Strona 1 z 2

Co z tymi konikami???

: wt sty 30, 2007 20:19
autor: j_anek
Witam, dziś ktoś mi powiedział że diesle te 110 konne były produkowane dopiero od 2002 roku chodzi mi tutaj o golfa 4, a np golf z 2001 roku posiada tylko 100 koni... Czy to prawda??

Aha posiada 100 koni i literki DI ma czerwone:] coś mi tu nie gra!

: wt sty 30, 2007 20:27
autor: uysy
Witam, dziś ktoś mi powiedział że diesle te 110 konne były produkowane dopiero od 2002 roku chodzi mi tutaj o golfa 4, a np golf z 2001 roku posiada tylko 100 koni... Czy to prawda??
Bzdury
Aha posiada 100 koni i literki DI ma czerwone:] coś mi tu nie gra!
Nie patrz na kolory liter bo to nic nie znaczy...
Podaj typ techniczny silnika to dowiesz się jaka to moc i co to za motor.
A jeśli się okaże, że ATD (100KM) to tylko powód do radości.

: wt sty 30, 2007 20:28
autor: inek01
j_anek pisze:Witam, dziś ktoś mi powiedział że diesle te 110 konne były produkowane dopiero od 2002 roku chodzi mi tutaj o golfa 4,
:panna:

: wt sty 30, 2007 20:32
autor: inspire
np. czerwone di oznacza silnik 115kM ale rowniez i 130kuni
zrobili duzo różnych wersji, to czym je mozna odróżnić to oznaczenie literowe silnika

: wt sty 30, 2007 20:37
autor: erwin
DI czerwone oznacza ze sa pompowtrysk .w tych rocznikach bo po2004 troche pozmieniali koncepcje i namieszali

: wt sty 30, 2007 20:57
autor: j_anek
Czyli wkońcu moze byc te 100 koni czy są tylko takie cztery wersje: 90 kona (TDI srebrne) , 110 konna (I czerwone), 115 konna (DI czerwone) i 130 konna (DIO czerwone)??

Który polecacie ja mam okazję kupić golfa 4 z 2001 roku i to właśnie - podobno jest wersja 100 konna:)

: wt sty 30, 2007 21:19
autor: inek01
101 konny tez moze miec czerwone DI, bo to PD - Pompowtryskiwacze...

: wt sty 30, 2007 21:21
autor: j_anek
a jak on sie spisuje?? w porównaniu do 110 konnego??

: wt sty 30, 2007 21:27
autor: inek01
j_anek pisze:a jak on sie spisuje?? w porównaniu do 110 konnego??
To juz musisz uzytkownikow pytac.
Tu masz troche danych do porownania - http://www.republika.pl/passaty/golf4/golf4.htm

: wt sty 30, 2007 22:25
autor: j_anek
Ale w budowie czym się rózni tak ogólnie od tego 110 konnego i jak z dostępenm do częsci do niego, używanych oczywiście:]

: wt sty 30, 2007 23:05
autor: uysy
j_anek pisze:Ale w budowie czym się rózni tak ogólnie od tego 110 konnego
To całkiem inna konstrukcja.
Co do cen/dostępności części - raczej nie ma różnic

: wt sty 30, 2007 23:58
autor: zuberek
Miałem okazje poruszać sie octavia tdi 90km. leonem tdi 110 km a teraz mam golfa IV kombi101km Pomiedzy leonem a golfikiem jest mala różnica w kopycie na korzysc seata (moze dlatego ze kombi jest o około 150 kg ciezsze). Z kolei tdi 101 km jest troche cichsze i generuje mniej wibracji odczuwalnych w wewnatrz Poszukujac teraz golfa tdi kupiłbym TDI 130 km

: śr sty 31, 2007 18:47
autor: inspire
Wszystkie są dobre.Nie ma reguły.
Ja szukałbym 130 kunnego. Pompowtryski są czulsze na złe paliwo i drogo kosztują, ale mają lepsze osiągi po czipnięciu (większy moment). silniki 90, 110kuni są na zwykłej pompie, występuje mniejsze ciśnienie paliwa, przerzyją gorsze paliwo. Ale naprawa pompy też jest droga. Ja mam 115 konny zrobiony na 150 i chula to to że chej. A za niedługo będzie 170 kunny :smoke:
Na zwykłej pompie też extra śmigają po czipsie. Jednak im słabszy silnik tym bardziej trzeba go żyłować. 130 konny będzie ciężko z kupieniem, cena będzie duża, i trzeba uważać żeby nie był zajechany. Najlepszy obecnie to 1.9 litra 150 kunny( arl) lub 2.0litry 140 kuni i bodajrze nowy 2 litry 170 kuni.

: śr sty 31, 2007 22:55
autor: manieczek111
uysy pisze:A jeśli się okaże, że ATD (100KM) to tylko powód do radości
A dlaczego tak sadzisz??