Strona 1 z 1

AFN 110KM , brak mocy w kazdym zakresie obrotowym

: sob sty 20, 2007 13:23
autor: Golf GTi
Witam ,dalej problem z Golfem , turbina pomuje ale niewiadono gdzie jest cisnienie doladowywujace - weże wogule nie "puchną" , napiecie na pirwszym n-75 jest ok czyli ok 14V , ale na drugim juz tylko 7V , przeplywonierz wymieniony , czujnik masy powietrza nowy , filtry pow i pal. nowe , Vag pokazuje konunikat "zwarcie w instalacji" , to wszystko sie stalo po tym jak padl przeplywomierz i bylo na takiej usterce jezdzone ok 1 rok. Znam sie troszke na elektronice wiec obstawiam ze ten drugi n-75 co ma napiecie 7V nie reguluje zaworem cisnienia doladowania w turbinie ,wiec analogiczne zawor jest zamkniety i turbo dostaje tylko jakies mala czesc powietrza, obydwa n-75 sprawne , ktos w poprzednim z moich postow napisal ze w komputerze jest jakis czujnik co odpowiada wlasnie za prace tego n-75 co ma tylko 7V ,-no powinien miec tez 14 V wiec co jest???? Napiszcie co jest z tym czujnikiem w kompie

: sob sty 20, 2007 14:14
autor: tespis
Golf GTi, ten drugi to chyba n-18 i steruje EGRem, ale nie jestem pewien.
Ja mialem bardzo podobnie, okazalo sie ze to czujnik na pompie paliwa. Placilem za niego jakies 70zl i jak reka odjal. Czy po dluzszej jezdzie zaczyna dosc mocno kopcic. Albo miales kiedys tak ze po odpaleniu obroty na chwile podskoczyly a potem opadly i byly w normie?

: sob sty 20, 2007 14:43
autor: Golf GTi
Gdy auto jest zapalone to chwilę chodzi na ssaniu , ma zawyżone obroty a póżniej gdy się podgrzeje spada na normalne obr. Jeśli chodzi o reglatory podciśnień to obydwa są identycznie takie same. Podłączyliśmy egr bezpośredniop do pompy podciśnieniowej . Turbina zaczeła pompować ale auto i tak nie ma mocy. Pozdrawiam

: sob sty 20, 2007 15:35
autor: Adamm
zawor od egr raczej nic do mocy nie ma bo tylko steruje EGR ktorego mozna i tak zaslepic

jaki nr bledu wywala Ci komp? bo watpie zeby tylko pisal ze zwarcie

zawsze mozesz zmostkowac wszystkie wezyki (od danego zaworka) i sprawdzic czy hula

robiles logi pod obciazeniem? jakie sa wartosci ktore podaje turbina a jakie wymagane, noi to samo tyczy sie przeplywki.

: sob sty 20, 2007 15:48
autor: uysy
Golf GTi pisze:napiecie na pirwszym n-75 jest ok czyli ok 14V , ale na drugim juz tylko 7V
Golf GTi pisze:Znam sie troszke na elektronice wiec obstawiam ze ten drugi n-75 co ma napiecie 7V nie reguluje zaworem cisnienia doladowania w turbinie
Mam dla Ciebie radę... oddaj to auto fachowcowi :) (bez urazy)

: sob sty 20, 2007 18:00
autor: tespis
Mam dla Ciebie radę... oddaj to auto fachowcowi :) (bez urazy)
popieram! :)

: sob sty 20, 2007 19:52
autor: Golf GTi
Nic nikomu nie daje ,mam sam zrobic i *#cenzura#*, nie bede przez jakas blachostke wykruszal,
dzis sobie kabel z OBD zamowilem ibedzie dzialac, ja nie pękam jak co niektórzy :).

: sob sty 20, 2007 20:08
autor: uysy
Golf GTi pisze:Nic nikomu nie daje ,mam sam zrobic i *******
:bigok: :bigok: :bigok: