Faktyczna moc a zmierzona????
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Faktyczna moc a zmierzona????
W wiekrzosci materiałach prasowych i testach w TV przewijają się informację ze silniki VW turbodałowane a w szczególności diesle maja wiecej koni niz podaje fabryka- najczesciej silniki do przebiegu 150 tys km potem co dziwne i cieszy trzymaja wartości fabryczne. Mam znajomego który ma takiego samego TD jak ja i przebieg udokumentowany 120 tys km rok 1996r wyglada jak mój Fabryczna norma 75KM, 150Nm. Ma silnik jak najbardziej seryjny- wiadomo wczesniej tylko wymienione wszystkie filtry i sprawdzone luzy na łożyskach i opory tocznia- i co dziwo pokazał mi wydruk przy 4150 obr było 86KM, a przy 2050 obr 173Nm Normalnie mnie to zdziwiło. Co ciekawe nasze golfy chodza identycznie normalnie co do milimetra na prostej ida tak samo. I co dziwo jak sie go pytałem bez problemu jak mój idzie do 185km/h a potem koniec bo jest 4500 obr i pompa trzyma. Większośc osób na hamowni sprawdza TDi a nikt TD. Czy waryto, czy jest sens. Po tym co mi pokazał i po przejażdzce jestem ciekawy czy mój tez ma tak dobrze Przebiegi mamy podobne.
[ Dodano: 15 Sty 2007 09:41 ]
P.S. gdyby okazało się ze mam tak samo ( ponoc na Niemieckim forum kolega doczytał własnie ze czesciej dotyczy to TD po 95r. ze zmieniona pompa wtrysowa- niewiadomo czemu ) to by mała modyfikacja mogła przyniesc pewne korzysci - blisko 90KM- np. Inerculer- czy mam rację??? nie chce mieszac w pompie bo wszystko chodzi ok i jest dobrze zestrojone. Moze po tym był by prawie TDI
[ Dodano: 15 Sty 2007 09:41 ]
P.S. gdyby okazało się ze mam tak samo ( ponoc na Niemieckim forum kolega doczytał własnie ze czesciej dotyczy to TD po 95r. ze zmieniona pompa wtrysowa- niewiadomo czemu ) to by mała modyfikacja mogła przyniesc pewne korzysci - blisko 90KM- np. Inerculer- czy mam rację??? nie chce mieszac w pompie bo wszystko chodzi ok i jest dobrze zestrojone. Moze po tym był by prawie TDI
prawie robi wielką różnicęPinkFloyd pisze:Moze po tym był by prawie TDI
TDI ma wtrysk bezpośredni, no i full elektroniki..
jak chcesz podnieść moc to możesz pokusic się intercooler FMIC ale dobrze byłoby zwiększyć ciśnienie doładowania turbiny i dawke paliwa.. jest cały topic o modyfikacjach TD..
zadbany silnik zawsze trzyma serię a w większości przypadków ma więcej
i tak 1Z przeważnie ma około 95km, a AFN około 115-118km
choć słyszałem o seryjnym AFNie który sie shamował na 126 km !!
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Np. większość 150 konnych 1,8T ma ponad 160 kucyPinkFloyd pisze:w TV przewijają się informację ze silniki VW turbodałowane a w szczególności diesle maja wiecej koni niz podaje fabryka
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
jak to nikt ?? a zaprzal, a ja, a rapix tylko że serii to chyba nikt rzeczywiście. ale żeby 86 koni tak po prostu ? hmm może był świeżo po wymianie filtrów, bo jednak to wzrostu troche sie trzeba przyłożyć. a prawie tdi to nigdy nie bedzie, tdi ma moc i moment w niższych obrotach, zupełnie co innegoPinkFloyd pisze:Większośc osób na hamowni sprawdza TDi a nikt TD
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
nie dziwię się mk4 to straszne muły z uwagi na masePinkFloyd pisze:mój AAZ jakos dobrze chodzi. Szwagra MkIV ALH nie jest w stanie mi uciec
ja jeździłem z 2 kolegami mk4 w TDI z silnikami 110km to wydawało mi się że to nie jedzie
a ALH to 90 konny silnik, więc jak Twój AAZ ma około 85km to nie może Ci uciekać
ps. a czy ktoś widział wykres AAZ ?
skoro 1.6 TD można podkręcić mechaniecznie bez problemu na 95 km to czemu nie AAZ
Chętnie bym go sprawdził przy czym u nas w Szczecinie chyba zadnej hamowni nie ma bo o niej nie słyszałem Własnie nigdy nie widziałem zadnego wykresu mocy AAZ-ta tu na forum, wiekszosc cos w nich kreci ale ile faktycznie mają to nie wiem. Wiem ze tylko widziałem wykres mojego kolegi ale jak wjeżdzał na hamownie i to robił to nie widziałem. Moze cos w tym jest ze niektóre AAZ-ty mają wiecej niz serja. Jakos tak fabryczna prekośc 165km/h połyka z łatwościa na każdej prostej a przecież jest to jego V-max ( zegar pokazuje tak samo jak w MKIV )- sprawdzone.
jak sie przesiadłem z mojego na ALH koleżanki to miałem wrażenie że jest popsuty:) bo jakoś w porównaniu do mojego nie jedzie ale masa robi swoje...
co do AAZ to trza by pogadać z RAPIXem, on chyba ma/miał paska z tym silnikiem
co do AAZ to trza by pogadać z RAPIXem, on chyba ma/miał paska z tym silnikiem
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
wcześniej maiałem MkIII GTD Special z 92r z przebiegiem 290 tyś i bez większego problemu po autostradzie leciałem nim 180 a z niewielkiej gory 190 aż zrobiłem wielkie oczy, było tak do momętu gdy zaczeło cieknąc mi z pąpy gdzieś. zawiozłem ją do pompiaża zrobił wszystko założył ją ale to już nie było to maks jakie udało mi się wycisnąc to było ledwo co 170km. Tampego sprzedałem kumiłem TDI i na maksa leciałem 170 tyle że TDI z dołu ciągnie lepiej.
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 15:47
- Lokalizacja: Rokitki DLE/Stafford UK
widzę że oglądaliśmy ten sam programChmielu pisze:Np. większość 150 konnych 1,8T ma ponad 160 kucyPinkFloyd pisze:w TV przewijają się informację ze silniki VW turbodałowane a w szczególności diesle maja wiecej koni niz podaje fabryka
mój golfik piękny styl prosto z Holandii przybyłem nim kilka chwil w tulipanach stal i trochę sobie zgnił hehe/stoi i tęskni za mną a ja niestety rozglądam się za innym autem ale sercem zawsze z MKII/ Passat 3BG nowy nabytek/MK2 nadal w stajni
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Znajomy pracował na hamowni i mówił że najsłabszy 1,8T jakiego hamowali miał 158 kucy.EmigrantGB pisze:widzę że oglądaliśmy ten sam program
Ale to był jedyny jaki miał poniżej 160 ( a sporo ich hamowali).
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 211 gości