Strona 1 z 2
[MK3] AFN podniesienie mocy
: pn sty 22, 2007 20:57
autor: Duff
Witam,
Od niedawna jestem posiadaczem MK3 AFN i już po paru miesiącach zaczyna mi brakować mocy. Tzn chciałoby się jeszcze szybciej
Możecie mi polecić jakieś rozwiązanie, chip czy box czy program albo jeszcze znacie jakieś inne modyfikacje podnoszące wrażenia z jazdy:)?
Jakie są tego koszta i gdzie najlepiej coś takiego zrobić? Zależy mi na tym aby silnik nie stracił na żywotności no i żeby mnie nie trzepnęło mocno po kieszeni. Najlepiej w okolicach Krakowa bo tu mam blisko.
Pozdrawiam
Duff
: wt sty 23, 2007 09:54
autor: rob555
firma TTC i tylko chips
odpusc boxy i inne wynalazki.
: wt sty 23, 2007 10:17
autor: PinkFloyd
Tylko Chip w zakresie 10-20%, żadnych boksów. Masz tutaj
http://www.vtech.pl/ext/katalog.html Adres :V-tech Tuning Kraków ul. Bieżanowska 71 tel. 012 658 66 66
: ndz sty 28, 2007 16:05
autor: voj2s
ej no chlopaki nie robcie jaj !! koles jest nowy i na dzien dobry wbijacie mu noz w plecy wysylajac na bieżanowska!! ....
PS ma ktos doswiadczenie z DOBRYM boxem a nie rezystorem wpietym w jeden z przewodow ?? tak z ciekawosci pytam
pozdrawiam
: ndz sty 28, 2007 16:44
autor: rob555
Tia Vtecha sobie odpusc.
Do grupy VAG softy ma delikatnie mowiac przecietne.
: ndz sty 28, 2007 19:29
autor: voj2s
ja bym powiedzial ze ogolnie elektronike maja do d......... , nie tylko do VW
a swoja droga klubowicze nie maja nigdzie zadnych znizek rabatow?? zadnej zaprzyjaznionej firmy?? ktora mozna polecic z czystym sumieniem
Re: [MK3] AFN podniesienie mocy
: ndz sty 28, 2007 19:49
autor: Gitner
Duff pisze:Najlepiej w okolicach Krakowa bo tu mam blisko.
Jesli chcesz dobrze i tanio to oplaca ci sie smignac do Lodzi. Pomow z forumowiczem
Uysy, robil kilka fur z tego forum.. np
Cowboy z AFNa ma juz 139KM..
Pozdro
Gitner
: ndz sty 28, 2007 20:12
autor: cowboy
możesz się udac do B Białej do CompSportu
albo do Katowic do Aligatora (masters tunning)
albo do Łodzi do uysego...
albo do Wawy do Diagtroników
a jak lubisz jeździć wal do 3-miasta do rob555
: ndz sty 28, 2007 22:29
autor: Duff
Dzięki Cowboy ze listę firm, powiedz z tego co czytałem na forum to robiłeś u uysego?? Czy się mylę? Możesz napisać ile Cie kosztował taki chip? Jeśli oczywiście to nie tajemnica handlowa
(jak cos to PW) Bo tak szczerze mówiąc to 1800 PLN które sobie śpiewa Vtech to mnie trochę zmroziło. I z tego co się dowiadywałem to Vtech nie ma najlepszej opinii jeśli chodzi o skuteczność ich tuningu. Co jak widze na forum się potwierdza. I ta cena
A powiedzcie jeszcze jak bym mi te 135 PS było za chwile mało
to jakie dalsze są kroki, modyfikacje? Co trzeba zrobić żeby jeszcze szybciej jeździło??
I co najważniejsze to gdzie takie modyfikacje można zrobić??
Pozdrawiam
Duff
: pn sty 29, 2007 09:28
autor: cowboy
Duff pisze:Jeśli oczywiście to nie tajemnica handlowa
zacytuje słowa uysego - "z tysiaka wydam"
czyli ca 50% tego co Vtech..
jeśli bedziesz miał dobrą serie (czyli 115-118km i 240-250NM) to powinieneś mieć 140km / 320 NM
jeżeli chcesz dalej modzić polecam Compsport lub Aligatrora..
dalej to FMIC + orurowanie (jeśli masz klime to jest troche rzeźby), wieksze turbo (od AWX - czyli poprzeczna 130 montowana w paskach, A6 itd), wieksza pompa 11mm + wtryski powiedzmy 0.230
z tym drugim setupem to pewnie ze 160km / 360 NM i moim zdaniem to wszystko - bedzie niezły zapierdalacz
a trzeba jeszcze hamować
: pn sty 29, 2007 13:37
autor: voj2s
no niestety program to najmniejsze wydatki i najwieksze przyrosty pozniej jest juz tylko drozej i tak :
- jak cowboy napisal turbo ( i tu zaleznie jaka moc Cie docelowo interesuje trzeba sie zastanowic AWX( max ok 170-175KM), ARL(ok 200) albo cos jeszcze wiekszego ( maximum co do tej pory zrobili w polsce w tym silniku albo i wiecej
))
- IC i rureczki polecam robic na zamowienie a nie rzezbic z jakims iveco czy sprinterem
- no i o ile zadowoli Cie 160-170KM to poszukac wtryskow z 2.5TDI T4 150KM (0.216) pompe zostawic w spokoju chyba ze zacznie Ci po glowie chodzic wieksza moc to od razu wtryski 0.230-0.260 do wyboru proste ze te drugie do wiekszych mocy i pompa 11 lub jeszcze mocniejsza
- przy tych mocniejszyc setupacha sprzeglo powie napewno dosc wiec czeka albo mocniejszy docisk i organiczna tarcza albo robienie /kupno "spieka"
moja rada jesli bedziesz chcial wiecej niz program walcz aby przebieg momentu byl jak najbardziej plaski a nie idz w moment rzedu 400Nm czy wiecej przy napedzie na przod i tak nie poszalejsz
pozdrawiam
: pn sty 29, 2007 13:47
autor: cowboy
voj2s pisze:i o ile zadowoli Cie 160-170KM to poszukac wtryskow z 2.5TDI T4 150KM (0.216) pompe zostawic w spokoju
czy na 0.216 seryjna pompa 10 z AFN-a wydoli ?
: pn sty 29, 2007 14:01
autor: voj2s
tak z tego co kojarze to na 0.216 i pompie 10mm czyli seryjnej prawie 180KM ale juz byl moooocny dym do 170 bylo znosnie ...wiec na taka moc pompa zbedny wydatek
: pn sty 29, 2007 14:09
autor: cowboy
voj2s pisze:z tego co kojarze to na 0.216 i pompie 10mm czyli seryjnej prawie 180KM ale juz byl moooocny dym do 170 bylo znosnie
a czy te wtryski z T4 są tak jak z ASV plug&play ?
i drugie pytanie - jak wpakować konkretny custom FMIC do MK3 z klimą ? bo jest cholernie ciasno i trzeba nieźle pokrzesać iskier...
[ Dodano: Pon Sty 29, 2007 13:21 ]
Aligator na swoich hybrydach chyba ASV + końcowki 0.216 na pompie 11mm wydolił 194 km
czyli można założyć że 10mm z AFNa powinna obsłuzyć 160km na końcówkach 0.216