governor mod - fotoporada

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » pt sty 19, 2007 16:49

O ile pamiętam z postu Ventila to jakieś 5mm ale sprawdź tam jeszcze.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob sty 20, 2007 14:33

:bigok: tak sie sklada, ze akurat musze tam wsadzic lapki, dzieki za porade


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob sty 20, 2007 15:46

tomcio666, narazie wyglada na to, ze obedzie sie bez rozbierania pompy.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » śr kwie 25, 2007 17:52

tomcio666, mam mały problem.zrobiłem gov moda w.g twojej porady i chyba też źle założyłem podkładki bo do 2800 obr/min jest wszystko ok,powyzej 3000 wolno schodzi z obrotów a powyżej 4 tyś wcale.objawy sa takie same jak u ciebie.czy tylko przełożenie tych podkładek zlikwiduje problem??czy mam się jeszcze czegoś spodziewać np wolniejsze schodzenie z obrotów itp??
a jak u ciebie z temperaturą jest??

aaa żebym mógł dziś jakoś jeździć to skręciłem dawkę i z obrotów schodzi ale wolno.

Obrazek

powyżej jest fotka gdzie dałem podkładki.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Post autor: Bordos » śr kwie 25, 2007 20:54

tomcio666 pisze:
dawid018 pisze:czy tylko przełożenie tych podkładek zlikwiduje problem??
tak,
dawid018 pisze:czy mam się jeszcze czegoś spodziewać np wolniejsze schodzenie z obrotów itp??
nie,
dawid018 pisze:a jak u ciebie z temperaturą jest??
tak samo
Jak sie kolega tak zna :D to ja sie chcialem zapytac, czy govenor mod ma jakis odczuwalny wpływ na spalanie :D??



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » śr kwie 25, 2007 22:36

Bordos, na pewno jak będziesz go kręcił caly czas do 5500 albo 6000 to na pewno ciut więcej spali.ale jak będziesz jeździł w miarę normalnie to nie powinno byc różnicy


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » śr lis 28, 2007 23:33

a co to daje mocy?


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw lis 29, 2007 00:16

-pawlo111 pisze:a co to daje mocy?
a forum czytal ja? kreci sie wyzej i ciagnie do ponad 5k obr


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » sob mar 22, 2008 23:12

Witam.

Niedawno zakupiłem taką pompę:
Obrazek
chyba z 85 roku wg odlewu wewnątrz obudowy. Posiada ona na tym cięgle 3 sprężynki, jednak nie ma śrub do regulacji wolnych obrotów.
Po usunięciu środkowej sprężynki, zwiększeniu napięcia sprężynki najdłuższej za pomocą podkładek i złożeniu wszystkiego "do kupy" silnik ma sporo niższe obroty biegu jałowego (ok.750/min) no i jest problem z powodu braku wspomnianej regulacji - po wyregulowaniu wstępnego położenia dźwigni gazu tak aby obroty były w normie, silnik przestaje schodzić z wysokich obrotów, tak jakby sprężynki były w złym miejscu (na 100% są dobrze) i generalnie jest źle choć silnik "kręci się" wysookooo (brakuje skali na obrotku).
Wolne obroty obniżają się chyba dlatego, że generalnie skraca się długość tego całego modyfikowanego elementu, co prawda napinamy bardziej dłuższą sprężynkę, ale i tak jest ona ograniczana, a po średniej sprężynce pozostaje nieco luzu i element ten mniej wyciąga tą "łapę" znajdującą się w głównym korpusie pompy.

Nie chce już mi się z tym eksperymentować w ciemno, więc zapytam, może ktoś zna rozwiązanie tego problemu.
Mam taki pomysł żeby wypełnić ten luz powstały po wyjętej sprężynce podkładkami tak, jakby sprężynka tam była i przez to zachować ustawienie wolnych obrotów.
Co Wy na to?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 168 gości