Zawor n18 -EGR -zaslepic wezyk czy wypiac??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rad83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob sty 13, 2007 21:53
Lokalizacja: Lublin

Zawor n18 -EGR -zaslepic wezyk czy wypiac??

Post autor: rad83 » czw lut 01, 2007 14:14

Witam ,
tak jak w temacie co lepiej zrobic czy wypiac kostke od zaworu n18 (czy blad n18 nie bedzie wprowadzal kompa w jakis tryb awaryjny) czy zaslepic wezyk podcisnienia??

Z tego co wyczytalem EGR jest tylko by chronic srodowisko i ewentualnie rzucac cieple powietrze do dolotu??-czyli praktycznie zbedny.


VW PASSAT 1.9 TDI 1Z 90KM 1995r.

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lut 01, 2007 14:53

rad83 pisze:zaslepic wezyk podcisnienia??
zaślepić rure do dolotu...

sterowanie podciśnieniowe i sam zaworek zostaw w spokoju



Awatar użytkownika
masakra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: pn lut 27, 2006 18:34
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: masakra » czw lut 01, 2007 15:34

cowboy pisze:
rad83 pisze:zaslepic wezyk podcisnienia??
zaślepić rure do dolotu...

sterowanie podciśnieniowe i sam zaworek zostaw w spokoju
cowboy moze masz jakąś fotke masz zeby łopatologicznie wytlumaczyc :)? moze jakas foto porada ?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw lut 01, 2007 16:12

dorobic blaszke w ksztalcie flanszy i podlozyc pod rurke od egr. skrecic i gotowe.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lut 01, 2007 16:20

masakra pisze:moze jakas foto porada ?
nie moge znaleźć fotki... ale nie ma co tłumaczyć trzeba zrobić taką blaszkę i wstawić :)



rad83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob sty 13, 2007 21:53
Lokalizacja: Lublin

Post autor: rad83 » czw lut 01, 2007 17:20

ok , dzieki za podpowiedz. W miedzyczasie znalazlem informacje jak zalatwic sprawe EGRa za pomoca VAG-COMa : http://tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-7.html#j
Co sadzicie o tym sposobie??


VW PASSAT 1.9 TDI 1Z 90KM 1995r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości