Mrygająca kontrolka swiec żarowych i strata mocy auta

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

cerzam
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw lut 09, 2006 10:54
Lokalizacja: Kielce

Mrygająca kontrolka swiec żarowych i strata mocy auta

Post autor: cerzam » pt sty 19, 2007 11:18

Witam! Kolega prosi o wyjasnienie: wczoraj zapaliła mu sie kontrolka świec żarowych i auto straciło moc - max moze jechać 120 km/h Jest to Bora 1,9TDI 110 Koników



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt sty 19, 2007 11:24

trzeba sie podpiac vagiem i sprawdzic cokomp wywalil za bledy


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pt sty 19, 2007 11:25

Ciezko powiedziec. Mrugajaca kontrolka oznacza tzw blad krytyczny jak do tego nie ma mocy to cos nie halo.
Koniecznie niech podjedzie do ASO albo kogos kto ma Vaga i sie zna no i diagnoza.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

cerzam
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw lut 09, 2006 10:54
Lokalizacja: Kielce

Post autor: cerzam » pt sty 19, 2007 11:27

Mi sie wydaje, że to przepływomierz mu poleciał



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt sty 19, 2007 11:30

od przeplywki nie pali sie kontrolka swiec :/
przynajmniej u mnie moge jezdzic z odpieta i nic takiego nie ma miejsca


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt sty 19, 2007 11:32

raczej pompa albo wtryski


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Imbrykus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: czw sty 05, 2006 19:53
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Imbrykus » pt sty 19, 2007 22:32

SouleR pisze:raczej pompa albo wtryski
na to stawiam, ze wskazaniem na nastawnik



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » sob sty 20, 2007 00:07

Mi sie wydaje, że to przepływomierz mu poleciał
SouleR pisze:raczej pompa albo wtryski
na to stawiam, ze wskazaniem na nastawnik
No, no... Panowie, jeszcze N75 i ECU, i już wymieniliśmy całe sterowanie EDC :bigok:



Kowal38
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn sty 24, 2005 07:37
Lokalizacja: Polska

Post autor: Kowal38 » sob sty 20, 2007 11:20

Miałem problem z migającą kontrolką świec żarowych, i okazało się że miałem spalony bezpiecznik od ABS. W moim aucie te bezpieczniki są na akumulatorze,spróbój je przeczyścić lub wymienić może pomoże!
Pozdro!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 30 gości