problem z golfem 1.6D

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Radzik763
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 26, 2006 18:03
Lokalizacja: Łódz

Problem z golfem 1.6D

Post autor: Radzik763 » śr lut 07, 2007 15:35

Po dzisiejszym normalnym odpaleniu samochodu i przejechaniu nim około 5/8 kilometrów załwarzyłem ze szybko zaczeła mi wzrastac temperatura płynu w zbiorniczku wyrównawczym.Po zatrzymaniu sie sprawdziłem pasek ale nie pek. załwarzyłem ze w zbioriczku podniósł sie stan płynu az do korka i zaczeło troszke wyciekacz spod niego. Waz górny od chłodnicy był goracy a dolny zimny i weże do nagrzewnicy so zimne>wchodzacy i wychodzacy< Mysle ze moze zaczioł sie termostat... Juz nie wiem co to moze byc . Prosze o wasza pomoc , moze ktos miał podobny problem.



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » śr lut 07, 2007 15:50

a może tak pompa wody?
termostat też mógł się zaciąć



piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » śr lut 07, 2007 16:17

termostat sie nie otworzył ,kup wahlera za ok 30 zl i bedzie wszystko dobrze! pzdr :bigok:



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr lut 07, 2007 16:22

Radzik763, jak dolny wąż jest zimny a woda rośnie to na 99 % termostat się zaciął na zamkniętym i nie otwiera na obiegu na chłodnicę.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Radzik763
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 26, 2006 18:03
Lokalizacja: Łódz

Post autor: Radzik763 » śr lut 07, 2007 17:30

vw_vandal pisze:Radzik763, jak dolny wąż jest zimny a woda rośnie to na 99 % t
ermostat się zaciął na zamkniętym i nie otwiera na obiegu na chłodnicę.
Tez tak mysle i mysle ze mnie to bedzie mniej bolało finansowo. A i jeszcze jedno załwarzyłem ze wogóle nie leci ciepłe powietrze do srodka samochodu, jutro sprawdze i napisze cos na ten temat... Napiscie mi w jaki sposób moge przyznac wam punkt za to ze mi pomogliscie, i czy moge go przyznac tylko jednemu czy wszystkim . Z góry dzieki bardzo. :pub: :pub: :hmm:



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » śr lut 07, 2007 17:35

no i nie będzie ciepło dopóki termostat nie puści :D


a punkciki wedle uznania :bigok:
możesz dać jednemu lub wszystkim :D



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr lut 07, 2007 18:03

Radzik763 pisze:A i jeszcze jedno załwarzyłem ze wogóle nie leci ciepłe powietrze do srodka samochodu, jutro sprawdze i napisze cos na ten temat... :
jak masz zimne to
albo masz za mały stan płynu w zbiorniczku
albo masz do wywalenie termostacik na obiegu do nagrzewnicy (na weżu) i zastąpienie go rurką
albo masz przychaną kamieniem lub jakimś mułem nagrzewnicę
albo masz pozacinane cięgna i linki nie otwierają do końca "ciepłego powietrza" (jak wczęsniej było OK to raczej nie to)
albo masz do kitu pompę wodą która przestała tłoczyć wodę w obiegu (ale nie sądzę)

a co masz faktycznie to musisz sprawdzić sam jedną z tych rzeczy albo nawet wszystkie :bigok:

[ Dodano: Sro Lut 07, 2007 17:05 ]
Szosownik pisze:no i nie będzie ciepło dopóki termostat nie puści :D
jak go wymieni na początek to później zobaczy pkt o których pisałem :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr lut 07, 2007 18:12

Radzik763, termostat Gates kosztuje 30 zł, Behr tesz kosztuje coś koło tego. Z wahlerem i Vernetem miałem kiedyś problem.
Radzik763 pisze:Napiscie mi w jaki sposób moge przyznac wam punkt za to ze mi pomogliscie, i czy moge go przyznac tylko jednemu czy wszystkim
Na dole każdego postu jest ikonka pomógł ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » śr lut 07, 2007 18:33

Radzik763, napisał
"Waz górny od chłodnicy był goracy a dolny zimny i weże do nagrzewnicy so zimne>wchodzacy i wychodzacy<"

Gdyby był to walnięty termostat to wtedy dolny do chłodnicy zimny a górny ciepły, węże do nagrzewnicy powinny być ciepłe. Moim zdaniem to pompa wody.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr lut 07, 2007 18:54

euglen pisze:Moim zdaniem to pompa wody.
przy uszkodzonej pompie (na tyle uszkodzonej że w środku by się nie obracała)
to szybciej by zaczęła rosnąć i wywaliło by płyn przez zbiorniczek wyrównawczy
niż przy około 5/8 kilometrów jak napisał Radzik763


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
Darass
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: sob sty 21, 2006 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Darass » śr lut 07, 2007 19:23

nie wydaje mi sie ze pompa by walnela na tyle zeby nagle sie wogole nie krecic. moze cieknąc, chałasować ale nie nagle w ogóle nie tłoczyć wody.

mi sie wydaje ze termostat



piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » śr lut 07, 2007 19:42

termostat na pewno sie zawiesił i nie puszcza na duzy obieg , zanim cos zrobisz to najpierw ja bym termostat wymienił niz odrazu ruszac pompe wody :bajer:



Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » czw lut 08, 2007 13:40

Modl sie zeby to byl termostat, chociaz objawy wskazuja raczej na pompe :(
Gdy termostat sie zatnie, i nie otworzy duzego obiegu to weze od nagrzewnicy powinny byc cieple i powinno dzialac ogrzewanie. odkrec korek zbiorniczka wyrownawczego i zobacz czy przez wezy kod powrotu leci plyn - jesli nie to znaczy ze nie ma obiegu i pompa padla :(
A pompe w 1.6D sie okropnie ciezko wymienia, bardzo kiepski dostep do srub (chyba ze zdejmiesz rozrzad i pompe wtryskowa ale to tez duzo roboty :( )
Moja rada - najpierw zmien termostat i zobacz czy pomoze, jesli nie, to czeka Cie meczarnia z pompa owdy (wiem bo sam wymienialem :( )



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw lut 08, 2007 15:17

MaSa_Golf, mi zaciął się termostat na małym obiegu i też nie leciało gorące powietrze !!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości