Strona 1 z 2

Czy TDI z 96 powienien miec MFA?

: śr sty 10, 2007 19:06
autor: Cobra
jak w temacie

: śr sty 10, 2007 19:16
autor: seaseacker
napisz jaki silnik,
z tego co się orientuję w dieslach raczej nie było MFA, chyba że jakoś w ostatnich latach produkcji lub jakoś tak...

: śr sty 10, 2007 19:17
autor: Gitner
To zalezy czy w 90KM czy w 110KM. W tym pierwszym bylo za doplata, w AFN chyba standard ale nie jestem pewny.

Pozdro
Gitner

: śr sty 10, 2007 19:41
autor: Cobra
jest to silnik 1,9 TDI
podaje vin
WWWZZZ1HZTP252904
tyle tylko wiem aha rok 96 niema elektrycznych szyb

: śr sty 10, 2007 20:05
autor: marrcin
Ja mam, silnik 90KM AHU

: śr sty 10, 2007 20:20
autor: inek01
U mnie tez jest. Na 100% fabryka.
GT TDI 1997.
seaseacker pisze:z tego co się orientuję w dieslach raczej nie było MFA, chyba że jakoś w ostatnich latach produkcji lub jakoś tak...
Wystarczy w ETKA zajrzec, byly...

: śr sty 10, 2007 20:26
autor: Cobra

: śr sty 10, 2007 20:34
autor: inek01

: śr sty 10, 2007 21:46
autor: Gitner
Cobra pisze:WWWZZZ1HZTP252904 tyle tylko wiem aha rok 96 niema elektrycznych szyb
Po VINie nic nie powiem, zrob zdjecie naklejki ktora jest w bagazniku pod wykladzina na tylnej belce lub podlodze. Na niej sa kody wyposazenia, po tym szybciej sie dojdzie czy MFA powinno byc fabrycznie czy nie.. Nie kazdy TDI mial. U mnie nie ma.

Pozdro
Gitner

: śr sty 10, 2007 22:04
autor: inek01
Gitner pisze:Na niej sa kody wyposazenia, po tym szybciej sie dojdzie czy MFA powinno byc fabrycznie czy nie
Nie powiedziane ze bedzie tam kod od MFA. Przeciez tam jest tylko mala czesc kodow. Jakby miala byc cala lista, to by zajela chyba pol bagaznika ;)
U mnie na wklejce nie ma kodu odnosnie MFA, a jest na pewno od nowosci. Zegary fabryczne itd..

: śr sty 10, 2007 22:15
autor: Gitner
Wg moich info w TDI 90 i 110KM w wersjach CL, GL - MFA bylo za doplata. Cobra tak wogole to czemu tak sie tego MFA czepiasz? Licznik zawsze mozna zmienic..

Pozdro
Gitner

: śr sty 10, 2007 22:35
autor: Cobra
Ginter nie czepiam tylko gzrecznie pytam.jak niemasz ochoty to nieodpowiadaj bo Twoje zbedne komentarze sa niepotzrebne.A jak bys byl takim wielkim znawca jakim sie robisz to bys siedzial ze w wersjach bez komputera nie wystarczy zmienić licznika.
POZDRO :pub:

: śr sty 10, 2007 22:46
autor: inek01
Wg ETKI zegary z MFA w Dieslach byly w ogole dopiero od roku modelowego 96'.

: czw sty 11, 2007 10:26
autor: Gitner
Cobra pisze:Ginter nie czepiam tylko gzrecznie pytam.jak niemasz ochoty to nieodpowiadaj bo Twoje zbedne komentarze sa niepotzrebne.A jak bys byl takim wielkim znawca jakim sie robisz to bys siedzial ze w wersjach bez komputera nie wystarczy zmienić licznika.
Kolego ja sie nie czepiam. Jestem ciekawy dlaczego o to pytasz. Wywnioskowalem ze kupujesz auto i pytasz sie czy powinno byc MFA. Moje pytanie nie bylo zlosliwe, ale mysl sobie co chcesz. Wiem ze chcac miec MFA na wymianie zegarow sie nie konczy.. ale skoro robisz z tego problemy to twoja sprawa
inek01 pisze:Wg ETKI zegary z MFA w Dieslach byly w ogole dopiero od roku modelowego 96'.
Wg ETOSA '06 MFA w 1Z byl dostepny juz od 94r w wersjach europejskich i usa.

Pozdro
Gitner