AFN Gdzie podpiac czujnik cisnienia doładowania..

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rafek81

AFN Gdzie podpiac czujnik cisnienia doładowania..

Post autor: rafek81 » wt gru 12, 2006 15:07

witam, kupilem sobie bajer a mianowicie czujnik cisnienia doladowania.. i gdzie go podpiąc.. gdy podpiolem go do wezyka rury z IC to najpierw wyskoczylo male podcisnienie a potem nadcisnienie ale tylko do 0.5 bara... to troszke malo.. podkreslam ze autko chodiz jak burza wiec raczej nie ma mozliwosci ze nie domaga turbinka.. moj silnik to AFN.. chyba ze manometr pokazuje max tylko do 0,5 bara bo w kompie jest ustawione cisnienie poczatkowe 1 bar (cisnienie atmosrferyczne) i w sumie to by dawalo to 1,5 bara... tak jak pokazuje np. w vag-com-ie



Awatar użytkownika
tchopz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pt maja 05, 2006 15:33
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: tchopz » wt gru 12, 2006 15:25

Jakieś dwie godziny temu zapytałem o to samo w dziale Techniczne...


----------------------------------------------------
Sprzedam Golfa MK3 TDI 1Z 90KM 94r. New Orlean. [url]http://www.allegro.pl/show_item.php?item=399008055[/url]

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt gru 12, 2006 15:35

rafek81 pisze:1 bar (cisnienie atmosrferyczne)
zobacz ten link http://www.cyf-kr.edu.pl/rowery/ciskal.html

:wink:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » wt gru 12, 2006 17:55

W AFN cisnienie robocze przy pelnym gazie to ok 1.9 Bar....wiec jak w Vag comie ci 1.5 pokazuje to cos nie halo. Wskaznik przy depniecu powinien po chwili pokazak ok 1 bar doladowania i spasc na 0.9 trzymac tak do 3800 obr i spadac wraz z ich wzrostem.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
ccinekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: ccinekk » wt gru 12, 2006 18:56

Nie wiem kto Ci powiedział, że 1,5 bar to odpowiednie ciśnienie w przypadku seryjnego afn'a.
Ja po chipie mam w peaku ~1,5bar i przy bucie utrzymuje się ok 1,1-1,2 bar.

A wpiąć się możesz w wężyk idący od orurowania IC do komputera.


POWERED BY IBIZA GT TDI

133KM@314Nm

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt gru 12, 2006 20:17

Obrazek

tu sie wpinasz ... przynajmniej ja tak zrobiłem :)

VAG pokazuje 1,95 Bara bo dodaje cisnienie atmo (około 1 Bara)

Wskaźnik doładowania dla ciśnienia atmo ma 0, więc stałe ciśnienie będziesz miał niecały 1 Bar, przyu ostrym depnięciu wskaźnik może Ci pkazać przez chwile z 1,4 Bara w tzw. overboost-cie



rafek81

Post autor: rafek81 » pt gru 15, 2006 14:13

Tak jest panowie.. podłaczylem tak jak na zdjeciu COWBOY-a i hula.. tzn na postoju i do predkosci 60km/h dmucha na wskazniku do 0,5 (vag 1,5 bara) ale po przekroczeniu 60km/h przy bucie w podlodze hula na wskazniku do 1,3 (vag 2,3 bara).. dzieki za pomoc "cowboy" i "rob555".. nagroda w postaci "pomogł"... :bigok: pozdrawiam



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt gru 15, 2006 14:37

rafek81 pisze:podlodze hula na wskazniku do 1,3 (vag 2,3 bara).
rozumiem w overboost-cie (chwilowo) ?

a ile pokazuje wskaźnik ciągle gdy np przyspieszasz ciągle na IV biegu z butem w podłodzie ? powinien pokazywac niecały 1 Bar...

no i pokaż zegar :)



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt gru 15, 2006 20:00

cowboy, A u mnie przy bucie wskazówka skacze 1,2 i ciut wzwyż do 0,8 czy to normalne żeby cisnienie tak skakało ? :bajer:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

rafek81

Post autor: rafek81 » pt gru 15, 2006 22:34

jak depne na III czy IVczy V biegu to pompuje do 1,3-1,4 chyba ze puszcze noge z gazu..


fotka zegara..

Obrazek



Awatar użytkownika
Alex360
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: pn lis 01, 2010 22:16
Lokalizacja: Morąg

AFN Gdzie podpiac czujnik cisnienia doładowania..

Post autor: Alex360 » pn sty 28, 2013 12:41

Witam.
Zrobię Mega odkop tematu, pytaniem czy na pewno cowboy, ma rację żeby akurat tu wpiąć wskaźnik. Nie mówię że źle, bo tu pomiar jest najlepszy, ale pozostaje kwestia długości przewodu z kolektora/rury do ECU która wg ETKI musi być o odpowiedniej długości...
Może ktoś się wypowie w tej kwestii ?



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Re:

Post autor: JABcok20 » wt sty 29, 2013 10:09

ccinekk pisze: Ja po chipie mam w peaku ~1,5bar i przy bucie utrzymuje się ok 1,1-1,2 bar.
peak o 0,3bara to raczej dużo biorąc pod uwagę że 1.2 bara to ponoć bezpieczny maks dla tej turbinki.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Alex360
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: pn lis 01, 2010 22:16
Lokalizacja: Morąg

AFN Gdzie podpiac czujnik cisnienia doładowania..

Post autor: Alex360 » ndz lut 03, 2013 10:53

JABcok20 pisze:peak o 0,3bara to raczej dużo biorąc pod uwagę że 1.2 bara to ponoć bezpieczny maks dla tej turbinki.

Odkopuję 6 letni temat z dość dziwnym pytaniem i nie ma jak zrozumienie pytania :) -nie chcę tu nikogo urazić.
Zastanawia mnie ta długość przewody z dolotu do ECU...



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

AFN Gdzie podpiac czujnik cisnienia doładowania..

Post autor: munior » ndz lut 03, 2013 20:01

Alex360 pisze:Odkopuję 6 letni temat z dość dziwnym pytaniem i nie ma jak zrozumienie pytania :) -nie chcę tu nikogo urazić.
Zastanawia mnie ta długość przewody z dolotu do ECU...
Naczytasz się tych etek gdzie głupot i pomyłek nie brakuje i wymyślasz nie istniejące problemy :chytry: podłacz sobie ten przewód metr dłuższy i sprawdż czy się coś zmieni :hmm: nic się nie zmieni ,wiec problem istnieje tylko w Twojej głowie :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 136 gości