Problem turbo szybko odcina się

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

szajbna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 12:03
Lokalizacja: Bielsko

Problem turbo szybko odcina się

Post autor: szajbna » ndz sty 07, 2007 12:35

Witam
Ponieważ jestem u pierwszy raz to proszę o wyrozumiałość.
Mam takie problem ze moim T3 mam sioniczke 1,6 TD i kiedy chcę się troszkę przeciągnąć na jakimś piegu to turbo za coś za szybko odcina dopływ paliwa w skutek czego ruszając pod duza górę nie da się wogóle rozpędzić bo trzeba dawaćwyższy bieg kiedy on nawet sięjeszcze nie rozpędzi na niższym . Czy da się to jakoś wyreguować żeby dłużej podawało paliwo na biegu ( pewnie odcina przy jakis obrotach lae nie mam obrotomierz) i eby dało sie jakos jezdzic. Dodam ze predosc max na 5 biegu to 95km a potam czuć szarpanie i odcięcie.
Pozdrawiam



szajbna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 12:03
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: szajbna » ndz sty 07, 2007 13:08

Filtra paliwa był wymieniany chyba wiec musze udać sie do mechanika ktoś poleci kogoś w Bielsku lub okolicach ???



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » ndz sty 07, 2007 13:35

szajbna, Przyczyn może byc wiele wtryski , pompa , turbina itd
tu masz link do polecanych przez userów warsztatów http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=31
sprawdz filtr powietrza , kiedy go wymieniałes?
masz katalizator?
napisz więcej o obiawach czy auto kopci , jak odpala.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

szajbna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 12:03
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: szajbna » ndz sty 07, 2007 13:40

Autko przy odpalaniu puszcza dymek a potem jak juz sie jezdzi to nic nie wiedzac. Filtr wymieninny 1 tydzien temu jest katalizator



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » ndz sty 07, 2007 18:29

Podiedz do tłumikarza i wywal kata , jeśli będzie dalej to samo to zostało po koleji sprawdzić wtryski , ciśnienie w cylindrach , kąt . Turbina moim zdaniem dobra jeśli by nie pompowała auto by strasznie kopciło na czarno .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » ndz sty 07, 2007 20:03

twardy pisze:Podiedz do tłumikarza i wywal kata , jeśli będzie dalej to samo to zostało po koleji sprawdzić wtryski , ciśnienie w cylindrach , kąt . Turbina moim zdaniem dobra jeśli by nie pompowała auto by strasznie kopciło na czarno .
nie oddawaj tylko kata za freee ceny oscyluja w granicach 150 zl !



Awatar użytkownika
gutzio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:33
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: gutzio » czw sty 11, 2007 10:34

a moze zaworek w kolektorze za szybko sie otwiera i cale cisnienie z turbiny idze do atmoswere..? :hmm: spadek mocy wtedy jest dosc znaczny....



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw sty 11, 2007 11:07

szajbna, ja bym też sprawdził zawór bezpieczeństwa na kolektorze jak pisze gutzio, jak ci brakuje mocy to kopci ci auto ?? Takie objawy mogą też występować przy zapchanym kacie.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 140 gości