Pasek wielorowkowy alternatora, pompy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

robak7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: pn gru 27, 2004 20:12
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Pasek wielorowkowy alternatora, pompy

Post autor: robak7 » pn sty 22, 2007 15:08

Witam,
Czy moze ktos mi wyjasnic dlaczego pasek wielorowkowy do alternatora/pompy ma isc pod kolem pasowym pompy?? Nie ma w tym jak dla mnie logiki aby rowki pracowaly na plaskiej powierzchni. Czym to jest spowodowane?
Strasznie jestem ciekawy Waszych opinii na ten temat...

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GSOWIEC » pn sty 22, 2007 16:39

Prosta sprawa: Jeśli przyjrzysz się budowie pompy wodnej, zauważysz, że jej łopatki są ukierunkowane w kierunku od chłodnicy do bloku silnika. Więc tylko sytuacja, gdy pasek przebiega rowkami po kole pompy umożliwia optymalną pracę pompy...

pozdrwaiam!



robak7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: pn gru 27, 2004 20:12
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: robak7 » pn sty 22, 2007 17:00

GSOWIEC pisze:Prosta sprawa: Jeśli przyjrzysz się budowie pompy wodnej, zauważysz, że jej łopatki są ukierunkowane w kierunku od chłodnicy do bloku silnika. Więc tylko sytuacja, gdy pasek przebiega rowkami po kole pompy umożliwia optymalną pracę pompy...

pozdrwaiam!

Dobra juz wszystko jasne. Wlasnie sobie to zobaraczowalem... Gafe strzaszna popelnilem. Myslalem wlasnie o obrotach i nie wiem jakis sposobem wymyslilem, ze przy roznym polozeniu paska pompa obraca sie w te sama strone...
Koniec temtu



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: Pasek wielorowkowy alternatora, pompy

Post autor: RobertP » wt sty 23, 2007 09:13

robak7 pisze:Czy moze ktos mi wyjasnic dlaczego pasek wielorowkowy do alternatora/pompy ma isc pod kolem pasowym pompy??
a jakbyś chciał zrzut to proszę bardzo, masz na 4 pasek zaznaczony na obrazku
Obrazek


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

robak7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: pn gru 27, 2004 20:12
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Pasek wielorowkowy alternatora, pompy

Post autor: robak7 » wt sty 23, 2007 10:22

RobertP pisze:a jakbyś chciał zrzut to proszę bardzo, masz na 4 pasek zaznaczony na obrazku
Chyba to nie o to chodzi. Obrazek wydaje mi sie, ze dotyczy paska rozrzadu i to jeszcze rocznik po roku 94.
Zreszta wszystko juz jasne:)

Pozdrawiam zainteresowanych i dzikuje za pomoc



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: Pasek wielorowkowy alternatora, pompy

Post autor: RobertP » wt sty 23, 2007 15:27

robak7 pisze:
RobertP pisze:a jakbyś chciał zrzut to proszę bardzo, masz na 4 pasek zaznaczony na obrazku
Chyba to nie o to chodzi. Obrazek wydaje mi sie, ze dotyczy paska rozrzadu
upss no tak masz rację co innego czytałem a co innego wrzuciłem
ale gafa :kac:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 147 gości