Strona 1 z 1

1z głośna praca

: czw gru 28, 2006 21:46
autor: naklo
witam mam problem z golfem z silnikiem 1z a mianowicie dość głośno chodzi ,stuka na wolnych obrotach zdiagnozowany vag-com kąt wtrysku na środkowej lini wg tdi timing czyli ok,dawka 3.0 mg,niepokoi mnie grupa 04 mam w 2 okienku 2,2 ATDC a w trzecim 0,4 BTDC,czwarte 3.1% a u kolegi w taim samym silniku 2 i 3 okienko 0.9 BTDC i 64% i chodzi ciszej w czym może być problem :crazy:

: czw gru 28, 2006 21:52
autor: Adamm
wg moich danych wartosci w 2 i 3 okienku powinny sie zawierac (na jalowym biegu) w zakresie 3 do 4 stopni

a w czwartym od 2 do 10

: czw gru 28, 2006 22:22
autor: naklo
tez tak myślę,a na pewno powinny być rowne (wartość zadana i rzeczywista)no ale co u mnie jest żle

a propo wielkie dzieki adamm za opis czyszczenia nastawnika szarpanie znikło

: pt gru 29, 2006 00:06
autor: Adamm
hmm ja nie pamietam jak u mnie jest :)

wiem ze te wartosci mierzy sie dopiero pod obciazeniem przy ok 3 tys obrotow (na 3cim biegu) wtedy sa odpowiednio 2 i 3 pole wartosci miedzy 8 - 12 a w 4 polu 60 - 90


ps jesli pomoglem to daj punkcik :D

: ndz sty 21, 2007 22:58
autor: naklo
wreszcia naprawilem laptopa wklejam logi grup 000 i 004

,0.00,042,043,000,019,118,115,061,122,148,118,,,,,,,,,,
,0.63,043,045,000,018,118,115,061,122,148,113,,,,,,,,,,
,1.25,042,046,000,019,117,115,061,122,148,116,,,,,,,,,,
,1.88,043,042,000,018,118,115,061,122,148,117,,,,,,,,,,
,2.50,043,044,000,018,117,115,061,122,148,117,,,,,,,,,,
,3.13,043,043,000,018,117,115,061,122,148,117,,,,,,,,,,
,3.76,042,045,000,018,118,115,061,122,148,118,,,,,,,,,,
,4.38,043,045,000,018,118,115,061,122,148,115,,,,,,,,,,
,5.00,042,044,000,018,118,115,061,122,148,116,,,,,,,,,,
,5.63,042,041,000,018,118,115,061,123,148,118,,,,,,,,,,
,6.26,042,044,000,019,118,115,061,122,148,116,,,,,,,,,,
,6.88,043,043,000,018,118,115,061,123,148,119,,,,,,,,,,
,7.50,042,045,000,018,118,115,061,123,148,118,,,,,,,,,,
,8.13,043,044,000,018,118,115,061,123,148,117,,,,,,,,,,
,8.75,043,043,000,018,118,115,061,123,148,117,,,,,,,,,,
,9.38,042,043,000,018,118,115,061,123,148,115,,,,,,,,,,
,10.00,042,044,000,018,118,115,061,123,148,116,,,,,,,,,,
,10.63,043,044,000,018,118,115,061,123,148,117,,,,,,,,,,
,11.26,042,044,000,018,118,115,061,123,148,118,,,,,,,,,,




,Group A:,'004,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Specified start,Actual start,Cold Start Valve,,,,,,,,,,
,TIME,861-945,2 to -3,2 to -3,3-70,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, °ATDC, °BTDC, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,1.02,903,2.1,0.4,3.1,,,,,,,,,,
,1.80,882,2.1,0.4,3.1,,,,,,,,,,
,2.58,903,2.1,0.4,3.1,,,,,,,,,,
,3.36,903,2.1,0.6,3.1,,,,,,,,,,
,4.14,882,2.1,0.6,3.1,,,,,,,,,,
,4.92,903,2.1,0.4,3.1,,,,,,,,,,
,5.71,882,2.1,0.4,3.1,,,,,,,,,,
,6.49,903,2.1,0.3,3.1,,,,,,,,,,
,7.29,903,2.1,0.3,3.1,,,,,,,,,,
,8.07,903,2.1,0.4,3.1,,,,,,,,,,
,8.85,903,2.1,0.1,3.1,,,,,,,,,,
,9.63,903,2.1,0.4,3.1,,,,,,,,,,
,10.42,903,2.1,0.6,3.1,,,,,,,,,,
,11.20,882,2.1,0.3,3.1,,,,,,,,,,
,11.98,882,2.1,0.4,3.1,,,,,,,,,,
,12.76,903,2.1,0.4,3.1,,,,,,,,,,
Sunday,21,January,2007,16:11:02
028 906 021 C ,,1.9l R4 EDC SG D60,

,Group A:,'004,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Specified start,Actual start,Cold Start Valve,,,,,,,,,,
,TIME,861-945,2 to -3,2 to -3,3-70,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, °ATDC, °BTDC, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,2184,2.7,2.7,3.9,,,,,,,,,,
,0.78,2163,2.7,2.7,6.6,,,,,,,,,,
,1.56,2184,2.7,2.4,4.7,,,,,,,,,,
,2.34,2184,2.7,2.7,7.4,,,,,,,,,,
,3.13,2184,2.7,2.4,4.7,,,,,,,,,,
,3.91,2184,2.7,2.7,4.3,,,,,,,,,,
,4.69,2184,2.7,2.4,4.7,,,,,,,,,,
,5.47,2184,2.7,2.4,4.3,,,,,,,,,,
,6.25,2184,2.7,2.5,5.1,,,,,,,,,,
,7.03,2184,2.7,2.4,3.9,,,,,,,,,,
,7.81,2205,2.7,2.7,7.4,,,,,,,,,,
,8.60,2205,2.7,2.5,5.1,,,,,,,,,,
,9.38,2205,2.7,2.7,5.5,,,,,,,,,,
,10.16,2205,2.7,2.7,6.3,,,,,,,,,,
,10.94,2205,2.7,2.7,6.3,,,,,,,,,,
,11.72,2604,1.7,3.1,41.4,,,,,,,,,,
,12.50,2793,1.3,1.3,27.0,,,,,,,,,,
,13.29,2835,1.1,1.0,25.8,,,,,,,,,,
,14.06,2856,1.0,0.7,25.8,,,,,,,,,,
,14.85,2898,0.8,0.7,26.6,,,,,,,,,,
,15.63,2919,0.7,0.7,28.1,,,,,,,,,,
,16.42,2940,0.7,0.8,25.0,,,,,,,,,,
,17.20,2940,0.7,0.4,23.8,,,,,,,,,,
,18.01,2940,0.6,0.4,24.6,,,,,,,,,,
,18.79,3528,3.2,3.5,39.5,,,,,,,,,,
,19.57,3549,3.2,3.8,37.5,,,,,,,,,,
,20.35,3549,3.4,3.8,35.9,,,,,,,,,,
,21.13,3549,3.4,3.6,37.1,,,,,,,,,,
,21.91,3549,3.4,3.5,37.1,,,,,,,,,,
,22.70,3549,3.2,3.4,36.7,,,,,,,,,,
,23.48,3444,1.8,1.5,24.2,,,,,,,,,,
,24.26,2310,2.8,1.5,16.8,,,,,,,,,,
,25.04,1428,2.8,1.5,20.3,,,,,,,,,,
,25.82,1134,2.8,0.6,3.1,,,,,,,,,,
,26.60,1344,2.8,0.6,3.1,,,,,,,,,,
,27.38,1533,2.8,1.3,3.1,,,,,,,,,,
,28.16,1512,2.8,1.3,3.1,,,,,,,,,,
,28.94,1449,2.8,1.1,3.1,,,,,,,,,,
,29.73,1449,2.8,1.0,3.1,,,,,,,,,,
,30.51,1428,2.8,1.1,3.1,,,,,,,,,,
,31.29,1407,2.8,1.0,3.1,,,,,,,,,,
,32.07,1386,2.8,0.8,3.1,,,,,,,,,,
,32.85,1386,2.8,1.0,3.1,,,,,,,,,,
,33.63,1092,2.8,0.1,3.1,,,,,,,,,,
,34.41,945,2.5,0.3,3.1,,,,,,,,,,
,35.19,882,2.0,0.3,3.1,,,,,,,,,,
,35.97,882,2.1,0.3,3.1,,,,,,,,,,
,36.75,882,2.1,0.3,3.1,,,,,,,,,,
,37.54,903,2.1,0.1,3.1,,,,,,,,,,

prosze o sugestie

: ndz sty 21, 2007 23:27
autor: Adamm
sugeruje skorzystac z programu csv con lub innego zmieniajacego logi na czytelne bo to co wkleiles to jedna sieczka

: pn sty 22, 2007 00:38
autor: naklo
poprawiłem
Sunday 21 January 2007 16:09:45
028 906 021 C 1.9l R4 EDC SG D60

Group A: '000 Group B: Not Running Group C: Not Running

TIME TIME TIME
MARKER STAMP STAMP STAMP
0.00 042 043 000 019 118 115 061 122 148 118
0.63 043 045 000 018 118 115 061 122 148 113
1.25 042 046 000 019 117 115 061 122 148 116
1.88 043 042 000 018 118 115 061 122 148 117
2.50 043 044 000 018 117 115 061 122 148 117
3.13 043 043 000 018 117 115 061 122 148 117
3.76 042 045 000 018 118 115 061 122 148 118
4.38 043 045 000 018 118 115 061 122 148 115
5.00 042 044 000 018 118 115 061 122 148 116
5.63 042 041 000 018 118 115 061 123 148 118
6.26 042 044 000 019 118 115 061 122 148 116
6.88 043 043 000 018 118 115 061 123 148 119
7.50 042 045 000 018 118 115 061 123 148 118
8.13 043 044 000 018 118 115 061 123 148 117
8.75 043 043 000 018 118 115 061 123 148 117
9.38 042 043 000 018 118 115 061 123 148 115
10.00 042 044 000 018 118 115 061 123 148 116
10.63 043 044 000 018 118 115 061 123 148 117
11.26 042 044 000 018 118 115 061 123 148 118
11.88 042 043 000 018 118 115 061 124 148 117
12.50 043 043 000 018 117 115 061 124 148 119
13.13 042 042 000 018 118 115 061 124 148 115
13.75 042 044 000 019 118 115 061 124 148 116
14.38 042 045 000 018 118 115 061 124 148 113
15.01 042 043 000 018 117 115 061 124 148 118
15.64 042 044 000 019 117 115 061 124 148 118
16.27 043 043 000 018 117 115 061 124 148 113
16.90 043 044 000 018 117 115 061 124 148 117
17.52 042 044 000 018 118 115 061 124 148 118
18.15 042 044 000 018 117 115 061 124 148 118

i nastepne
Sunday 21 January 2007 16:10:31
028 906 021 C 1.9l R4 EDC SG D60

Group A: '004 Group B: Not Running Group C: Not Running
Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve
TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70 TIME TIME
MARKER STAMP /min °ATDC °BTDC % STAMP STAMP
1.02 903 2.1 0.4 3.1
1.80 882 2.1 0.4 3.1
2.58 903 2.1 0.4 3.1
3.36 903 2.1 0.6 3.1
4.14 882 2.1 0.6 3.1
4.92 903 2.1 0.4 3.1
5.71 882 2.1 0.4 3.1
6.49 903 2.1 0.3 3.1
7.29 903 2.1 0.3 3.1
8.07 903 2.1 0.4 3.1
8.85 903 2.1 0.1 3.1
9.63 903 2.1 0.4 3.1
10.42 903 2.1 0.6 3.1
11.20 882 2.1 0.3 3.1
11.98 882 2.1 0.4 3.1
12.76 903 2.1 0.4 3.1
Sunday 21 January 2007 16:11:02
028 906 021 C 1.9l R4 EDC SG D60

Group A: '004 Group B: Not Running Group C: Not Running
Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve
TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70 TIME TIME
MARKER STAMP /min °ATDC °BTDC % STAMP STAMP
0.00 2184 2.7 2.7 3.9
0.78 2163 2.7 2.7 6.6
1.56 2184 2.7 2.4 4.7
2.34 2184 2.7 2.7 7.4
3.13 2184 2.7 2.4 4.7
3.91 2184 2.7 2.7 4.3
4.69 2184 2.7 2.4 4.7
5.47 2184 2.7 2.4 4.3
6.25 2184 2.7 2.5 5.1
7.03 2184 2.7 2.4 3.9
7.81 2205 2.7 2.7 7.4
8.60 2205 2.7 2.5 5.1
9.38 2205 2.7 2.7 5.5
10.16 2205 2.7 2.7 6.3
10.94 2205 2.7 2.7 6.3
11.72 2604 1.7 3.1 41.4
12.50 2793 1.3 1.3 27.0
13.29 2835 1.1 1.0 25.8
14.06 2856 1.0 0.7 25.8
14.85 2898 0.8 0.7 26.6
15.63 2919 0.7 0.7 28.1
16.42 2940 0.7 0.8 25.0
17.20 2940 0.7 0.4 23.8
18.01 2940 0.6 0.4 24.6
18.79 3528 3.2 3.5 39.5
19.57 3549 3.2 3.8 37.5
20.35 3549 3.4 3.8 35.9
21.13 3549 3.4 3.6 37.1
21.91 3549 3.4 3.5 37.1
22.70 3549 3.2 3.4 36.7
23.48 3444 1.8 1.5 24.2
24.26 2310 2.8 1.5 16.8
25.04 1428 2.8 1.5 20.3
25.82 1134 2.8 0.6 3.1
26.60 1344 2.8 0.6 3.1
27.38 1533 2.8 1.3 3.1
28.16 1512 2.8 1.3 3.1
28.94 1449 2.8 1.1 3.1
29.73 1449 2.8 1.0 3.1
30.51 1428 2.8 1.1 3.1
31.29 1407 2.8 1.0 3.1
32.07 1386 2.8 0.8 3.1
32.85 1386 2.8 1.0 3.1
33.63 1092 2.8 0.1 3.1
34.41 945 2.5 0.3 3.1
35.19 882 2.0 0.3 3.1
35.97 882 2.1 0.3 3.1
36.75 882 2.1 0.3 3.1
37.54 903 2.1 0.1 3.1

prosze o pomoc w analizie

: śr gru 12, 2007 14:36
autor: jareczek
naklo,
Witaj!
mam podobny problem z kątem wtrysku jaki ty miałeś w powyższym poście (identyczne logi z vaga). JAk poradziłeśsobie z tym problemem?
Możesz odpisać?

Pozdrawiam
jareczek

: śr gru 12, 2007 15:34
autor: Adamm
mysle ze prawidlowe ustawienie rozrzadu powinno zalatwic sprawe :P

: czw kwie 16, 2009 23:24
autor: macem
witam czyli co źle złożony rozrząd ? bo ja mam podobnie po wymianie i chodzi głosniej i walcze już pół roku z tym.

: czw kwie 16, 2009 23:48
autor: yanosho
macem pisze:czyli co źle złożony rozrząd ?
kąt wtrysku zapewne do ustawienia i po bólu