Witam ,
tak jak w temacie co lepiej zrobic czy wypiac kostke od zaworu n18 (czy blad n18 nie bedzie wprowadzal kompa w jakis tryb awaryjny) czy zaslepic wezyk podcisnienia??
Z tego co wyczytalem EGR jest tylko by chronic srodowisko i ewentualnie rzucac cieple powietrze do dolotu??-czyli praktycznie zbedny.
Zawor n18 -EGR -zaslepic wezyk czy wypiac??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ok , dzieki za podpowiedz. W miedzyczasie znalazlem informacje jak zalatwic sprawe EGRa za pomoca VAG-COMa : http://tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-7.html#j
Co sadzicie o tym sposobie??
Co sadzicie o tym sposobie??
VW PASSAT 1.9 TDI 1Z 90KM 1995r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości