Czesc.
Odcina mi paliwo przy 4 tys obr/min na 3 biegu a przy 3 tys obr/min na 4 i 5 biegu. Ponad to V max obecnie to 130 km/h wiec troszku malo jak na to co producent podaje. Czytalem na forum ze to moze byc spowodowane zaworem N75 lub trybem awaryjnym.
Jednak spotkalem sie z dziwna opinia dla mnie ze tak moze byc, ze jest takie zabezpieczenie, ze tak ma odcinac paliwo, gdyz np. przy 4 tys obr/min na 4 biegu mozna by silnik rozerwac. Były osoby ktore tak mowily co jest dla mnie szmieszne.
Jezdzilem juz kilkoma tdikami i kazdy ciagnal do czeronego pola na kazdym biegu.
Golf ktorym jezdze nie mial fabrycznie w montowanego obrotomierza (byl zegarek teraz jest obrotomierz) i ktos powiedzial mojemu ojcu ze "widocznie jak nie bylo obrotomierza to odcinanie paliwa tak jak to wyzej opisalem jest poprawne zeby uchronic silnik przed usterka".
Osobiscie uwazam ze Golf powinien "ciagnac" obroty na kazdym biegu nawet po czerwonym polu (co jest oczywiscie nie dopuszczalne). Czy mam racje czy koledzy ojca?
Oraz jaki jest dopuszczalny V max na poszczegolnych biegach?
Prosze o odpowiedz.
Mk3 1Z-odcina paliwo- jakie V maxy dopuszczalne na biegach?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
no ja mam 1.9tdi 1z i ciągnie do czerwonego pola na każdym biegu
raz nawet na 2 wlazło na czerwone już ale wiem że tak nie można ale to było badanie vag nie dużo przekroczyłem . powinien wchodzić kazdy silnik na czerwone chyba ze słąby to na 5 biegu może nie dać rady ale przy 4 tys to mi autko płynie
raz nawet na 2 wlazło na czerwone już ale wiem że tak nie można ale to było badanie vag nie dużo przekroczyłem . powinien wchodzić kazdy silnik na czerwone chyba ze słąby to na 5 biegu może nie dać rady ale przy 4 tys to mi autko płynie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości