Acid pisze:bo obecny jest czarny jak smoła
Wlejesz nowy i op kilkunastu km też będzie czarny. W dieslu tak jest! Niczym się nie przejmuj. Mój też ma czarny, 200 tys km a chodzi idealnie.
Najważniejsze to to, co było lane. Myślę, że jeśli był pólsyntetyk, to zostać przy półsyntetyku, mineralny nie jest najlepszym wyjsciem dla turbiny. Marka- kwestia gustu, Mobil, castrol, Valvolline i NIGDY Z ALLEGRO! Tam są podróby tańsze o polowę.
Ja co 10 tys wymieniam filtry i olej.
P.S. Fajne Clio, ile wziales za nie?
Pozdrawiam.
[ Dodano: 14 Sty 2007 21:53 ]
Ars pisze:mobile 1 full syntetic.
( 0W40) mam nieco niższy przebieg ten sam motor
Zapomniałeś dodać- tylko wtedy, kiedy na syntetyku jeździł od nowości. NIE WOLNO pzrechodzić z pół- na pełny, a tym bardziej z mineralnego na pełny synt. Leje się wszędzie- simmeringi, uszczelki.... Najgorzej jak wypłynie turbiną do ICka, czy filtra powietrza
Ale od nowości na pełnym, jeśli silnik jest nadal w bdb stanie nie bierze oleju (lub bierze malutko) to oczywiście!!!
Pozdrawiam.