Strona 1 z 6

Pęcheże powietrza w ukladzie paliwowym

: sob sty 06, 2007 13:39
autor: kamilgolf499
Witam wszystkich
pytanko: czy to normalne ze w przewodzie paliwowym wychodzacym z filtra paliwa do pompy moga byc pęcheze powietrza??? apropos mam problem z odpaleniem golfa jak jest cieply ale spece powiedzieli mi ze musze sprawdzic kąt wtrysku.
dzieki za info

Mk4 1,9tdi 110 KM AHF 99r

: sob sty 06, 2007 21:45
autor: SaNoN
pecherze powietrza to typowy objaw zapowietrzenia. koniecznie sprawdz filtr paliwa.

: sob sty 06, 2007 22:13
autor: norman
kolego powietrze w wezyku swiadczy o nieszczelnym ukladzie paliwowym a w dieslu nie powinno byc zadnych pechezykow powietrza poniewaz samochod moze wtedy byc slabszy , zle palic. Proponuje sprawdzic wszystkie opaski na wezykach bo moze jakas puszczac i sprawdzic filtr paliwa!!! :bigok:

: sob sty 06, 2007 23:08
autor: fajnyfacet70
sprawdź kolego przewód czy nie ma dziurki, przez którą ciągnie powietrze. gdzieś jest nieszczelność, jak pisał przedmówca może to być na zaciskach.

: śr sty 10, 2007 01:27
autor: suchy oi
a ja tez mam pecherzyki mimo ze wymienilem filtr i wszystkie zaciski na przewodach miedzy filtrem a pompa :grrr: slabo mi pali rano ale juz nie mam pomyslu jak je zlikwidowac

: śr sty 10, 2007 01:43
autor: pu3
Witam
Po wymianie silnika maam ten sam problem.Powietrze przed i za pompą.Przed wyminą tego nie było.Generalnie cały czas walczę z drobnymi usterkami : \.Dzisiaj wymieniłem korek zbiornika wyrów. - pada mi weżyk przy chłodnicy oleju ,tak myślę,że to od za wysokiego ciśnienia w układzie.Pozdro!

: śr sty 10, 2007 23:14
autor: suchy oi
slyszalem ze pomaga wymiana oringow pod podrzewaczem w filtrze paliwa.jutro to sprawdze.wymienialem filtr ale bez tego plastiku na wierzchu bo dodatkowo musial bym 50zl wycelowac.wymienie te oringi(koszt kilku zlotych) i zobaczymy czy sie uszczelni.

: czw sty 11, 2007 00:25
autor: robert24
u mnie przy przekręceniu stacyjki słychać jakby w pompie paliwowej mieszło się powietrze z ropą - czy macie takie obiawy - czy to też powietrze w ukł. paliwowym.
odpala normalnie

: czw sty 11, 2007 02:09
autor: uysy
czy macie takie obiawy
nie mają, bo żaden z nich nie ma pompy podającej :)
u ciebie to normalne.

: czw sty 11, 2007 09:19
autor: zygimar
Wymieniłeś te oringi?? Poprawiło się już

: sob sty 13, 2007 16:03
autor: suchy oi
nie wymienialem bo po ustawieniu kata wtrysku autko pali po pol obrotu :grin: olewam juz te pecherzyki powietrza bo furka smiga zajefajnie teraz :okej:

: ndz sty 28, 2007 20:30
autor: gpel
Miałem założyć temat, ale użyłem szukaja i zdziwiłem się, jak popularny to temat. :grin:
Pierwsze, co zauważyłem po zakupie auta, to te słynne pęcherzyki w rurce biegnącej z filtra do pompy. Zapala super, ale lubi od razu zgasnąć i myślę, że to przez to powietrze.
Mechanik zalecił mi wymianę filtra, ale czytając podobne posty widzę, że sama wymiana filtra może nie wystarczyć. Raczej myślę, że to nie przez filtr, który powinien być szczelny, tylko przez nieszczelne połączenia z filtrem. Co od razu kupić oprócz filtra? Piszecie o oringach, ale gdzie one są? Tak samo - zaworek, ale który to?
Przewody paliwowe są zaciskane "ściskanymi" opaskami" Może lepiej od razu wymienić na te skręcane na śrubokręt? Chyba mocniej zasisną się i lepiej uszczelnią.
Co jeszcze zrobić żeby mieć pewność, że wyeliminuję pęcherzyki?

[ Dodano: 28 Sty 2007 19:31 ]
Miałem założyć temat, ale użyłem szukaja i zdziwiłem się, jak popularny to temat. :grin:
Pierwsze, co zauważyłem po zakupie auta, to te słynne pęcherzyki w rurce biegnącej z filtra do pompy. Zapala super, ale lubi od razu zgasnąć i myślę, że to przez to powietrze.
Mechanik zalecił mi wymianę filtra, ale czytając podobne posty widzę, że sama wymiana filtra może nie wystarczyć. Raczej myślę, że to nie przez filtr, który powinien być szczelny, tylko przez nieszczelne połączenia z filtrem. Co od razu kupić oprócz filtra? Piszecie o oringach, ale gdzie one są? Tak samo - zaworek, ale który to?
Przewody paliwowe są zaciskane "ściskanymi" opaskami" Może lepiej od razu wymienić na te skręcane na śrubokręt? Chyba mocniej zasisną się i lepiej uszczelnią.
Co jeszcze zrobić żeby mieć pewność, że wyeliminuję pęcherzyki?

: ndz sty 28, 2007 20:36
autor: inspire
suchy oi pisze:nie wymienialem bo po ustawieniu kata wtrysku autko pali po pol obrotu :grin: olewam juz te pecherzyki powietrza bo furka smiga zajefajnie teraz :okej:
pali do czasu aż się wybierzesz na urlop gdzieś dalej i przestanie palić.To będzie koniec jazdy.

: pn sty 29, 2007 02:51
autor: pipek71
Miałem ból po wymianie filtra paliwa! Zakręciłem akumulator prawie na śmierć a ciągle się zapowietrzał .........RADA ...SPRAWDZONA ...nie kupujcie byle gównianych filtrów paliwa nie są to co prawda najtańsze elementy ale lepiej 10 zł dołożyć i kupić coś sprawdzonego .Oddałem sprzedawcy jego nieszczelny filtr założyłem FILTRONA i po paru sekundach BORKA mruczała milutko ! UWAGA NA TANDETNE NIESZCZELNE FILTRY PALIWA!