Strona 1 z 1

Brak mocy Powyrzej 120km\h

: ndz lut 04, 2007 14:11
autor: TomekKolba
kupiłem 2 miesiące temu golfa III 1,9 TDI 90ps i mam teraz taki problem ze samochód przestaje ciągnąc powyrzej 120km\h tak jakby coś rozłanczało sie byłem u mechanika podłączył go pod komputer i powiedział ze mam uszkodzony przepływomierz. Wymieniłem go i niema zadnej poprawy i niewiem co dalej robić

: ndz lut 04, 2007 14:16
autor: S1BART1
skasowales bledy po wymianie przeplywki?

Re: Brak mocy Powyrzej 120km\h

: ndz lut 04, 2007 14:19
autor: ptasior
TomekKolba pisze:kupiłem 2 miesiące temu golfa III 1,9 TDI 90ps i mam teraz taki problem ze samochód przestaje ciągnąc powyrzej 120km\h tak jakby coś rozłanczało sie byłem u mechanika podłączył go pod komputer i powiedział ze mam uszkodzony przepływomierz. Wymieniłem go i niema zadnej poprawy i niewiem co dalej robić
Mam to samo, tylko auto Golf IV TDI 90ps 99r
pisałem o tym parę postów wcześniej pt problem z przyspieszeniem

bez konkretnych propozycji rozwiązania problemu

ja popełniłem głupote pojechałem do autoryz serwisu VW po diagnostyce stwierdzili, że do wymiany jest zawór ster ciśn. turbiny wydałem tylko pieniądze natomiast problem nie został rozwiązany

może ktoś bardziej wtajemniczony będzie miał propozycję
mi przychodził pomysł, że może jest wstawiony cheap ograniczający prędkość bądź w pompie paliwowej odcięcie dopływu przy prędkości 120

: ndz lut 04, 2007 14:30
autor: Scotto
TomekKolba pisze:niewiem co dalej robić
sprubuj polaczyc przewody podcisnienia od (n75) na krutko czerwony i niebieski i sie przejedz jesli problem zniknie to to a jesli nie posprawdzaj przewody moze ktorys sie przetarl

Re: Brak mocy Powyrzej 120km\h

: ndz lut 04, 2007 15:34
autor: NEMESIS
Sorki Panowie że tłustym drukiem ale... :grrr: :grrr: ..mnie bierze jak coś takiego czytam, jak można oddać fure do roboty cos wymienia za części płacicie ale później wychodzi że to nie to !!! :panna: W/w błąd jest typowy dla silnikow TDI..jeżeli ewidentnie wyskoczyła przepływka to musi być ...coś zwiazane z przepływką..niekoniecZnie sama a np. ułamane kabelki przy wtyczce do przepływomierza.. :grin: z tym zaworem przy turbo serwis ma racje..czasami pomaga 200ml WD-40 "sprytny" haczyk duużo cierpliwosci i mozna go rozruszać...zawór chodzi ciężko lub sie blokuje, przez chwile następuje przeładowanie idzie info do kompa i mamy TOTAL zmułke.. :grin: ...jak sie nie uda rozruszać trzeba wymienić..lub rozebrać turbo i przeczyścić mechanizm w środku bo sa zawalone sadzą..lub NIESTETY czasami wymienić TURBO ale w w/w przypadku wyskakuje błąd RÓŻNICA CIŚNIENIA DOŁADOWANIA !!!!! Może być ze wszystko jest za wyjatkiem czujnika cisnienia doładowania w kolektorze ssącym... :chytry: zawsze najlepiej jest jest mieć drugi na podmianke, założyć sprawdzić jak OK klient qpuje jak nie szukamy dalej... :panna: ale service to service ..ma swoje bezprawia !! :green_fuck: Ostatnio walczyłem z SDI diagnoza wskazała uszkodzenie czujnika regulacji kata wtrysku, wymiana i fura chodzi lepiej ale jeździ nie więcej jak 100 !!! :panna: i co miał taki brud w zbiorniku że strachhh...uroki urlopu na Ukrainie...tam było wszystko ..ze śladowymi ilościami ropy !!! :grin: :grin: ALLLE sie rozpisałem !! pozdrooo :pub:

: ndz lut 04, 2007 15:34
autor: TomekKolba
Scotto, jezeli by to było mozliwe mozesz bardzie wyjaśnic o które przewody chodzi w którym miejscu tego szukać z góry dziękuje zaraz ide to sprawdzić

: ndz lut 04, 2007 16:23
autor: Scotto
tu masz pokazane n-75[img][img]http://images14.fotosik.pl/101/2068aa7751fcb589m.jpg[/img][/img]
ida do niego 3 weze czarny czerwony i niebieski odepni niebieski i czerwony i je polacz nie odpinaj kabla od zaworka

: ndz lut 04, 2007 17:22
autor: TomekKolba
dziękuje za zdjęcie już wiem gdzie to jest jutro z rana zaraz to sprawdze i odpisze sprawdził bym to dzisiaj ale jest niedziela i ludzie głupio będą gadać. Żeby sie tylko udało

[ Dodano: 05 Lut 2007 14:11 ]
Bardzo dziekuje problem rozwiązany auto zaczelo ciągnoc nie wiem jak sie panu teraz odpłace :pub: teraz żaluje wizyty u mechanika tylko mnie skasowal a problem sam musialem rozwiazac oczywiście gdyby nie PAN

: pn lut 05, 2007 19:59
autor: Scotto
TomekKolba, nieprzesadzaj z tym "pan" ciesze sie ze moglem pomuc , mnie tu tez wiele osob pomoglo poto jest te forum. punkcik zostaw i tyle

: pn lut 05, 2007 21:30
autor: james dean
TomekKolba pisze:kupiłem 2 miesiące temu golfa III 1,9 TDI 90ps i mam teraz taki problem ze samochód przestaje ciągnąc powyrzej 120km\h tak jakby coś rozłanczało sie byłem u mechanika podłączył go pod komputer i powiedział ze mam uszkodzony przepływomierz. Wymieniłem go i niema zadnej poprawy i niewiem co dalej robić

Mam ten sam problem w swoim mk4 TDI 110 KM, u mnie przycyną są zapieczone kierownice turbo, próbowałem wszystkigo, , podmieniałem przepływke i N75, mierzyłem ciśnienie w turbinie na vag, wszystko było ok, ale jednak zapieczone kierownice.

: pn lut 05, 2007 23:04
autor: Pruszkowiak
james dean pisze:Mam ten sam problem w swoim mk4 TDI 110 KM, u mnie przycyną są zapieczone kierownice turbo, próbowałem wszystkigo, , podmieniałem przepływke i N75, mierzyłem ciśnienie w turbinie na vag, wszystko było ok, ale jednak zapieczone kierownice.
To chyba nie pozostaje nic innego jak wyczyszczenie