Kontrolki w zegarach (kiedy która powinna zgasnąć)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Kontrolki w zegarach (kiedy która powinna zgasnąć)

Post autor: To_mas » wt gru 19, 2006 16:02

Witam mam takie pytanko kiedy ktora kontrolka powinna zgasnąc w Mk2 TD :???

U mnie to jest cos nie tak bo:
Chodzi głownie o olej jak przekręcam kluczyk to sie zaświeca(prawidłowo) a po ok 2 sekundach gaśnie !! Nawet nie zdąze go zapalić a kontrolka sama zgaśnie za ok 1 do 2 sekund:///

Czy nie powinno być tak ze gaśnie dopiero po zapaleniu ???(tak miałem w dieslu)

Czy to jakaś awaria czy coś nie wiem ale moze ktoś wie :) to prosze o pomoc :)



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » wt gru 19, 2006 17:08

To_mas pisze:Czy nie powinno być tak ze gaśnie dopiero po zapaleniu ???(tak miałem w dieslu)
gdzies juz tak spotkalem ze gasnela po kilku sekundach, w sumie powinna zgasnąc dopiero po odpaleniu moim zdaniem, bo przeciec predzej nie ma cisnienia, ale sadze ze ten objaw jaki wystepuje u Ciebie jest normalny :pub:



Awatar użytkownika
majster heniek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2156
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
Lokalizacja: Głuchołazy
Auto: Jest
Silnik: też

Post autor: majster heniek » wt gru 19, 2006 17:18

To_mas pisze:Czy nie powinno być tak ze gaśnie dopiero po zapaleniu
ta kontrolka powinna zgasnac po zapaleniu silnika tak mam u siebie - moze czujnik cisnienia oleju jest zepsuty


Obrazek

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » wt gru 19, 2006 17:35

majster heniek pisze:ta kontrolka powinna zgasnac po zapaleniu silnika tak mam u siebie - moze czujnik cisnienia oleju jest zepsuty
no wlasnie tak jak pisalem ze raczej powinnnien zgasnac po odpaleniu ale widzialem kilka takich wlasnie przypadkow ze gasla od razu, moze faktycznie czujnik



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt gru 19, 2006 22:17

U mnie to jest wsio porypane !!!
Tylko od wody mi działa poprawnie i od świec
a ta od ładowania to ja zapale to dalej świeći (dopiero jak leciutko przegazuje (bardzo lekko do 1 tyś obr) to gaśnie i potem juz nie świeci !! Ale nie wiem od czego to bo pase Nówka i dobrze naciągnięty !!

A gdzie jest czujnik oleju ??? na podstawie filtra ?????



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » wt gru 19, 2006 22:25

To_mas pisze:a ta od ładowania to ja zapale to dalej świeći (dopiero jak leciutko przegazuje (bardzo lekko do 1 tyś obr) to gaśnie i potem juz nie świeci !! Ale nie wiem od czego to bo pase Nówka i dobrze naciągnięty !!
masz dlatego bo wzbudzacz ladowania musi zaskoczy, jak przegazujesz to sie zalacza ladowania
To_mas pisze:A gdzie jest czujnik oleju ??? na podstawie filtra ?????
jeden jest w glowicy a drugi w okolicach filtra



Awatar użytkownika
majster heniek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2156
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
Lokalizacja: Głuchołazy
Auto: Jest
Silnik: też

Post autor: majster heniek » wt gru 19, 2006 22:33

To_mas pisze:na podstawie filtra ?????
jest czujnik - w moim silniku nie podpiety wogole kabelek powinien byc zolty
Bula88 pisze:jeden jest w glowicy
ten mam podpiety - kolor kabelka -niebieski

[ Dodano: 19 Gru 2006 21:35 ]
To_mas pisze:a ta od ładowania to ja zapale to dalej świeći (dopiero jak leciutko przegazuje (bardzo lekko do 1 tyś obr) to gaśnie
i tak ma byc


Obrazek

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt gru 19, 2006 23:39

majster heniek pisze:[ Dodano: 19 Gru 2006 21:35 ]
To_mas napisał/a:
a ta od ładowania to ja zapale to dalej świeći (dopiero jak leciutko przegazuje (bardzo lekko do 1 tyś obr) to gaśnie
i tak ma byc
No to gitarra :))
Jutro z ranca tzn jak sie obudze sprawdze jeszcze te kabelki i czy dobrze jest są te czujniki podłączone :D

[ Dodano: Sro Gru 20, 2006 23:10 ]
Sprawdziłęm chlopaki i wieco co sie okazało :PPPP
Poprostu ze kabelek jeden sie przerwał !! ten od czujnika w głowicy :P heh a nie widziałem tego bo był on osłonięty taim czarnym gumowym kondonkiem :P
Dzis sprawdziłem i podłączyłem i wsi smiga !!
Kontrolka od oleju mruga i gaśnie dopiero po zapalniu :D

Dzieki bardzo



Awatar użytkownika
gregoreq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 14:46
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: gregoreq » sob lut 03, 2007 17:20

Bula88 pisze:
To_mas pisze:A gdzie jest czujnik oleju ??? na podstawie filtra ?????
jeden jest w glowicy a drugi w okolicach filtra
Ktory czujnik jest odpowiedzialny za diode a ktory za brzeczyk ? I przy jakich cisnieniach zalancza sie jeden i drugi ?


Szukam:
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości