AFN na hamowni
: sob sty 13, 2007 22:21
Byłem wczoraj u uysego na hamowni no i wyszło że mój AFN w serii ma 90 KM i 185 Nm.
Po założeniu lekkiego chipa wyszła dopiero seria 110 KM i 255 Nm.
Wczoraj nie mieliśmy już czasu na szukanie przyczyny i wróciłem do domu.
Kurcze lekko się podłamałem bo elastyczność na 3 biegu od 60-100 jest 6,3 - 6,6s, na czwartym od 80-120 jest 10-10,4. Jak na 90KM to wydaje mi się że czasy byłyby dłuższe.
Może ktoś z Was zmierzył elastyczność w ten sposób?
Co może być powodem tak znacznej straty mocy w serii?
Co mam sprawdzić? Turbina trzyma 1950mbar, przepływka powyżej 4000obr ma dalej 850, rozrząd dzisiaj sprawdziłem i wałek rozrządu był lekko opóźniony względem korbowego tak około 6stopni - wyregulowałem. Mieliśmy podejrzenie że pompa jest od słabszego auta ale jest od AFNa. Po wyregulowaniu rozrządu nie wyczułem poprawy.
Gdzieś na forum jest mój post gdzie zamieściłem wyniki pomiarów VAGiem.
Wszystko niby ok ale skąd się wzięło 90KM.
Czy wprowadza się jakieś dane na hamowni przed badaniem auta? Może co było źle wprowadzone?
Po założeniu lekkiego chipa wyszła dopiero seria 110 KM i 255 Nm.
Wczoraj nie mieliśmy już czasu na szukanie przyczyny i wróciłem do domu.
Kurcze lekko się podłamałem bo elastyczność na 3 biegu od 60-100 jest 6,3 - 6,6s, na czwartym od 80-120 jest 10-10,4. Jak na 90KM to wydaje mi się że czasy byłyby dłuższe.
Może ktoś z Was zmierzył elastyczność w ten sposób?
Co może być powodem tak znacznej straty mocy w serii?
Co mam sprawdzić? Turbina trzyma 1950mbar, przepływka powyżej 4000obr ma dalej 850, rozrząd dzisiaj sprawdziłem i wałek rozrządu był lekko opóźniony względem korbowego tak około 6stopni - wyregulowałem. Mieliśmy podejrzenie że pompa jest od słabszego auta ale jest od AFNa. Po wyregulowaniu rozrządu nie wyczułem poprawy.
Gdzieś na forum jest mój post gdzie zamieściłem wyniki pomiarów VAGiem.
Wszystko niby ok ale skąd się wzięło 90KM.
Czy wprowadza się jakieś dane na hamowni przed badaniem auta? Może co było źle wprowadzone?