tdi nie przyspiesza

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

vwgolf fan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 12:49
Lokalizacja: zgorzelec

tdi nie przyspiesza

Post autor: vwgolf fan » wt gru 19, 2006 15:44

witam,
dzisiaj rano rano odpalam auto i ruszam nim. rozpedzam go tylko do 2 tys. obrotow żeby sie rozgrzał. po kilku kilumetrach juz daje mu wiecej gazu a on jedzie jakby turbo nie działało - mam 2 tys. obrotow a on prawie nie przyspiesza, daje wiecej gazu to zwiekszenie obrotow trwa minutami. stanąłem na poboczu zgasiłem i odpalilem silnik z powrotem i turbo zaczelo dzialac normalnie, przyspieszał jak zawsze.

juz drugi raz mi sie tak zdarzylo.
dodam ze auto stało całą noc w garazu i z rana zdarzylo sie to co opisalem.
aha, na vagu bylem z miesiac temu i wykazalo mi przeplywomierz i jakis czujnik predkosci ale to chyba nie ma nic do tego. Błędy i tak zostaly wykasowane.
co to moze byc?



Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GSOWIEC » wt gru 19, 2006 15:48

vwgolf fan pisze:na vagu bylem z miesiac temu i wykazalo mi przeplywomierz i jakis czujnik predkosci ale to chyba nie ma nic do tego
Ja tam bym zainteresował się bliżej przepływomierzem. To, że wykasowano błąd, nie oznacza, że usunięto jego przyczynę... Poszukaj tematów związanych z przepływką - jest w czym wybierać...

pozdrawiam!



vwgolf fan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 12:49
Lokalizacja: zgorzelec

Post autor: vwgolf fan » wt gru 19, 2006 15:56

ale przepływka moze miec cos wspolnego z moim problemem?
jak cos to kupie nowy przeplywomierz...



Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GSOWIEC » wt gru 19, 2006 16:09

Skoro pisałeś, że VAG wyrzucił Ci błąd to wiesz gdzie szukać...

Jednak zamiast od razu kupować, najpierw podmień w celu sprawdzenia od kogoś kto ma u siebie sprawny, wtedy będzie wiadomo. Może to być też problem z zaworem N75. Wpsisz w szukajce te hasła, dowiesz się więcej...



vwgolf fan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 12:49
Lokalizacja: zgorzelec

Post autor: vwgolf fan » wt gru 19, 2006 16:14

z tym sprawdzaniem bedzie ciezko bo nie mam z kim sprawdzic tej przepływki.nawet jesli bym sprawdzil to musial bym pojezdzic na innej przeplywce ze 3 tygodnie bo to mi sie zdarzylo 2-gi raz wlasnie po tych 3 tygodniach.
moze znowu zrobie pomiar vagiem ale juz dynamiczny.
moze tu chodzi o jakies cisnienie doładowania czy cos.
moze to byc faktycznie cos z n75
jak myslicie?



Awatar użytkownika
tchopz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pt maja 05, 2006 15:33
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: tchopz » wt gru 19, 2006 17:06

Temat wałkowany średnio kilka razy w tygodniu.
No może klika razy w miesiącu... ale baaardzo często.

Przepływkę odepnij całkiem i zobacz czy jest różnica, jak nie to pierwszy znak, że to może być ona.

Jest podobny sposób na sprawdzenie N75. Trzeba węże łączyć z pominięciem N75. Tu niech się wypowie ktoś kto wie dokładnie.


----------------------------------------------------
Sprzedam Golfa MK3 TDI 1Z 90KM 94r. New Orlean. [url]http://www.allegro.pl/show_item.php?item=399008055[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 194 gości