Zawór EGR (N75) do silnika ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz sty 28, 2007 21:18

Rok produkcji (a najlepiej modelowy) to: ???

[ Dodano: Nie Sty 28, 2007 20:20 ]
Tak w ogole, EGR to nie N75, tylko N18 :bajer: To o ktory w koncu Ci chodzi ?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz sty 28, 2007 22:13

n75 steruje turbiną i ma białą główke

1J0 906 627 A

http://www.allegro.pl/item161644820_zaw ... ginal.html

EGR-em steruje zawór n18 i ma czarną główkę

1J0 906 627

http://www.allegro.pl/item160841623_zaw ... w_tdi.html

zaworek do turbiny ma białą główke i literkę A na końcu...

ps. opisami w aukcjach się nie sugeruj :P ... bo są dokładnie na odwrót :)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sty 29, 2007 12:58

maro1404 pisze:No to ja teraz zamieszałem w takim wypadku chodzimi mi o N18 zawór do turbiny z białą główką
namieszałeś :) z białą główką jest n75 i rzeczywiście steruje turbiną :P

jeżeli 1HO to masz kwadratową wtyczkę - stary typ - trudniej dostać - możesz kupić 1JO i przerobić wtyczkę na owalną

czyli oznaczenie

1HO 906 627 A

ps. ja mam do opylenia 1HO 906 627 z czarną główką, który u mnie pracował jako n75 bardzo dobrze - wymieniłem bo szukałem przyczyn overboostów :P

jak podmieniałem na próbę to urwałem rurkę tą najcieńszą no i musiałem już kupić :)

obecnie rurka jest podklejona i mogę się go pozbyć za symboliczne 50 PLN



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pn sty 29, 2007 13:29

cowboy pisze:jeżeli 1HO to masz kwadratową wtyczkę - stary typ - trudniej dostać - możesz kupić 1JO i przerobić wtyczkę na owalną
W Mk4 ALH to raczej bedzie 1J0 (zero nie o).



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sty 29, 2007 13:45

inek01 pisze:cowboy napisał/a:
jeżeli 1HO to masz kwadratową wtyczkę - stary typ - trudniej dostać - możesz kupić 1JO i przerobić wtyczkę na owalną

W Mk4 ALH to raczej bedzie 1J0 (zero nie o).
dlatego napisałem koledze:
n75 steruje turbiną i ma białą główke

1J0 906 627 A
ale skoro on przeczytał że ma na zaworku 1HO to znaczy że ma kwadratową wtyczkę starszego typu - być może w 98 roku były jeszcze kwadratowe wtyczki ?



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pn sty 29, 2007 13:52

cowboy pisze:ale skoro on przeczytał że ma na zaworku 1HO
Sorry, umknelo mi to.

Faktycznie, wg ETKA byly 1H0.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sty 29, 2007 13:55

inek01 pisze:Faktycznie, wg ETKA byly 1H0.
no to takiego mam - różnica w działaniu jest znikoma - ja nie widziałem róznicy a mam wskaźnik doładowania... daje gwarancje rozruchową :P



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sty 29, 2007 21:32

maro1404 pisze:Zgadza sie mam kwadratową wtyczke z dwoma nacienciami a na drugim zaworku N18 jest napisany numer 1H0 906 627 a pod spodem 7.21903.20 ale ten drugi to myślę ze jest nieważny w takim bądz razie ta stronka na allegro co mi podałeś z tym zaworkiem bedzie odpowiedni dla mojego ALH tak?
po raz trzeci i ostatni Ci napiszę :P

masz kupić 1H0 906 627 A

ten drugi numer to oznaczenia Pierburga

jak zaworek ma oznaczenie 1J0 (tak jak Ci podałem w aukcjach) to rózni się wtyczką - ma taką owalną i musiałbyś sobie przerobic albo wetknąć bezpośrednio piny i zawinąc izoalcją (druciarstwo)

tak jak napisałem cięzko kupić 1H0 - bo od 99 robią inne wtyczki..

możesz tez zreanimowąć swój zaworek jeśli Ci niedomaga:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926

albo kupić ode mnie po taniości

możesz też dać mi punkta bo juz doktorat tu napisałem na temat Twojego zaworka :P



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sty 29, 2007 21:39

maro1404 pisze:pozdrawiam cie
ja również

ps. skąd wiesz że zaworek musisz zmienić ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 235 gości