[mk2] Problem przy montarzu orginalnego IC
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
[mk2] Problem przy montarzu orginalnego IC
Witam !!
Wczoraj wrzuciłem uszczeleczkę metalową od 1.9 TD, mówie sobe rozbebłany to założe sobie IC ale pojawiły się dwa problemy:
1. Linka od sprzegła jest za krótka czyli prosiłbym kolegów z silnikami SB\RA albo wtajemniczonych o nr tej linki jaka jest u nich.
Szukałem po katalogach i są różne wymiary i teraz nie wiem którą wziąść.
2. Mam problem z obróceniem tego kolanka na kolektorze, jak to jest u was bo jak ja to obróce to popierwsze nie pasuje później ta osłona turbiny i chaczy te wpiecie co idzie podciśnienie do grzybka pompy.
sciągnełem poradę ale tam pisze, że cmyk obracamy i po kłopocie, problem to tylko za długa śruba i tyle, w teori to wygląda inaczej !!
Myślałem, że mam jakieś inne kolanko ale mam trzy mk2 w TD i w każdym jest takie samo kolanko.
Pomóżcie jak to rozwiązać ?!!
Wczoraj wrzuciłem uszczeleczkę metalową od 1.9 TD, mówie sobe rozbebłany to założe sobie IC ale pojawiły się dwa problemy:
1. Linka od sprzegła jest za krótka czyli prosiłbym kolegów z silnikami SB\RA albo wtajemniczonych o nr tej linki jaka jest u nich.
Szukałem po katalogach i są różne wymiary i teraz nie wiem którą wziąść.
2. Mam problem z obróceniem tego kolanka na kolektorze, jak to jest u was bo jak ja to obróce to popierwsze nie pasuje później ta osłona turbiny i chaczy te wpiecie co idzie podciśnienie do grzybka pompy.
sciągnełem poradę ale tam pisze, że cmyk obracamy i po kłopocie, problem to tylko za długa śruba i tyle, w teori to wygląda inaczej !!
Myślałem, że mam jakieś inne kolanko ale mam trzy mk2 w TD i w każdym jest takie samo kolanko.
Pomóżcie jak to rozwiązać ?!!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
adam16v, ale ta blaszana osłona ma jakieś tam zadanie. Co do linki to wiem że potzreba dłuższej ale jak długiej?? Są 4 rodzaje długości!! Ty jakiej długości założyłeś?? Masz nr tej linki??
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Ja nie zakładałem oryginalnego IC więc linka została taka jaka była. Co do blaszki to podejrzewam że ma chronić troche przed temperaturą z turbiny.
Ostatnio zmieniony pt sty 26, 2007 23:31 przez adam16v, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
Ja mialem kiedys 1V i dokladalem do niego orgyinalnego IC .Kolanko poprostu obrucilem bo niemglem nigdzie dostac a w ASO kosztowalo kupe kasy.Linke rownierz zmienialem na dluzsza.Autko sprzedalem,IC sprzedalem,Linka sprzegla sie ostala pod IC wiec jakby ktos chcial to GG 7006101
[ Dodano: Nie Sty 28, 2007 06:20 ]
a zreszta widze ze kolega (VW VANDAL)odemnie odkupil IC na alegro (poznaje po nicu)wiec napewno sie dogadamy
[ Dodano: Nie Sty 28, 2007 06:20 ]
a zreszta widze ze kolega (VW VANDAL)odemnie odkupil IC na alegro (poznaje po nicu)wiec napewno sie dogadamy

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości