Problem z brakiem mocy!!!! Pomóżcie!!
: wt lut 06, 2007 18:49
Witam, jestem posiadaczem mk3 1.9 GT TDI 110km. rok 97 przebieg 174k. wersja 3d special edition.
Czytalem wiele tematów tutaj na forum na temat tego co moze się u mnie dzieje, o podobnych dolegliwościach, ale jednak w moim przypadku jest troszke inaczej wiec zapodaje nowy temat.
Mianowicie samochód posiadam ok pół roku.. po jakimś czasie zauważyłem że działo się coś takiego, że jechałem normalnie z pełną mocą i odejściem do 150 km/h potem był NOTLAUF!! więc wiadomo stop restart i znowu do błędu...
Jednak z czasem stało się tak, i tak jest już do teraz, że moge przekroczyć spokojnie te 150 nie ma notlauf, ale samochód ogólnie zrobił się strasznie mulasty nie wkręca się tak żwawo w obroty jak to było wcześniej, praktycznie nie słychać turbo, do 2.8k obrotów kaplica potem troche się lepiej wkreca ale to i tak nie jest to co było wczesniej:((
Byłem u fachowca, który zajmuje się naprawa turbospręzarek i powiedział mi że kierownice zapiczeone, że naprawa 500-800zł, jednak czytałem na forum różne posty i od znajomego też słyszałem, że można to zrobić samemu kupując zestaw naprawczy!?
Tutaj mam pytania i prosze o pomoc:
1. Czy rzeczywiście turbo do naprawy, czy może coś innego(N75, przepływka)
2.Ile może kosztować taki komplet naprawczy i czy ma ktoś może, albo ma link do instrukcji jak naprawić takie turbo(mój tata zna się dobrze na mechanice i bez problemu pomoże mi to zrobic)
Proszę o pomoc i jakieś rady!!!!!!!!!!!!!!! nie chce zajeździc bardziej turbo ani silnika bo może wyższa temp. spalania jest i tloki sie moga wypalac.. nie wiem sam...
Czytalem wiele tematów tutaj na forum na temat tego co moze się u mnie dzieje, o podobnych dolegliwościach, ale jednak w moim przypadku jest troszke inaczej wiec zapodaje nowy temat.
Mianowicie samochód posiadam ok pół roku.. po jakimś czasie zauważyłem że działo się coś takiego, że jechałem normalnie z pełną mocą i odejściem do 150 km/h potem był NOTLAUF!! więc wiadomo stop restart i znowu do błędu...
Jednak z czasem stało się tak, i tak jest już do teraz, że moge przekroczyć spokojnie te 150 nie ma notlauf, ale samochód ogólnie zrobił się strasznie mulasty nie wkręca się tak żwawo w obroty jak to było wcześniej, praktycznie nie słychać turbo, do 2.8k obrotów kaplica potem troche się lepiej wkreca ale to i tak nie jest to co było wczesniej:((
Byłem u fachowca, który zajmuje się naprawa turbospręzarek i powiedział mi że kierownice zapiczeone, że naprawa 500-800zł, jednak czytałem na forum różne posty i od znajomego też słyszałem, że można to zrobić samemu kupując zestaw naprawczy!?
Tutaj mam pytania i prosze o pomoc:
1. Czy rzeczywiście turbo do naprawy, czy może coś innego(N75, przepływka)
2.Ile może kosztować taki komplet naprawczy i czy ma ktoś może, albo ma link do instrukcji jak naprawić takie turbo(mój tata zna się dobrze na mechanice i bez problemu pomoże mi to zrobic)
Proszę o pomoc i jakieś rady!!!!!!!!!!!!!!! nie chce zajeździc bardziej turbo ani silnika bo może wyższa temp. spalania jest i tloki sie moga wypalac.. nie wiem sam...