Jaki płyn chłodzący,Passat 1,9TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

maxcom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw lis 02, 2006 23:54
Lokalizacja: Legnica

Jaki płyn chłodzący,Passat 1,9TD

Post autor: maxcom » śr sty 17, 2007 23:46

Szykuje mi się wymiana płynu chłodniczego,tylko nie wiem jaki kupić i ile mieści układ chłodzenia AAZ.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr sty 17, 2007 23:53

Mieści się 6,4l, a całego nie spuscisz z bloku, chyba ze bedziesz wymieniał termostat. A jaki teraz masz płyn różowy czy inny kolor????



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » śr sty 17, 2007 23:57

Co do marki, kwestia gustu, każdy w miarę znanej marki jest OK, każdy nadaje sę do alu-chłodnic.
Passek B3 ma pojemność 6,5 liytra, a Passek B4 6,0. Spuść zdejmując najniższy wąż z króćca. I tak trochę zostanie starego, ale nic się nei dieje. Ukłąd sam się odpowietrza jak silnik pracuje, więc może zajść konieczność dolewki.
Pozdrawiam.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw sty 18, 2007 00:20

dodam od siebie do tych informacji
Grzesiekk1982 pisze:Co do marki, kwestia gustu, każdy w miarę znanej marki jest OK, każdy nadaje sę do alu-chłodnic.
Passek B3 ma pojemność 6,5 liytra
Almatin (żółty koncentrat) cena ok37zł/1,5l,
Dynagel2000, ceny jak i pojemności baniek nie pamiętam
Ekoborygo (zielone) cena od 30do 52zł za gotowy płyn w bańce 5l.
Grzesiekk1982 pisze:Ukłąd sam się odpowietrza jak silnik pracuje, więc może zajść
silnik musi sie rozgrzać tak żeby otworzył sie termostat i płyn ma pójśc
na chłodnicę i najlepiej aż tak się zagrzeje żeby wentylator w niej się włączył
a co do dolewki to oczywiście dolewka wtedy gdy silnik już ostygnie :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw sty 18, 2007 00:23

dobrze jakbys przeplukal po poprzednim plynie, bo resztka ktora zostanie+nowy moga wejsc w niepotrzebne reakcje. jak zmienialem plyn to weszlo mi cos 4 litry, ale ciezko jest calosc spuscic. wszystko dobre co przeznaczone do aluminium. ja mam febi, inni maja dynagel. kwestia gustu i pieniedzy.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw sty 18, 2007 00:41

SouleR pisze:ak zmienialem plyn to weszlo mi cos 4 litry, ale ciezko jest calosc spuscic.
fakt ciężko ale aż nie możliwe ze tylko 4l. ja poodczepiałem węże gumowe
na dole chłodnicy i przy nagrzewnicy i oczywiście odkręciłem korek :bigok:
mi weszło na pewno 6l. z malutkim kawałkiem i nie wyciągałem termostatu


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw sty 18, 2007 00:45

a ja wywaliłem tez cały płyn dokładnie 6,4l bez wyjmowania termostatu, poświeciłem się i dmuchałem w zbiorniczek wyrównawczy po tym jak przestał już lecieć z dolnego węża i to ostro dmuchałem :kac: i wywaliło go całego z bloku :food:

[ Dodano: 17 Sty 2007 23:47 ]
Co się nie robi dla autka :kwiatek: , zebym to ja musiał go nawet dmuchać :jezor:



gruchol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn gru 11, 2006 14:18
Lokalizacja: Cieszyn/Żory/ Bielsko
Kontakt:

Post autor: gruchol » czw sty 18, 2007 11:29

maxcom,
Odradzam Ekoborygo, 2 lata temu kumpel tym zalal i w zimie mu chlodnica szczelila :(

Dynagel 5l kosztuje okolo 50zł.
Ja mam osobiście zalany kagerem i jestem zadowolony, ale każdy leje według swojego uzania.

A SouleR dobrze mówi kup sobie płukacz do chłodnicy (okolo 15zł) i Ci fajnie wszystko tam wypłucze, ja jak wymieniałem to taki syf później lecial ze az uwierzyć nie mogłem.


100% syntetyczny olej Royal Purple [url]http://royalparts.pl/5w40/24-royal-purple-5w40-synerlec.html[/url]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pt sty 19, 2007 18:29

SouleR pisze:nowy moga wejsc w niepotrzebne reakcje.
Almatin nie wchodzi w reakcję próbowałem na 4 swoich samochodach
zanim zmieniłem na nowy to ten dolewałem
gruchol pisze:Odradzam Ekoborygo, 2 lata temu kumpel tym zalal i w zimie mu chlodnica szczelila :(
napewno nie z powodu ekoboryga a raczej z powodu starej już wyczerpanej
chłodnicy była przeżarta i juz dostała nowy płyn czystszy i lepszy ktróy
pomógł wypłukać "rdzę" z nieszczleności
gruchol pisze:A SouleR dobrze mówi kup sobie płukacz do chłodnicy (okolo 15zł) i Ci fajnie wszystko tam wypłucze, ja jak wymieniałem to taki syf później lecial ze az uwierzyć nie mogłem.
wtedy zacznie nawet ciec albo i nie to zalezy w jakiej kondycji jest sama chłodnica
i układ, jak płukać to tylko wodą destylowaną i nie żadnymi wynalazkami ...


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 141 gości