[AFN] Problem z rannym odpalaniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Hincus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn sty 08, 2007 21:54
Lokalizacja: Koscierzyna

[AFN] Problem z rannym odpalaniem

Post autor: Hincus » pn sty 08, 2007 22:34

Witam, mam problem z rannym odpaleniem, objawy sa takie jak by brakowalo paliwa. Wymienilem filtr paliwa, zamontowalem zawor zwrotny na przewodzie ssacym i trzeba dlugo krecic rozrusznikiem, żeby silnik zaskoczyl. Cieply silnik pali na dotyk.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt sty 09, 2007 13:05 przez Hincus, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » pn sty 08, 2007 23:35

Hincus, sprawdz kąt wtrysku, podepinij sie pod VAG'a



Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » wt sty 09, 2007 00:55

pecherzykow powietrza w wezykach nie zauwazyles? rano przed odpaleniem podnies maske i zobacz czy niema ich w przewodach, byc moze nieszczelnosc, i jak pisze kolega podepni pod vag, moze to kat?


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
research1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
Kontakt:

Post autor: research1 » wt sty 09, 2007 16:51

Ja bym tradycyjnie poroponował sprawdzić świece żarowe. Ostatnio wymieniłem u siebie na NGK bo rano cieżko silnik zapalał. Okazało sie ze miałem wszystkie świece spalone. Na szczeście silnik w dobrym stanie i rok temu podczas -20 stopni po długim kreceniu silnik odpalił. Raz tylko przy -24 nie dał rady. Ale nie ma sie co dziwić - cud że w ogole odpalał w zimie bez sprawnych świec.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt sty 09, 2007 17:09

research1 pisze:Ja bym tradycyjnie poroponował sprawdzić świece żarowe.
w tych temperaturach powinien gadać z półobrotu bez grzania świec :)

sprawdź STATYCZNY kąt wtrysku...

grupa 000 na zablokowanych nastawach (basic settings) pozycja nr 2 powinna mieć około 45-50, pomiar robić na dobrze rozgrzanym silniku...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 189 gości