Dziwne dzialanie ( chyba swiec )

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Dziwne dzialanie ( chyba swiec )

Post autor: Bordos » sob sty 27, 2007 00:41

Moje auto wskazuje w ostatnim czasie dziwne objawy, tj

- w grudniu, przy 4 -5 stopniach na +, przy odpalaniu rano potrafil pare razy szarpnąc, zanim zalapaly wszystkie gary - jak pisalem na forum - to objawy nie dzialajacej swiecy. - jedak potem ustaly i do tej pory się nie objawiają ( i przy -8 stopniach odpalil, bez szarpania )

Czy świece moga np. niekontaktowac ( anie bylo by tego golym okiem widac?? )



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob sty 27, 2007 00:49

to sprawdź świece :)) na forum jest napisane jak to zoribć poszukaj :D



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » sob sty 27, 2007 04:53

Ja wczoraj włożyłem nowe NGK D-Power 4. Motor pali zajebiście. Za komplet który załatwił mi koleś zapłaciłem 120zł. Szkoda że tydzień wcześniej zapłaciłem 50zyli za sprawdzenie kąta wtrysku, który wynisi 50 czyli malina(pora kupić interfejs do vag-a).
Wcześniej auto paliło po nocy za 3-4 obrotem wału i przez chwile silnik pracował nierówno. Wszystkie świece sprawdzałem za pomocą żarówki i zawsze świeciła :) Jak sprawdziłem je w pracy (miałem włożone Beru) to każda robiła się czerwona na długości ok. 1 cm ale po upływie ok.4-5 sekund natomiast nowe NGK prawie natychmiast robiły się prawie białe :bigok: Wnioskuję że skoro długość grzania świeczek opiera się na sygnale z czujnika temp. to nowe świece przez wzgląd na krótszy czas reakcj grzeją dłużej w tym samym przedziale czasu. Polecam też zalać od czasu do czasu 0,5 literka dodatku Liqui Moly do czyszczenia układów wtryskowych TDI i CR. Jakiej jakości paliwo jest w polsce to każdy wie więc myślę że co 3-4 tankowanie warto go zalać.


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Post autor: Bordos » sob sty 27, 2007 11:41

Dzieki za pomoc:)

Punkcik jest:)

Zobacze dzis po ile ngk mają do mojego golfa i kupie mu komplecic:)



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob sty 27, 2007 11:55

Włąsniue a jakie powinny być śeiece do Mk2 Td 1.6 ?????? bo tez bym u sibie wymienił :D:D Ale nie takie za 120 zł :PP



Awatar użytkownika
ghoost
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
Lokalizacja: zamość/kraków

Post autor: ghoost » sob sty 27, 2007 17:28

wszystko co dotyczy swiec tzn. obsluga, wymiana, jakie swiece do jakiego modelu jest bardzo fajnie opisane na stronach NGK - jest tam krok po kroku napisane o co w tym wszystkim chodzi :bajer: wiec polecam www.ngk.de :bigok:

dodam ze jest to zrobione w formie e-learningu


just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob sty 27, 2007 17:36

Dzieki:D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości