Strona 1 z 1
kat wtrysku a spalanie czy IC z A4, E-34 podpasuje do vento
: pn gru 25, 2006 23:59
autor: loti2
Jak w temacie:
Czy zle ustawiony kat wtrysku, lub wtrtski majawplyw na spalanie- autko nie dymi ale pali duuuzo.Bylem juz w bosch serwisie w opolu i zostawilem tam 550 zl na regolacje a tu dalej nic. Podobno robili regolacje pompy sprawdzili zaplon, czy nie ma wyciekow, ale nic nie mowili o wtryskach.
Czy IC z A4 da sie upchnac do venta td???
: czw gru 28, 2006 18:40
autor: seat-leon
kat wtrysku jak najbardziej ma wplyw na spalanie
: czw gru 28, 2006 18:57
autor: niziok
kąt wtrysku może nie ma znacznego wpływu na zwiększone zużycie ON, ale na pewno jakieś tam ma
wtryski niestety mają bardzo duże znaczenie, jeżeli leję to niedosyć że będzie pił więcej, ale i mocy będzie mniej
co do IC się nie wypowiadam bo nie wiem
: czw gru 28, 2006 19:41
autor: loti2
Autko pali mi bez problemu, nie dymi tyle ze pali duzo. Brano pompe wtryskowa na stoł itp. ale nikt nie mowil ze ustawial mi kat wtrysku. Autlo moze bardziej klekocze niz na poczatku jak kupilem ale pali caly czas duzo. Klekot nie jest glosny, w zasadzie to jak ktos kto nie slyszal pracy silnika wczesniej mowi ze chodzi super.
Czy ktos moglby mniej wiecej napisac w jaki sposób sie ustawia kat a AAZ (sam nawet nie bede probowal tego robic
)
: czw gru 28, 2006 19:57
autor: seat-leon
Autlo moze bardziej klekocze niz na poczatku
jezeli chodzi Ci o to ze ma bardziej twarda prace niz na poczatku to tym bardziej sprawdz VAGiem kat wtrysku
: czw gru 28, 2006 23:42
autor: loti2
Mam silnik AAZ, czyli turbo diesel bez intercoolera i VAGiem nic tu nie zdzialam
: pt gru 29, 2006 14:42
autor: niziok
seat-leon pisze:Autlo moze bardziej klekocze niz na poczatku
jezeli chodzi Ci o to ze ma bardziej twarda prace niz na poczatku to tym bardziej sprawdz VAGiem kat wtrysku
nie ma pod co podpiąć VAGa... w aaz nie ma kompa
skoro nie dymi to prawdopodobnie wtryski masz OK
może wtryski nie są dokręcone, albo powrót z pompy do baku jest gdzieś przerwany... a jak z mocą? z V max?
: pt gru 29, 2006 16:37
autor: seat-leon
Mam silnik AAZ
nie doczytalem
: pt gru 29, 2006 23:49
autor: loti2
Moc jest ok, predkosc max okolo 180. Odlaczalem przewody paliwowe i robilem obieg z karnistra. Spalanie na trasie przy stowce wychodzilo okolo 7,5/100km. Probe robilem kilka razy i rozbieznosc byla do 300ml, wiec niewielka (karnister byl pietnasto litrowy). Nie wiem co mam robic z tym autkiem, od czego zaczac, bo "mechanicy " patrza jak tylko wydrzec kase
Krecenie dawka paliwa juz nie pomaga bo auto zaczyna sie mulic i musze deptac, przez co robi sie wiekszy przepal
: sob gru 30, 2006 19:13
autor: niziok
Ja na twoim miejscu podjechałbym do dobrego pompiarza, żeby mi wyregulował pompę, można byłoby też wtryski sprawdzić i ewentualnie wymienić koncówki
: wt mar 13, 2007 22:54
autor: Persil
Czesc
W mojej pompie było uwalone takie ustrojstwo o nazwie element z materiału rozpreżnego który kosztuje ok 200zł a działa on tak że gdy silnik się zagrzeje to automatycznie zmniejsza dawkę paliwa dochodzącego do pompy wtryskowej.
Poniżej foto zaznaczony na czerwono:)