Wymiana uszczelki pod miska olejowa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kubecek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pt lip 14, 2006 17:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Wymiana uszczelki pod miska olejowa

Post autor: Kubecek » sob gru 23, 2006 14:14

Mechanik przy najblizszej wymianie oleju ma mi owa uczszelke wymienic. Problem polega na tym, ze sa 2 rodzaje uszczelek: oryginalna jakby zapelniona w srodku koszt 300zl i podrobka, jakby oryginal,ale bez zapelnienia w srodku, czyli sama ramka koszt 22zl.
Gosc w serwisie powiedzial mi, ze do TD, TDI trzeba kupic te drozsza bo zwykla nie spelni swojej funkcji, natomiast Doktor planuje zalozyc zwykla uszczelke.

Prosze poradzcie jak jest naprawde z ta uszczelka?



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » sob gru 23, 2006 14:43

ja ostatnio zmienialem na zwykla za 20zl i do tego jeszcze specjalny klej idzie to juz mechanik powienien wiedziec. Podkleja uszczelke i olej nie ma prawa juz wyciekac...


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » sob gru 23, 2006 15:53

Kubecek, tu masz nr tej uszczelki ELRING uszczelka miski oleju (z osłoną) 447.340 cena 130 zł w silniku 1Y jest taka sama
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Kubecek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pt lip 14, 2006 17:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Kubecek » sob gru 23, 2006 15:57

JASZCZUR, czy zamiast tej moge zalozyc zwykla za 20zl i nie bede mial problemomw z wyciekami??



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » sob gru 23, 2006 15:58

Skąd takie ceny za uszczelkę?Ja dałem w Intercarsie 70zł z kawałkiem firmy FEBI i jak wymieniałem to żadnych klei nie stosowałem bo po co?Uszczelka ma za zadanie uszczelniać :bigok:

[ Dodano: Sob Gru 23, 2006 15:00 ]
No chyba żę takie ceny z kosmosu są w ASO,które omijam szerokim łukiem



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » sob gru 23, 2006 16:03

Kubecek, powiem ci tak,generalnie tanie częsci sa do niczego ja sam sie przejechałem na paru rzeczach,w twoim przypadku wolalbym dorzucić pare groszy i mieć świety spokój
Pruszkowiak, zgodze sie z tobą,ja też w intercarsie kupuję ale febi i 4max są jednymi z tańszych częsci,lecz ja ich nie stosuje bo tak jak pisałem powyżej przejechałem się na nich



waldimax
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 19:26
Lokalizacja: Wołów

Re: Wymiana uszczelki pod miska olejowa

Post autor: waldimax » śr sie 06, 2008 19:28

Kubecek pisze:Mechanik przy najblizszej wymianie oleju ma mi owa uczszelke wymienic. Problem polega na tym, ze sa 2 rodzaje uszczelek: oryginalna jakby zapelniona w srodku koszt 300zl i podrobka, jakby oryginal,ale bez zapelnienia w srodku, czyli sama ramka koszt 22zl.
Gosc w serwisie powiedzial mi, ze do TD, TDI trzeba kupic te drozsza bo zwykla nie spelni swojej funkcji, natomiast Doktor planuje zalozyc zwykla uszczelke.

Prosze poradzcie jak jest naprawde z ta uszczelka?
Lepiej wymienić na tę z metalowym wytłoczeniem bo zatrzymuje olej w misce przy ostrej jeździe i nie ma możliwości aby brakło przez moment oleju do zaciągnięcia przez smok pompy, choć w większość mechaników zakłada tą tanią uszczelkę i nie słyszałem aby coś złego działo się z silnikiem po takiej zmianie. Dodam, że taka uszczelka jest dużo tańsza orginalna vw audi ok 140 PLN
a pro po wycieku to upewnij się czy jest on z pod miski olejowej czy z simeringu wału korbowego, bo miałem 1.9 td i też łzawiło z pod miski. Sprawdziłem dokładniej i ciekł olej z uszczelnienia wału korbowego i z pływał po rancie miski olejowej lecz by wymienić owe uszczelnienie trzeba rozebrać rozrząd. Po wymianie powyższego oringa problem ustał. :),
Ostatnio zmieniony ndz sie 24, 2008 17:48 przez waldimax, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » śr sie 06, 2008 20:40

widze niezle rozbieznosci w cenie. ja za uszczelke firmy FEBI z wypelnieniem metalowym zalacilem w sklepie 79zl ( Starogard Gdanski), ale wujek wymienial w swoim TDI miske i zalozyl tylko na specjalny uszczelniajacy silikon i tez jezdzi



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 72 gości