Strona 1 z 1

Pierwsza diagnoza VAG-iem :)

: śr sty 03, 2007 22:41
autor: marrcin
Dzisiaj kupiłem interefejs na USB Viaken KKL, wszystko działa OK polecam. Po zainstalowaniu co mi troche zajeło czasu :grin: "bawiłem" sie w opcjach różnych programów i tak sobie zapisałem pare bloków:

blok:

01 903 2,8mg/R 1,320V 82.8C

03 903 235.0mg/R 468.8mg/R 4,8%

04 903 0.9 0.9 51.0%

05 903 21.8mg/R 1.0mg/R 81.9C

10 478mg/R 989mbar 989mbar 0.0%

11 903 928mbar 989mbar 91,6

13 0.6mg/R 0.4mg/R 0.1mg/R w czwartym nic nie było

Jak robiłem logi to dla mnie to wogóle nie czytelne jest :grin:
Co Wy na te moje pierwsze pomiary? Myśle ze w tym tygodniu wybierzemy sie z kolegą z forum na pomiar dynamiczny.
Jak można sprawdzić kąt wtrysku ?

: czw sty 04, 2007 09:13
autor: olek256
tak z ciekawosci...gdzie znalazles wtyk do podpiecia?
ja u siebie sprawdzalem we wszystkich mozliwych kombinacjach i ... nie ma.
skorto mam ECU to i powinien byc wtyk...

: czw sty 04, 2007 09:42
autor: Bula88
olek256, wyciagnij popielniczke i z prawej strony jest taka zaslepka, wyciagnij ja w lewo i tam jest zlącze

Re: Pierwsza diagnoza VAG-iem :)

: czw sty 04, 2007 09:48
autor: HellMan
marrcin pisze:Jak można sprawdzić kąt wtrysku ?
http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html

: czw sty 04, 2007 09:56
autor: qfel1971
Witam, to chyba zależy jaki masz program diagnostyczny. W VAG COM 311-2 po ang. trzeba wejść do ust silnika potem basic seting, robisz odczyt chyba blok 000 i pojawia się dopiero okno TDI Timing chyba. Klikasz na to i pokazuje sie wykres z trzema kreskami, czerwona, niebieska i żółta, dobry kąt wtrysku to punkt pomiędzy czerw. a żółtą chyba, musi być jak najbliżej środka. Aha jak koledzy z forum mówili, to tylko na wolnych obrotach i temp. silnika ok. 90 st.

właśnie zajżałem na link od HellMan'a, i jak podejżewałem kolorki mi się pokićkały, zajżyj tam, ale jest po ang.