AFN na hamowni
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
AFN na hamowni
Byłem wczoraj u uysego na hamowni no i wyszło że mój AFN w serii ma 90 KM i 185 Nm.
Po założeniu lekkiego chipa wyszła dopiero seria 110 KM i 255 Nm.
Wczoraj nie mieliśmy już czasu na szukanie przyczyny i wróciłem do domu.
Kurcze lekko się podłamałem bo elastyczność na 3 biegu od 60-100 jest 6,3 - 6,6s, na czwartym od 80-120 jest 10-10,4. Jak na 90KM to wydaje mi się że czasy byłyby dłuższe.
Może ktoś z Was zmierzył elastyczność w ten sposób?
Co może być powodem tak znacznej straty mocy w serii?
Co mam sprawdzić? Turbina trzyma 1950mbar, przepływka powyżej 4000obr ma dalej 850, rozrząd dzisiaj sprawdziłem i wałek rozrządu był lekko opóźniony względem korbowego tak około 6stopni - wyregulowałem. Mieliśmy podejrzenie że pompa jest od słabszego auta ale jest od AFNa. Po wyregulowaniu rozrządu nie wyczułem poprawy.
Gdzieś na forum jest mój post gdzie zamieściłem wyniki pomiarów VAGiem.
Wszystko niby ok ale skąd się wzięło 90KM.
Czy wprowadza się jakieś dane na hamowni przed badaniem auta? Może co było źle wprowadzone?
Po założeniu lekkiego chipa wyszła dopiero seria 110 KM i 255 Nm.
Wczoraj nie mieliśmy już czasu na szukanie przyczyny i wróciłem do domu.
Kurcze lekko się podłamałem bo elastyczność na 3 biegu od 60-100 jest 6,3 - 6,6s, na czwartym od 80-120 jest 10-10,4. Jak na 90KM to wydaje mi się że czasy byłyby dłuższe.
Może ktoś z Was zmierzył elastyczność w ten sposób?
Co może być powodem tak znacznej straty mocy w serii?
Co mam sprawdzić? Turbina trzyma 1950mbar, przepływka powyżej 4000obr ma dalej 850, rozrząd dzisiaj sprawdziłem i wałek rozrządu był lekko opóźniony względem korbowego tak około 6stopni - wyregulowałem. Mieliśmy podejrzenie że pompa jest od słabszego auta ale jest od AFNa. Po wyregulowaniu rozrządu nie wyczułem poprawy.
Gdzieś na forum jest mój post gdzie zamieściłem wyniki pomiarów VAGiem.
Wszystko niby ok ale skąd się wzięło 90KM.
Czy wprowadza się jakieś dane na hamowni przed badaniem auta? Może co było źle wprowadzone?
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
hmmm no to masz problem w takim razie, jesli turbo zyje ok, tak samo jak przeplywka to moze kompresji nie trzyma?
podjedz gdzies i sprawd to bo 113 KM i 250 Nm to ja mam po chipie z 1Z ( i tak malo bo mam walnieta przeplywke i jeszcze pare rzeczy)
podjedz gdzies i sprawd to bo 113 KM i 250 Nm to ja mam po chipie z 1Z ( i tak malo bo mam walnieta przeplywke i jeszcze pare rzeczy)
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
jeśli turbo pompuje to kat nie jest zapchany..
przepływka OK ,
oleju nie bierze...
w takim razie ciekai mnie jaka jest korekcja w kanale 013 ?
60-100 i 80-120 to ja mam w 6 sekund na IV biegu po wirusie
tyle że mój AFN miał 177 km i 248 NM już w serii
nie załamuj się... jeśli kompresja jest OK, turbo bangla to może coś z paliwem w sensie pompa lub wtryski...
przepływka OK ,
oleju nie bierze...
w takim razie ciekai mnie jaka jest korekcja w kanale 013 ?
60-100 i 80-120 to ja mam w 6 sekund na IV biegu po wirusie
tyle że mój AFN miał 177 km i 248 NM już w serii
nie załamuj się... jeśli kompresja jest OK, turbo bangla to może coś z paliwem w sensie pompa lub wtryski...
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
To ja go kupuje od ciebiecowboy pisze:tyle że mój AFN miał 177 km (ciach) już w serii
Pozdro
Ginter
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
cos musi lezec z napelnianiem cylindra.
Szklanki, wytarty wałek ew. wtryski zalozone od 1Z...
Szklanki, wytarty wałek ew. wtryski zalozone od 1Z...
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Korekcja jest +0,4 +0,2 +0,8.cowboy pisze:jeśli turbo pompuje to kat nie jest zapchany..
przepływka OK ,
oleju nie bierze...
w takim razie ciekai mnie jaka jest korekcja w kanale 013 ?
Szklanek nie słychać, tylko przy zapalaniu zastukają chwilę.
Silnik pracuje równiutko i cicho.
A jak sprawdzić wtryski tzn. gdzie są na nich jakieś numery żebym mógł je odczytać.
Może ma ktoś seryjnego AFNa i mógłby sprawdzić dla mnie czasy od 80-120 na 4 biegu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 128 gości