Strona 1 z 11

AFN na hamowni

: sob sty 13, 2007 22:21
autor: Grześko
Byłem wczoraj u uysego na hamowni no i wyszło że mój AFN w serii ma 90 KM i 185 Nm.
Po założeniu lekkiego chipa wyszła dopiero seria 110 KM i 255 Nm.
Wczoraj nie mieliśmy już czasu na szukanie przyczyny i wróciłem do domu.
Kurcze lekko się podłamałem bo elastyczność na 3 biegu od 60-100 jest 6,3 - 6,6s, na czwartym od 80-120 jest 10-10,4. Jak na 90KM to wydaje mi się że czasy byłyby dłuższe.
Może ktoś z Was zmierzył elastyczność w ten sposób?
Co może być powodem tak znacznej straty mocy w serii?
Co mam sprawdzić? Turbina trzyma 1950mbar, przepływka powyżej 4000obr ma dalej 850, rozrząd dzisiaj sprawdziłem i wałek rozrządu był lekko opóźniony względem korbowego tak około 6stopni - wyregulowałem. Mieliśmy podejrzenie że pompa jest od słabszego auta ale jest od AFNa. Po wyregulowaniu rozrządu nie wyczułem poprawy.
Gdzieś na forum jest mój post gdzie zamieściłem wyniki pomiarów VAGiem.
Wszystko niby ok ale skąd się wzięło 90KM.
Czy wprowadza się jakieś dane na hamowni przed badaniem auta? Może co było źle wprowadzone?

: sob sty 13, 2007 22:57
autor: Adamm
hehe a moze masz 1Z i niewiesz o tym bo ten pomiar to serii z 1Z :D

: sob sty 13, 2007 23:28
autor: Grześko
No wszelkie znaki naniebie i pod maską wskazują że jest to AFN.
Turbo z kierownicami, pompa z numerem od AFNa 028130115A, o wklejce w bagażniku nie wspomnę :D

: sob sty 13, 2007 23:33
autor: Adamm
hmmm no to masz problem w takim razie, jesli turbo zyje ok, tak samo jak przeplywka to moze kompresji nie trzyma?
podjedz gdzies i sprawd to bo 113 KM i 250 Nm to ja mam po chipie z 1Z ( i tak malo bo mam walnieta przeplywke i jeszcze pare rzeczy)

: sob sty 13, 2007 23:48
autor: Grześko
Ale on "grama" oleju nie bierze (syntetyk Castrol GTD magnatec 5W40).
A jakie masz czasy teraz po chipie np na 3 60-100 czy na 4 80-120. Miałbym wtedy porównanie. Albo logi z Vaga?

: ndz sty 14, 2007 05:14
autor: leo...
może kat przypchany - sprawdź ...

: ndz sty 14, 2007 08:58
autor: Grześko
Kata już dawno nie ma widzę że ktoś wspawał zamiast niego rurę.

: ndz sty 14, 2007 12:05
autor: cowboy
jeśli turbo pompuje to kat nie jest zapchany..

przepływka OK ,

oleju nie bierze...

w takim razie ciekai mnie jaka jest korekcja w kanale 013 ?

60-100 i 80-120 to ja mam w 6 sekund na IV biegu po wirusie :)

tyle że mój AFN miał 177 km i 248 NM już w serii :P

nie załamuj się... jeśli kompresja jest OK, turbo bangla to może coś z paliwem w sensie pompa lub wtryski...

: ndz sty 14, 2007 14:36
autor: Gitner
cowboy pisze:tyle że mój AFN miał 177 km (ciach) już w serii :P
To ja go kupuje od ciebie :)

Pozdro
Ginter

: ndz sty 14, 2007 20:34
autor: cowboy
Gitner pisze:To ja go kupuje od ciebie
nie jest na razie na sprzedaż :P...
miało być 117 km ale te 177 wcale nie takie odległe :bigok:

: ndz sty 14, 2007 21:01
autor: rob555
cos musi lezec z napelnianiem cylindra.
Szklanki, wytarty wałek ew. wtryski zalozone od 1Z... :bajer:

: ndz sty 14, 2007 22:16
autor: Grześko
cowboy pisze:jeśli turbo pompuje to kat nie jest zapchany..

przepływka OK ,

oleju nie bierze...

w takim razie ciekai mnie jaka jest korekcja w kanale 013 ?
Korekcja jest +0,4 +0,2 +0,8.

Szklanek nie słychać, tylko przy zapalaniu zastukają chwilę.
Silnik pracuje równiutko i cicho.

A jak sprawdzić wtryski tzn. gdzie są na nich jakieś numery żebym mógł je odczytać.

Może ma ktoś seryjnego AFNa i mógłby sprawdzić dla mnie czasy od 80-120 na 4 biegu :bajer:

: ndz sty 14, 2007 22:43
autor: masakra
ja mam :) tez nie jest dokonca sprawny..... jezeli nie zapomnie to zrobie, beda to czasy ze stopera komorkowego :grin: .... wiec za dokladnie nie bedą
PZDR