Strona 1 z 3

: pt sty 19, 2007 16:49
autor: adam16v
O ile pamiętam z postu Ventila to jakieś 5mm ale sprawdź tam jeszcze.

: sob sty 20, 2007 14:33
autor: zaprzal
:bigok: tak sie sklada, ze akurat musze tam wsadzic lapki, dzieki za porade

: sob sty 20, 2007 15:46
autor: zaprzal
tomcio666, narazie wyglada na to, ze obedzie sie bez rozbierania pompy.

: śr kwie 25, 2007 17:52
autor: dawid018
tomcio666, mam mały problem.zrobiłem gov moda w.g twojej porady i chyba też źle założyłem podkładki bo do 2800 obr/min jest wszystko ok,powyzej 3000 wolno schodzi z obrotów a powyżej 4 tyś wcale.objawy sa takie same jak u ciebie.czy tylko przełożenie tych podkładek zlikwiduje problem??czy mam się jeszcze czegoś spodziewać np wolniejsze schodzenie z obrotów itp??
a jak u ciebie z temperaturą jest??

aaa żebym mógł dziś jakoś jeździć to skręciłem dawkę i z obrotów schodzi ale wolno.

Obrazek

powyżej jest fotka gdzie dałem podkładki.

: śr kwie 25, 2007 20:54
autor: Bordos
tomcio666 pisze:
dawid018 pisze:czy tylko przełożenie tych podkładek zlikwiduje problem??
tak,
dawid018 pisze:czy mam się jeszcze czegoś spodziewać np wolniejsze schodzenie z obrotów itp??
nie,
dawid018 pisze:a jak u ciebie z temperaturą jest??
tak samo
Jak sie kolega tak zna :D to ja sie chcialem zapytac, czy govenor mod ma jakis odczuwalny wpływ na spalanie :D??

: śr kwie 25, 2007 22:36
autor: dawid018
Bordos, na pewno jak będziesz go kręcił caly czas do 5500 albo 6000 to na pewno ciut więcej spali.ale jak będziesz jeździł w miarę normalnie to nie powinno byc różnicy

: śr lis 28, 2007 23:33
autor: -pawlo111
a co to daje mocy?

: czw lis 29, 2007 00:16
autor: souler
-pawlo111 pisze:a co to daje mocy?
a forum czytal ja? kreci sie wyzej i ciagnie do ponad 5k obr

: sob mar 22, 2008 23:12
autor: piori
Witam.

Niedawno zakupiłem taką pompę:
Obrazek
chyba z 85 roku wg odlewu wewnątrz obudowy. Posiada ona na tym cięgle 3 sprężynki, jednak nie ma śrub do regulacji wolnych obrotów.
Po usunięciu środkowej sprężynki, zwiększeniu napięcia sprężynki najdłuższej za pomocą podkładek i złożeniu wszystkiego "do kupy" silnik ma sporo niższe obroty biegu jałowego (ok.750/min) no i jest problem z powodu braku wspomnianej regulacji - po wyregulowaniu wstępnego położenia dźwigni gazu tak aby obroty były w normie, silnik przestaje schodzić z wysokich obrotów, tak jakby sprężynki były w złym miejscu (na 100% są dobrze) i generalnie jest źle choć silnik "kręci się" wysookooo (brakuje skali na obrotku).
Wolne obroty obniżają się chyba dlatego, że generalnie skraca się długość tego całego modyfikowanego elementu, co prawda napinamy bardziej dłuższą sprężynkę, ale i tak jest ona ograniczana, a po średniej sprężynce pozostaje nieco luzu i element ten mniej wyciąga tą "łapę" znajdującą się w głównym korpusie pompy.

Nie chce już mi się z tym eksperymentować w ciemno, więc zapytam, może ktoś zna rozwiązanie tego problemu.
Mam taki pomysł żeby wypełnić ten luz powstały po wyjętej sprężynce podkładkami tak, jakby sprężynka tam była i przez to zachować ustawienie wolnych obrotów.
Co Wy na to?