Miałem założyć temat, ale użyłem szukaja i zdziwiłem się, jak popularny to temat.
Pierwsze, co zauważyłem po zakupie auta, to te słynne pęcherzyki w rurce biegnącej z filtra do pompy. Zapala super, ale lubi od razu zgasnąć i myślę, że to przez to powietrze.
Mechanik zalecił mi wymianę filtra, ale czytając podobne posty widzę, że sama wymiana filtra może nie wystarczyć. Raczej myślę, że to nie przez filtr, który powinien być szczelny, tylko przez nieszczelne połączenia z filtrem. Co od razu kupić oprócz filtra? Piszecie o oringach, ale gdzie one są? Tak samo - zaworek, ale który to?
Przewody paliwowe są zaciskane "ściskanymi" opaskami" Może lepiej od razu wymienić na te skręcane na śrubokręt? Chyba mocniej zasisną się i lepiej uszczelnią.
Co jeszcze zrobić żeby mieć pewność, że wyeliminuję pęcherzyki?
[ Dodano: 28 Sty 2007 19:31 ]
Miałem założyć temat, ale użyłem szukaja i zdziwiłem się, jak popularny to temat.
Pierwsze, co zauważyłem po zakupie auta, to te słynne pęcherzyki w rurce biegnącej z filtra do pompy. Zapala super, ale lubi od razu zgasnąć i myślę, że to przez to powietrze.
Mechanik zalecił mi wymianę filtra, ale czytając podobne posty widzę, że sama wymiana filtra może nie wystarczyć. Raczej myślę, że to nie przez filtr, który powinien być szczelny, tylko przez nieszczelne połączenia z filtrem. Co od razu kupić oprócz filtra? Piszecie o oringach, ale gdzie one są? Tak samo - zaworek, ale który to?
Przewody paliwowe są zaciskane "ściskanymi" opaskami" Może lepiej od razu wymienić na te skręcane na śrubokręt? Chyba mocniej zasisną się i lepiej uszczelnią.
Co jeszcze zrobić żeby mieć pewność, że wyeliminuję pęcherzyki?