uszczelka pod klawiature

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

uszczelka pod klawiature

Post autor: piter13 » czw gru 14, 2006 13:51

witam , mam pytanie czy polecacie jakąs uszczelke pod klawiature zaworów ,jaki rodzaj tj z jakiego materiału najlepiej kupic?



Awatar użytkownika
majster heniek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2145
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
Lokalizacja: Głuchołazy
Auto: ni ma
Silnik: nima

Post autor: majster heniek » czw gru 14, 2006 14:07

piter13, wg mnie wykonana z korka , choc teraz to i plastikowe tez dobre sa
jak bedziesz zakladal to posmaruj lekko silikonem wysokotemperaturowym


Obrazek

piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » czw gru 14, 2006 14:09

hehe myslałem ze silikon to sie uzywało w duzych fiatach czy zukach a nie vw ,to czyli lepsza ta korkowa uszczelka?



Awatar użytkownika
majster heniek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2145
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
Lokalizacja: Głuchołazy
Auto: ni ma
Silnik: nima

Post autor: majster heniek » czw gru 14, 2006 14:31

piter13 pisze:to czyli lepsza ta korkowa uszczelka?
tak ja polecam , a silikon daj bo jakby pokrywa byla zdeformowana to beda przecieki oleju - tak mi robil mechanik i tez o to pytalem dlaczego na silikon


Obrazek

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw gru 14, 2006 14:50

piter13, korkowe elringa są dobre !! Teraz pytanie czy na śrubkach na klawiaturze masz kołnierzyki?? Jeżeli tak to się nie martwisz i z czuciem dokręcasz, jeżeli nie to przy dokręcaniu trzeba bardziej uważać. Pokrywkę zawsze można podprostować, a silikonu to ja używa tylko w miejscu gdzie łączy się ta uszczelka korkowa z takim dynksem gumowym. Największym błędem jest dokręcanie nakrętek na maksa i wtedy prasujesz to uszczelke i przeciągasz pokrywę.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » czw gru 14, 2006 15:39

vw_vandal pisze:Teraz pytanie czy na śrubkach na klawiaturze masz kołnierzyki
kołnierzyki to chodzi Ci o takie listewki co ida wzdłuz? jak o to to mam . a mniej wiecej jaki koszt uszczelki?



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw gru 14, 2006 15:45

piter13, na śrubkach na których sie zakreca nakrętki od klawiatury te szpilki co są wkręcone w głowice na dole mają taki kołnież. Koszt takiej uszczelki 10 - 12 zł. I sprzedawca się za pyta czy na 6 czy 8 śruby. Jeżeli masz kołneż to 8.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » czw gru 14, 2006 16:20

no mam na 8 srub czyli mam kołnierz , dzieki!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 133 gości