kat wtrysku a spalanie czy IC z A4, E-34 podpasuje do vento

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

loti2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw lis 16, 2006 13:02
Lokalizacja: Głuchołazy

kat wtrysku a spalanie czy IC z A4, E-34 podpasuje do vento

Post autor: loti2 » pn gru 25, 2006 23:59

Jak w temacie:
Czy zle ustawiony kat wtrysku, lub wtrtski majawplyw na spalanie- autko nie dymi ale pali duuuzo.Bylem juz w bosch serwisie w opolu i zostawilem tam 550 zl na regolacje a tu dalej nic. Podobno robili regolacje pompy sprawdzili zaplon, czy nie ma wyciekow, ale nic nie mowili o wtryskach.
Czy IC z A4 da sie upchnac do venta td???



seat-leon

Post autor: seat-leon » czw gru 28, 2006 18:40

kat wtrysku jak najbardziej ma wplyw na spalanie



Awatar użytkownika
niziok
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: wt paź 31, 2006 14:24
Lokalizacja: Lublin
Auto: Bora 1,9tdi ATD `02
Golf VI 1,6tdi CAYC `11
Silnik: cayc
Kontakt:

Post autor: niziok » czw gru 28, 2006 18:57

kąt wtrysku może nie ma znacznego wpływu na zwiększone zużycie ON, ale na pewno jakieś tam ma
wtryski niestety mają bardzo duże znaczenie, jeżeli leję to niedosyć że będzie pił więcej, ale i mocy będzie mniej

co do IC się nie wypowiadam bo nie wiem



loti2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw lis 16, 2006 13:02
Lokalizacja: Głuchołazy

Post autor: loti2 » czw gru 28, 2006 19:41

Autko pali mi bez problemu, nie dymi tyle ze pali duzo. Brano pompe wtryskowa na stoł itp. ale nikt nie mowil ze ustawial mi kat wtrysku. Autlo moze bardziej klekocze niz na poczatku jak kupilem ale pali caly czas duzo. Klekot nie jest glosny, w zasadzie to jak ktos kto nie slyszal pracy silnika wczesniej mowi ze chodzi super.

Czy ktos moglby mniej wiecej napisac w jaki sposób sie ustawia kat a AAZ (sam nawet nie bede probowal tego robic :) )



seat-leon

Post autor: seat-leon » czw gru 28, 2006 19:57

Autlo moze bardziej klekocze niz na poczatku
jezeli chodzi Ci o to ze ma bardziej twarda prace niz na poczatku to tym bardziej sprawdz VAGiem kat wtrysku



loti2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw lis 16, 2006 13:02
Lokalizacja: Głuchołazy

Post autor: loti2 » czw gru 28, 2006 23:42

Mam silnik AAZ, czyli turbo diesel bez intercoolera i VAGiem nic tu nie zdzialam :(


1,9 turbodiesel

Awatar użytkownika
niziok
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: wt paź 31, 2006 14:24
Lokalizacja: Lublin
Auto: Bora 1,9tdi ATD `02
Golf VI 1,6tdi CAYC `11
Silnik: cayc
Kontakt:

Post autor: niziok » pt gru 29, 2006 14:42

seat-leon pisze:
Autlo moze bardziej klekocze niz na poczatku
jezeli chodzi Ci o to ze ma bardziej twarda prace niz na poczatku to tym bardziej sprawdz VAGiem kat wtrysku
nie ma pod co podpiąć VAGa... w aaz nie ma kompa

skoro nie dymi to prawdopodobnie wtryski masz OK
może wtryski nie są dokręcone, albo powrót z pompy do baku jest gdzieś przerwany... a jak z mocą? z V max?



seat-leon

Post autor: seat-leon » pt gru 29, 2006 16:37

Mam silnik AAZ

nie doczytalem



loti2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw lis 16, 2006 13:02
Lokalizacja: Głuchołazy

Post autor: loti2 » pt gru 29, 2006 23:49

Moc jest ok, predkosc max okolo 180. Odlaczalem przewody paliwowe i robilem obieg z karnistra. Spalanie na trasie przy stowce wychodzilo okolo 7,5/100km. Probe robilem kilka razy i rozbieznosc byla do 300ml, wiec niewielka (karnister byl pietnasto litrowy). Nie wiem co mam robic z tym autkiem, od czego zaczac, bo "mechanicy " patrza jak tylko wydrzec kase :evil: Krecenie dawka paliwa juz nie pomaga bo auto zaczyna sie mulic i musze deptac, przez co robi sie wiekszy przepal :cry:


1,9 turbodiesel

Awatar użytkownika
niziok
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: wt paź 31, 2006 14:24
Lokalizacja: Lublin
Auto: Bora 1,9tdi ATD `02
Golf VI 1,6tdi CAYC `11
Silnik: cayc
Kontakt:

Post autor: niziok » sob gru 30, 2006 19:13

Ja na twoim miejscu podjechałbym do dobrego pompiarza, żeby mi wyregulował pompę, można byłoby też wtryski sprawdzić i ewentualnie wymienić koncówki



Persil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: wt lis 07, 2006 00:11
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: Persil » wt mar 13, 2007 22:54

Czesc
W mojej pompie było uwalone takie ustrojstwo o nazwie element z materiału rozpreżnego który kosztuje ok 200zł a działa on tak że gdy silnik się zagrzeje to automatycznie zmniejsza dawkę paliwa dochodzącego do pompy wtryskowej.
Poniżej foto zaznaczony na czerwono:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 122 gości