Strona 1 z 1
					
				mk1/mk2 Podniesienie mocy - Czy możliwe? 1.6D
				: pn sty 08, 2007 18:18
				autor: DJ_Mouse
				Witam. Z racji tego, że mam w swoim golfiku silnik z mk2 temat podzielony. 
Otóż od dłuższego czasu studiuje strony internetowe w poszukiwaniu porad o przerabianie silników diesla... z benzyniakami robiłem wiele rzeczy... Ale czy można w jakiś sposób ponieść moc zwykłego dieselka oprócz uturbienia? Wolał bym zostać przy zwykłej jednostce bez sprężarki, ale w razie czego mam turbinę i kolektor z 1.6 TD.
Zwracam się do Was z 2 pytaniami:
- Czy możliwe jest zrobienie czegoś z silniczkiem żeby dodało mu to choć odrobinę wigoru bez uturbienia?
- Czy oprócz zmiany kolektora/wydechu/obudowy filtra powietrza i doprowadzenia do turbiny oleju wymagane są jakieś przeróbki ?? Bo zastanawiam się czy głowica to wytrzyma...
Będe wdzięczny za odpowiedzi 

 Pozdrawiam Mariusz 

 
			 
			
					
				
				: pn sty 08, 2007 18:27
				autor: To_mas
				DJ_Mouse pisze:Zwracam się do Was z 2 pytaniami:
- Czy możliwe jest zrobienie czegoś z silniczkiem żeby dodało mu to choć odrobinę wigoru bez uturbienia?
 1.6D jest raczej ekonomiczy a nie dynamiczny !!:PP Wiem bo miałem i autko naprawde super 

) A jesli chodzi o pytanie to proponuje zrobić tłumik przelotowy !! To moze go troche domuli 

) 
DJ_Mouse pisze:- Czy oprócz zmiany kolektora/wydechu/obudowy filtra powietrza i doprowadzenia do turbiny oleju wymagane są jakieś przeróbki ?? Bo zastanawiam się czy głowica to wytrzyma... 
NIE OPŁACALNA ROBOTA !!!
Pozatym silni moze i troche nim pojezdzisz ale po chwili nie wytrzyma !!
Pozatym to sie wogole nie opłaca !! Ja sam miałem D i szukałem sobie TD !! Nie miałem duzo kasy !! Gadałem tu z uzytkownikami i mowili ze za 1200 zł kupowali TD silniki w super stanie 

 nie powiem ze sie wtedy napliłem i postanowiłem sprzedać mojego i w tym samy czasi dokładająć niewiel kupić TD 

)
Znalazłem okazje SPROWADZONY Z NIEMIC SILNIK 

 osoba z bytomi sie tym zajuje !! Oddałem mu mojego dieselka(stan super !! pali na dotyk oleju wogole nie brał) dopłaciłem 300 zł i mam TD(tez w super stanie) !! W sumie mnie to wyszło 500 zł bo 3a było dokupić filtry paski itd 

)))
Sprzedaj sowjego !! nagaraj sobie TD albo zro ja ja znajdz kogoś kto sie tym zajmuje i wymień sie z dopłatą
 
			 
			
					
				
				: pn sty 08, 2007 18:49
				autor: DJ_Mouse
				hmm... To już nawet kupił bym TD bez turbawki bo turbo i kolektor mam ... swój silniczek w sumie też mógłbym sprzedać bo jest naprawdę dobrym stanie, przy -9 oC na 2 świecach zapalił bez problemu, kopcenia też nie przyuważyłem... Może ma ktoś na stanie taki silniczek...? 
A co do tłumika już jest przelotowy  

 
			 
			
					
				
				: pn sty 08, 2007 20:14
				autor: Krzylu
				osoba z bytomi sie tym zajuje 
chyba od tej samej osoby bralismy silnik 
 
przelotowy nic nieda w wolnossacym,wsadz od TD wydech,ssacy od 1.9D,dawke paliwa i dobrze odmulic go to bedzie szedl jak nie 1.6D 
jesli masz caly zestaw turbo to powinien wytrzymac jesli mniejsze cisnienie ustawisz niz jest z 0.6 do 0.4 daje przyklad
 
			 
			
					
				
				: pn sty 08, 2007 21:00
				autor: To_mas
				Krzylu,  hehe mieszka na taki zadupiu ze trudno tafić :PP nie bede podawać ulicy ale ja ładnie sie nagłowiłem stojąc 30 min na skrzyzowaniu i szukająć ulico koło ktorej stoje :PP
A moze bo miał TD ic i miał zwykłego TD którego ja wziąłem i musze powiedzieć ze silniczek igła !! chodzi super a i gwarancje rozruchową oczywiscie miesiąc dał 

 Więc osoba godna zaufania 
 
[ Dodano: Pon Sty 08, 2007 20:03 ]
Krzylu pisze:wsadz od TD wydech
 jaki bedzie koszt kupna takiego ??? Bo ja po swapie mam niestety od dieselka jeszcze 

( fundusze mnie ograniczają:( studia i te sprawy
 
			 
			
					
				
				: pn sty 08, 2007 21:10
				autor: DJ_Mouse
				Krzylu pisze:,ssacy od 1.9D,
 
Co masz na myśli ?? Kolektor ? 
Kolesie którzy robią z tłumikami powiedzieli mi, że sam końcowy tłumik (mam tylko końcowy) to prawie tak jak przelotówka... Wtakim razie czym rózni się wydech od TD ??
 
			 
			
					
				
				: pn sty 08, 2007 21:58
				autor: To_mas
				DJ_Mouse pisze:Wtakim razie czym rózni się wydech od TD ??
 chyba jest grubszy 

) tzn wieksza średnica rury nie wiem tak strzelam 

 
			 
			
					
				
				: pn sty 08, 2007 22:08
				autor: DJ_Mouse
				A jakby zrobić rurex od samego kolektora np. fi 50mm i na końcu wrzucić tłumiczek KM'a ? Nie będzie pracował za głośno...? Bo nie chce żeby buczał kilometr odemnie...
			 
			
					
				
				: wt sty 09, 2007 00:36
				autor: To_mas
				DJ_Mouse, chodzi Ci o KM Malon ???? Ja mam ten tłumik i jest GŁOSNY !! w dieslu nawet bardzo jeśli masz przelotówke !!
			 
			
					
				
				: wt sty 09, 2007 00:46
				autor: Krzylu
				DJ_Mouse, dokladnie kolego jest wieksza srednica ukladu niemusisz robic przelotu zeby ryczal wystarczy ze wspawasz sobie druga koncowke w oryginalny tlumik i bedzie ryczał jak cholera,co do ssacego tak chodzi mi o kolektor
			 
			
					
				
				: wt sty 09, 2007 09:00
				autor: PePeNiEbKo
				A ja w moim 1.6 D mam strumienice, daje to coś, czy przymula raczej autko? i z czym to się je?
			 
			
					
				
				: wt sty 09, 2007 10:27
				autor: To_mas
				Krzylu pisze:A ja w moim 1.6 D mam strumienice, daje to coś, czy przymula raczej autko? i z czym to się je?
 w dieslu to raczej duzo Ci nie da 

 nie wiem nawet czy spaliny diesla nie zabiją zamulą troche tej strumienicy ://
Strumienica - powoduje szybszy wylot spalin przez co auto sie tak nie męczy Montuje sie je jak najblizej silnika , najczęsciej zamiast katalizatora Tak jak pisałem powoduje ruch wirowy przez co spaliny szybciej wylatują 
