Montaz nowych wtryskow

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

maluch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn sty 01, 2007 16:51
Lokalizacja: koniec swiata

Montaz nowych wtryskow

Post autor: maluch » śr sty 17, 2007 21:12

Siemka założyłem dzisiaj nowe wtryski do mojego TDI i mam takie pytanie czy po założeniu trzeba coś ustawić ? kąt wtrysku czy coś? wtryski są nowiusie. dzięki POZDRO
Ostatnio zmieniony czw sty 18, 2007 12:26 przez maluch, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » śr sty 17, 2007 23:06

Podłączę się z pytaniem gdzie kupiłeś jakie i jaka była ich cena? :bajer:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw sty 18, 2007 00:58

przed zalozeniem wypadaloby zalozyc na nie nowe podkladki a tak to wkrecasz i jedziesz :D

ja zalozylem do swojego 1Z wtryski od ASV koszt 1000 zl komplet.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw sty 18, 2007 12:31

Adamm pisze:przed zalozeniem wypadaloby zalozyc na nie nowe podkladki a tak to wkrecasz i jedziesz :D
ja zalozylem do swojego 1Z wtryski od ASV koszt 1000 zl komplet.
Te 113KM to od tych wtryskow? Jaki masz sterownik 8 / 16 bit?

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sty 18, 2007 12:39

Gitner pisze:Te 113KM to od tych wtryskow?
nie, doszedł soft :)

zresztą niech sie adamm wypowie :)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw sty 18, 2007 20:24

wtryski plus soft

sterownik 8 bitowy

ale mysle ze ciut malo mi wyszlo

teraz wymienilem wydech caly na nowyi wyczyscilem kolektor ssacy (mam zaslepiony EGR) na dniach zmiana oleju, kompletu filtrow i jak styknie kasy to przeplywki (zaniza powyzej 3,2 - 3,5 tys - a wiadomo ze moc maks mam przy 4200) i ewentualnie wzmocnienie softu i zobaczymy efekty

wczoraj cos za glosno zaczalem slyszec trubine (zarowno przy wkrecaniu na obroty jak i przy schodzeniu z nich) rozebralem kolektor ssacy i rury od IC i nie ma oleju ponad norme turbo sie lekko pod palcami kreci i nie haczy nigdzie wiec pewnie jest ok bo auto mimo takich gwizdow szlo pieknie :) zobaczymy jak po wymianie tlumika i czyszczeniu dolotu :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » sob sty 20, 2007 17:25

Adamm pisze:sterownik 8 bitowy
jakby byl 16 bitowy to o wiele lepiej bys mial.znajomy z samych wtryskow ASV mial 103 KM


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: HellMan » sob sty 20, 2007 18:47

Czy w VAG-COM można odczytać jaki sterownik jest zainstalowany? Jeżeli tak, to gdzie.



maluch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn sty 01, 2007 16:51
Lokalizacja: koniec swiata

Post autor: maluch » sob sty 20, 2007 18:58

wtryski kupiłem od kumpla on kiedyś kupił ale nie założył bo sprzedał auto te wtryski są niby od wersji 110 KM są orginalne niemieckie za komplet zapłaciłem mu 500zł to chyba dobra cena co????? :green_fuck:



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob sty 20, 2007 19:49

od ktorego roku 1Z mialy sterownik 16 bit? jak to rozpoznac. bo narazie mam td, ale gdyby przyszlo do zmiany to... ;)


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob sty 20, 2007 20:03

no wiem ze jakby byl 16 bitowy to bylo by miodzio ale i tak moze bedzie wiecej :)

tylko teraz wysypala mi sie turbina :( i bedzie robiona (niestety od 1Z bo koszta ograniczaja)

a cena 500 zl za nowe wtryski to dobra cena


aha a co do nr sterownika to vag jak tylko wejdzie sie w zakladke Engine to po polaczeniu odczytuje dane sterownika (numer)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » sob sty 20, 2007 20:15

Adamm, chociaz moze znajdziesz od AFNa..napewno bedzie lepiej niz od 1Z


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob sty 20, 2007 20:21

znalezc nie problem, tylko pare rzeczy trzeba zrobic:

zmienic komputer sterujacy i sterowanie turbina (jest inne niz w 1Z)
troche trzeba by chyba kombinowac z podlaczeniem do koletora itd za duzo kosztow jak na moja kieszen w chwili obecnej


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: HellMan » sob sty 20, 2007 21:38

Adamm pisze:aha a co do nr sterownika to vag jak tylko wejdzie sie w zakladke Engine to po polaczeniu odczytuje dane sterownika (numer)
Jak po tych numerach dojść jaki to sterownik?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości