Strona 1 z 1
					
				Przygasa na wolnych obrotach...
				: pt gru 29, 2006 13:48
				autor: tomogolf2
				mam taki problem.odpalam samochod, czy to ciepły czy to zimny, to obroty mi skacza i czuje ze ciezka pracuje ze sie przydusza silnik i żarzy mi sie kontrolka od swiec żarowych, dodam ze na zimnym silniku odpala mi na styk, swiece grzeja.a jak juz odpali to delkikatnie żarzy sie ta dioda od swiec i silnik schodzi z obrotow a czasem nawet gasnie. co to moze być, wtryski do wymiany?
			 
			
					
				
				: pt gru 29, 2006 15:08
				autor: vw_vandal
				tomogolf2, przyczyn może być dużo takiego zachowania. Lejące wtryski, zapchany filtr paliwa, niegrzejące świece, zapieczony pierścień na jednym z tłoków, może pompa rozszczelniona
			 
			
					
				
				: pt gru 29, 2006 16:25
				autor: tomogolf2
				pierscienie na tłokach miałem wymieniane, filtr paliwa wymieniłem, pompa mi nie przecieka,swiece nawet w morz grzeja bo odpala na dotyk i przez chwile pracuje roowno a potem zaczynaja skakac obroty...
			 
			
					
				
				: pt gru 29, 2006 17:41
				autor: PinkFloyd
				Nietrzymanie wolnych obrotów, gaśniecie spowodowane najcześciej zawieszającym się hydraulicznym  regulatorem wolnych obrotów w pompie- pewnie potrzebny mały remoncik pompy- po tym bedzie ok.
			 
			
					
				
				: pt gru 29, 2006 18:15
				autor: vw_vandal
				tomogolf2, tak jak pisze PinkFloyd, też to podejrzewam
			 
			
					
				
				: pt gru 29, 2006 19:53
				autor: hanti
				PinkFloyd pisze:Nietrzymanie wolnych obrotów, gaśniecie spowodowane najcześciej zawieszającym się hydraulicznym regulatorem wolnych obrotów w pompie- pewnie potrzebny mały remoncik pompy- po tym bedzie ok.
 dokładnie  
vw_vandal,  
PinkFloyd mają rację. tzw. falowanie obrotów, przygasanie to są objawy uszkodzenia pompy i tu są opcje : kończy się żywot jednej ze sekcji, lub uszkodzony jest regulator wonych obrotów, lub padła głowica pompy. Jednym krótkim zdaniem - pompa do roboty, ale to dokładnie może określić tylko porządny pompiarz
 
			 
			
					
				
				: pt gru 29, 2006 23:21
				autor: norman
				potwierdzam poinie kolegów 100% pompa, kolega miał to samo w passacie 1.6 d, ale zmienił pompe i teraz jest ok. Wtryski nie mają nic do żeczy, świece również, ponieważ silnik już chodzi i jest ciepły, a świece mająsię tylko do zimnego silnika. pozdro !!
			 
			
					
				
				: sob gru 30, 2006 11:14
				autor: vw_vandal
				tomogolf2, ja za takie coś zapłaciłem 140 zł u pompiarza.
			 
			
					
				
				: sob gru 30, 2006 21:25
				autor: Neoarti
				Ja też w MK2 miałem podobny problem silnik "pływał"  na wolnych obrotach i raz przygasał a raz sam podnosił sobie obroty 
wymiana pompy na pewno pomoże może warto poszukać czegoś na allegro
			 
			
					
				
				: wt sty 02, 2007 11:54
				autor: vw_vandal
				Neoarti, wystarczy ją zregenerować !! Po co kupować kota w worku.
			 
			
					
				
				: wt sty 02, 2007 21:34
				autor: Neoarti
				oczywiście że "wystarczy" ją zregenerowac, nie wiem jak w waszych miastach ale u mnie to się mija z celem koszt to 500-600 zł za to jest dużo miejsc gdzie można kupić używaną pompę za ok 200-250 zł z gwarancją miesięczną i przez ten czas można sobie wszystko posprawdzać dla mnie to lepsze rozwiazanie 
na dodatek samochody którymi jeżdzę nie sa już pierwszej młodości i nie warto ładowac w takie auta za dużo kasy