Strona 1 z 2

Jakie końcówki wtrysków do 1V?

: pn sty 08, 2007 13:05
autor: Art
Witam!

Niestety trzeba i to ruszyć bo podobno coś tam stuka , puka : )
Ponoć tylko jeden hałasuje ale może zmienie wszystkie.
Problem w tym że czytałem o tym i nie mam jasnej odpowiedzi, jeden pisze to drugi tamto.
Mój pompiarz( ma to robić) powiedział że oznaczenie 293 a gdzieś czytałem że powinno być 297 dla 1V bo inny kąt itd.
Wtryskiwacz ma 155 bar.

Dodam że mam pompe z grzybkiem!
:bajer:

: pn sty 08, 2007 13:39
autor: marek29
W 1V jest 297 (takie same jak w 1,9D).

: wt sty 09, 2007 21:01
autor: ronuch
ja sie podlacze do tematu tyle ze interesuja mnie koncowki wtryskow do jr. jak sprawdzic ktory jest uszkodzony i jak regolowac zeby bylo te 155 bar.

: wt sty 09, 2007 22:06
autor: jaszczur
Art pisze: tym i nie mam jasnej odpowiedzi
Końcówka wtryskiwacza, Diesel
opis : końcówka wtryskiwacza 297
Cisnienie [bar]: 155
nr części PDNOSD 297

: wt sty 08, 2008 00:48
autor: specWROC
jaszczur pisze:
Art pisze: tym i nie mam jasnej odpowiedzi
Końcówka wtryskiwacza, Diesel
opis : końcówka wtryskiwacza 297
Cisnienie [bar]: 155
nr części PDNOSD 297
eeeno widzę że twój syn koncówki drążków wymienia;)

: wt sty 08, 2008 00:59
autor: To_mas
ronuch pisze:ja sie podlacze do tematu tyle ze interesuja mnie koncowki wtryskow do jr. jak sprawdzic ktory jest uszkodzony i jak regolowac zeby bylo te 155 bar.
jest do tego takie specjalen urządzonko :) przyjedź to Ci sprawdze :P z tym ze sam sobie je będziesz odkręcać :P bo ja odpowiedzialności za to nie biore jak coś sie z niazdem stanie a moze ://

reguluje sie chyba podkładając tam takie cieniutkie blaszki ale szkoda zachodu
Ja własnie jestem w temacie bo jestem na kupnie końcówek do mojego Td i wymiana i regulacja to nic (tanio fachowiec zrobi) gorzej kupić dobre tanio :P

: wt sty 08, 2008 01:25
autor: Krzylu
zadne podkladki na lejace wtryski ci nie pomoga trzeba jechac do pompiarza niech ustawia cisnienie wtrysku to samo bedziesz musial zrobic z nowymi wtryskami

: wt sty 08, 2008 01:36
autor: To_mas
Krzylu pisze:zadne podkladki na lejace wtryski ci nie pomoga
ja tylko mówie jak sie to ustawia :PP

a jak leją to jasne ze proponuje wymiane na nowe końcóweczki

: wt sty 08, 2008 02:16
autor: Krzylu
na cieknace pod podstawa tak

: wt sty 08, 2008 13:39
autor: ronuch
To_mas wielkie dzieki za oferte ale juz sobie poradzilem z wtryskami bo to stary watek a co do pseudo mechanikow od wtryskow to niedawno dalem machanikowi wtryski do ustawienia i zeby wymienil koncowki na nowe to jak je odebralem to sie okazalo ze kazdy wtrysk ma inne cisnienie i 3 z 4 laly wiec wole sie sam pomeczyc i przynajmniej mam pewnosc ze sa dobrze zrobione! co innego z pompa wtryskowa a teraz mam taka potrzebe zeby ja wyremontowac ale to juz inna bajka

: wt sty 08, 2008 13:44
autor: To_mas
ronuch, ja nigdy nie wioze auta do mechanika jeśli niemusze
akurat wtryski to taka rzecz ze wyapda bo samemu to jedynie mozna fuszere zrobić (bez obrazy) i nie mówie o pseudo mechanikach tylko o gościu co robie z wtryskiwaczami i pomapmie !! koło mnie jest takich TYLKO 2 !!

A jak mi to zrobie i przywioze sobie je do domu to od razu podłącze i sprawdze czy jest ok ;P

: wt sty 08, 2008 13:52
autor: ronuch
tez tak zrobilem i sam widzisz co wyszlo - wtedy juz tylko pojechalem o nagadalem gosciowi bo dawal gwarancje - smieszyny byl - i sam sobie ustawilem a ten machanik to byl gosciu z centrum diesla ktory tylko robil wtryski! A tak poza tematem nie wiesz ile biora za remont pompy z grzybkiem- ogolnie pompa jest sprawna tylko nie trzyma wolnych obrotow wiec pewnie padniety regolator obrotow!

: wt sty 08, 2008 14:01
autor: To_mas
ronuch, nie wiem ile za remont ale za regeneracje 3a dać coś około 300 zł gdzieś kiedyś czytałem :)

: wt sty 08, 2008 17:15
autor: arwam
marek29 pisze:W 1V jest 297 (takie same jak w 1,9D).

W silnikach 1.6 D i TD są stosowane końcówki DN OSD 277.
Końcówki DN OSD 297 są stosowane w silnikach 1Y oraz ABL.

[ Dodano: 08 Sty 2008 16:21 ]
ronuch pisze:tez tak zrobilem i sam widzisz co wyszlo - wtedy juz tylko pojechalem o nagadalem gosciowi bo dawal gwarancje - smieszyny byl - i sam sobie ustawilem a ten machanik to byl gosciu z centrum diesla ktory tylko robil wtryski! A tak poza tematem nie wiesz ile biora za remont pompy z grzybkiem- ogolnie pompa jest sprawna tylko nie trzyma wolnych obrotow wiec pewnie padniety regolator obrotow!

Sprawdź zaworek regulujący ciśnienie wewnątrz pompy.
Objawy przy pracującym silniku są takie jakby się zapowietrzał podczas pracy, brak problemów z odpalaniem? jeśli tak to ja bym się wziął za to w pierwszej kolejności.
PozdraVWiam. :bajer: