Strona 1 z 1

Kontrolki w zegarach (kiedy która powinna zgasnąć)

: wt gru 19, 2006 16:02
autor: To_mas
Witam mam takie pytanko kiedy ktora kontrolka powinna zgasnąc w Mk2 TD :???

U mnie to jest cos nie tak bo:
Chodzi głownie o olej jak przekręcam kluczyk to sie zaświeca(prawidłowo) a po ok 2 sekundach gaśnie !! Nawet nie zdąze go zapalić a kontrolka sama zgaśnie za ok 1 do 2 sekund:///

Czy nie powinno być tak ze gaśnie dopiero po zapaleniu ???(tak miałem w dieslu)

Czy to jakaś awaria czy coś nie wiem ale moze ktoś wie :) to prosze o pomoc :)

: wt gru 19, 2006 17:08
autor: Bula88
To_mas pisze:Czy nie powinno być tak ze gaśnie dopiero po zapaleniu ???(tak miałem w dieslu)
gdzies juz tak spotkalem ze gasnela po kilku sekundach, w sumie powinna zgasnąc dopiero po odpaleniu moim zdaniem, bo przeciec predzej nie ma cisnienia, ale sadze ze ten objaw jaki wystepuje u Ciebie jest normalny :pub:

: wt gru 19, 2006 17:18
autor: majster heniek
To_mas pisze:Czy nie powinno być tak ze gaśnie dopiero po zapaleniu
ta kontrolka powinna zgasnac po zapaleniu silnika tak mam u siebie - moze czujnik cisnienia oleju jest zepsuty

: wt gru 19, 2006 17:35
autor: Bula88
majster heniek pisze:ta kontrolka powinna zgasnac po zapaleniu silnika tak mam u siebie - moze czujnik cisnienia oleju jest zepsuty
no wlasnie tak jak pisalem ze raczej powinnnien zgasnac po odpaleniu ale widzialem kilka takich wlasnie przypadkow ze gasla od razu, moze faktycznie czujnik

: wt gru 19, 2006 22:17
autor: To_mas
U mnie to jest wsio porypane !!!
Tylko od wody mi działa poprawnie i od świec
a ta od ładowania to ja zapale to dalej świeći (dopiero jak leciutko przegazuje (bardzo lekko do 1 tyś obr) to gaśnie i potem juz nie świeci !! Ale nie wiem od czego to bo pase Nówka i dobrze naciągnięty !!

A gdzie jest czujnik oleju ??? na podstawie filtra ?????

: wt gru 19, 2006 22:25
autor: Bula88
To_mas pisze:a ta od ładowania to ja zapale to dalej świeći (dopiero jak leciutko przegazuje (bardzo lekko do 1 tyś obr) to gaśnie i potem juz nie świeci !! Ale nie wiem od czego to bo pase Nówka i dobrze naciągnięty !!
masz dlatego bo wzbudzacz ladowania musi zaskoczy, jak przegazujesz to sie zalacza ladowania
To_mas pisze:A gdzie jest czujnik oleju ??? na podstawie filtra ?????
jeden jest w glowicy a drugi w okolicach filtra

: wt gru 19, 2006 22:33
autor: majster heniek
To_mas pisze:na podstawie filtra ?????
jest czujnik - w moim silniku nie podpiety wogole kabelek powinien byc zolty
Bula88 pisze:jeden jest w glowicy
ten mam podpiety - kolor kabelka -niebieski

[ Dodano: 19 Gru 2006 21:35 ]
To_mas pisze:a ta od ładowania to ja zapale to dalej świeći (dopiero jak leciutko przegazuje (bardzo lekko do 1 tyś obr) to gaśnie
i tak ma byc

: wt gru 19, 2006 23:39
autor: To_mas
majster heniek pisze:[ Dodano: 19 Gru 2006 21:35 ]
To_mas napisał/a:
a ta od ładowania to ja zapale to dalej świeći (dopiero jak leciutko przegazuje (bardzo lekko do 1 tyś obr) to gaśnie
i tak ma byc
No to gitarra :))
Jutro z ranca tzn jak sie obudze sprawdze jeszcze te kabelki i czy dobrze jest są te czujniki podłączone :D

[ Dodano: Sro Gru 20, 2006 23:10 ]
Sprawdziłęm chlopaki i wieco co sie okazało :PPPP
Poprostu ze kabelek jeden sie przerwał !! ten od czujnika w głowicy :P heh a nie widziałem tego bo był on osłonięty taim czarnym gumowym kondonkiem :P
Dzis sprawdziłem i podłączyłem i wsi smiga !!
Kontrolka od oleju mruga i gaśnie dopiero po zapalniu :D

Dzieki bardzo

: sob lut 03, 2007 17:20
autor: gregoreq
Bula88 pisze:
To_mas pisze:A gdzie jest czujnik oleju ??? na podstawie filtra ?????
jeden jest w glowicy a drugi w okolicach filtra
Ktory czujnik jest odpowiedzialny za diode a ktory za brzeczyk ? I przy jakich cisnieniach zalancza sie jeden i drugi ?