[mk2] Problem przy montarzu orginalnego IC
: pt sty 26, 2007 11:42
Witam !!
Wczoraj wrzuciłem uszczeleczkę metalową od 1.9 TD, mówie sobe rozbebłany to założe sobie IC ale pojawiły się dwa problemy:
1. Linka od sprzegła jest za krótka czyli prosiłbym kolegów z silnikami SB\RA albo wtajemniczonych o nr tej linki jaka jest u nich.
Szukałem po katalogach i są różne wymiary i teraz nie wiem którą wziąść.
2. Mam problem z obróceniem tego kolanka na kolektorze, jak to jest u was bo jak ja to obróce to popierwsze nie pasuje później ta osłona turbiny i chaczy te wpiecie co idzie podciśnienie do grzybka pompy.
sciągnełem poradę ale tam pisze, że cmyk obracamy i po kłopocie, problem to tylko za długa śruba i tyle, w teori to wygląda inaczej !!
Myślałem, że mam jakieś inne kolanko ale mam trzy mk2 w TD i w każdym jest takie samo kolanko.
Pomóżcie jak to rozwiązać ?!!
Wczoraj wrzuciłem uszczeleczkę metalową od 1.9 TD, mówie sobe rozbebłany to założe sobie IC ale pojawiły się dwa problemy:
1. Linka od sprzegła jest za krótka czyli prosiłbym kolegów z silnikami SB\RA albo wtajemniczonych o nr tej linki jaka jest u nich.
Szukałem po katalogach i są różne wymiary i teraz nie wiem którą wziąść.
2. Mam problem z obróceniem tego kolanka na kolektorze, jak to jest u was bo jak ja to obróce to popierwsze nie pasuje później ta osłona turbiny i chaczy te wpiecie co idzie podciśnienie do grzybka pompy.
sciągnełem poradę ale tam pisze, że cmyk obracamy i po kłopocie, problem to tylko za długa śruba i tyle, w teori to wygląda inaczej !!
Myślałem, że mam jakieś inne kolanko ale mam trzy mk2 w TD i w każdym jest takie samo kolanko.
Pomóżcie jak to rozwiązać ?!!